Skocz do zawartości

moja pierwsza japonia !! : ) co sądzicie ???


vasiliy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od czasu jak mam w MZ tarcze to jednak wole urok tarczowych hamulców i ich skuteczność :D :lol:
tarcze sa niezbeden tylko w ciezkich motocyklach czy tez motocyklach sportowych / wyczynowych... w takich lekkich motocyklach to chyba chodzi tylko o wyglad bo roznicy w skutecznosci wielkiej nie zauwazysz albo nie zauwazysz wcale... = ] ja tam stoje za moimi bebnami - wygladaja duzo klasyczniej = ]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kumpel ma cm125 ale z 97 roku bodajże

raz się na tym przejechałem i dziękuje - to się wcale nie kula (przy etz 250 to się kryje i myślę że także i przy 150)

no ale wygląd faktycznie OK

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu jak mam w MZ tarcze to jednak wole urok tarczowych hamulców i ich skuteczność :D :lol:
tarcze sa niezbeden tylko w ciezkich motocyklach czy tez motocyklach sportowych / wyczynowych... w takich lekkich motocyklach to chyba chodzi tylko o wyglad bo roznicy w skutecznosci wielkiej nie zauwazysz albo nie zauwazysz wcale... = ] ja tam stoje za moimi bebnami - wygladaja duzo klasyczniej = ]
W japońcu nie wiem na ile skuteczne są bębny,moge tylko się wypowiedzieć na przykładzie Jawy,Wsk i Mz Ts i widze różnice w porównaniu do Etz wyposażonej w tarcze hamulcową.A tak biorąc pod uwage siłe hamowania to w tamtych motocyklach raczej nie zablokujesz przedniego na suchej nawierzchni a w ETZ nie jest to takie trudne.Wiadomo w hamowaniu nie chodzi o zablokowanie koła ale jednak hamując na granicy poślizgu jednak szybciej zahamujesz 8) A tak w ogóle to ładny motorek :D Nie wygląda na swój wiek :D Widać że zadbany. A co do lusterek jeżeli planujesz wyjazd czasami lub tylko przejazd przez większe miasto to montuj prawe też!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kumpel ma cm125 ale z 97 roku bodajże

raz się na tym przejechałem i dziękuje - to się wcale nie kula (przy etz 250 to się kryje i myślę że także i przy 150)

no ale wygląd faktycznie OK

powiem tak - chocby sie nie wiem jak gorzej "kulal" (od etz 150 to akurat moze nawet i lepiej by sie kulalo) to i tak dzwiek w porownaniu do 2 suwa da mi wiecej satysfakcji niz co kolwiek co 2suw moze zaoferowac = ]. oczywiscie nic nie mam do 2 suwuw tymbardziej do MZtek - ale 2 suw to jednak nie to samo co czterotakt....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja od kilku miesięcy też ujeżdżam swoje pierwsze 4T (350ccm) i też sobie powiedziałem że nigdy więcej 2T

niestety niedługo będę musiał znów się samemu zdegradować i przesiąść na jakąś Jawę czy Iża z powodu wiadomo jakiego :D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszysz Ukasz ? :lol:

 

Słyszę, słyszę, a kolega sobie grabi i to ostro :D :D

:D

Oczywiście gratuluję zakupu i jak najdłuższej, bezawaryjnej jazdy (bo remont japońca to jednak już nie ten rząd kwoty, co w przypadku etki, niestety - mam nadzieję, ze się uda obejśc bez tego :D )

Co do hamulców, to w ogóle nie ma porównania - tarcza bezsprzecznie góruję nad bębnami i odczuwa się to nawet w etce (która przecież takim lekkim motocyklem to też znowu nie jest).

Co do dźwięku - jak kto lubi, mi się cholerne podoba odglos wkręcanego na obroty silnika etki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee tam...dzisiaj śmigałem rowerkiem. Podjechałem na stację po olej do zalania na zimę Duci a na stacji surprajs. Stała piękna Kawasaki-chopperek. Koleś chyba ja rozgrzewał. Miała przepiękny gang silnika. Normalnie wszystkie dwusuwy się chowają...Dźwięk był prawie tak samo piękny jak w Duci :D A człowiek już wyposzczony po tygodniu bez moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszę' date=' słyszę, a kolega sobie grabi i to ostro :D :D

:D

Oczywiście gratuluję zakupu i jak najdłuższej, bezawaryjnej jazdy (bo remont japońca to jednak już nie ten rząd kwoty, co w przypadku etki, niestety - mam nadzieję, ze się uda obejśc bez tego :D )

Co do hamulców, to w ogóle nie ma porównania - tarcza bezsprzecznie góruję nad bębnami i odczuwa się to nawet w etce (która przecież takim lekkim motocyklem to też znowu nie jest).

Co do dźwięku - jak kto lubi, mi się cholerne podoba odglos wkręcanego na obroty silnika etki.[/quote']ja nieprzecze ze tarcze sa lepsze od bebnow ale mysle ze w czoperku o poj. 125 ccm bebny w zupelnosci wystarcza... moim zdaniem 2 suw do 4 suwa sie nie umywa - ale inny czlowiek - inny gust - pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem 2 suw do 4 suwa sie nie umywa

 

Prawda jest taka ,ze wszystko zalezy od przeznaczenia motocykla i jego pojemnosci. Widomo,ze enduro 125 4suwowe bedzie sobie radzic znacznie gorzej niz dwusuwowe. A ciezko jest sobie wyobrazic np. suzuki gs 500 w dwusuwie :? Moim zdaniem do 250ccm powinno sie kupowac motocykl dwusuwowy.

Jesli zas chodzi o eksploatacje to wiadmo,ze 4suw jest wygodniejszy :D

 

Pozdrawiam,

Radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...