Brynda Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Znaczy ja sam silnik dąłem mechanikowi, ogólnie chciałem się zapytać czy to sprawy gaźnikowe/rozrząd czy np moduł(oby nie)Dodam ze moto dobrze odpala i trzyma wolne obroty a jak się tak dławi to puszcza lekkiego czarnego dymka Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Brynda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 W końcu zapomniałem odpissać. Sprawdź sam robotę po mechaniku, bo takich mamy w kraju speców od serwisu, że lepiej kontrolować niż ufać. Ja sam się rąbnąłem przy składaniu o ząbek i jałowe miałem ale silnik pracował jak astmatyk. Czarny dym to może być niespalone lub źle spalone paliwo właśnie przez przestwione fazy. Jesli jednak okaże się, że rozrząd jest cycek to opcja 1 przestawiony zapłon, opcja 2 bardzo bogata mieszanka zarzuca świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Po tym moim dziadowskim napinaczu rozrządu zauważyłem że rozrząd jest dosyć dużo luźniej też ustawiony, nie wiem czy to też ma wpływ, jak na razie dzięki bo i tak moto stoi u tego mechanika bo robi mi to w cenie remontu. A co do samego mechanika to jest w porządku, mnóstwo osób go poleca i ma dużą wiedzę przez co też się ceni, a fakt mógł się rąbnąć przy rozrządzie bo miał sam silnik i ustawiał zgodnie z serwisówką i mówił że nie wie czy do końca będzie to dobrze bo łańcuszek jest już trochę wyciągnięty. Na chwilę obecną czekam do weekendu bo mechanik pojechał na moto do Rumuni a moto u niego stoi, dzięki za pomoc, jak coś to bd tu pisał co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Trzeba zmierzyć długość łańcuszka wg serwisówki i dowiesz się ile go zostało. W napinaczu zmień sprężynę jeśli taka jest, bo zazwyczaj po wielu latach mięknie i słabo odpycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Problem rozwiązany, minimalnie lewe powietrze na króćcu łapał :)I pytanko regenerował ktoś tylne zawieszenie w KLX? Bo u mnie to chyba nie ma wgl oleju i sama sprężyna pracuje, i jaki koszt może być takiej regeneracji? Edytowane 23 Czerwca 2014 przez Brynda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dzisiaj pośmigałem i jak postawiłem moto zauważyłem że olej sączy się z otworu zaznaczonego na zdjęciu, patrzyłem na necie bo myślałem że tam coś powinno być dokręcone itp a tak samo puste mają jak u mnie. Co może być przyczyną że tam olej cieknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Czy to na pewno olej? To jest kanał odprowadzający wodę z gniazda w które wkręcona jest świeca.Nalej wody w gniazdo to zobaczysz jak wypływa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 No właśnie sprawdzałem i olej, znajomy mi powiedział że może tamtędy lecieć olej gdy jest uszkodzony oring lub simering w zależności co tam jest i przepuszcza, co wy na to?Problem zlokalizowany, sączy się spod jednej ze śrub mocujących pokrywę zaworową, olej z niej spływa do gniazda świecy i stamtąd jest odprowadzany właśnie tym kanalikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczkowski1 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam porównywał ktoś kiedyś klxa 250r/300 do dt 125r ? Planuje przesiadke z enduro 80 2t i własnie niewiem co wybrać :sad: Na moto moge przeznaczyć ok. 5k PLN. I mam jeszcze pytanie jak to jest z utrzymaniem klx'a w ciagu sezonu ? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam porównywał ktoś kiedyś klxa 250r/300 do dt 125r ? Planuje przesiadke z enduro 80 2t i własnie niewiem co wybrać :sad: Na moto moge przeznaczyć ok. 5k PLN. I mam jeszcze pytanie jak to jest z utrzymaniem klx'a w ciagu sezonu ? :rolleyes:Stary, ja właśnie dokładnie to samo miałem, sprzedałem DT 80 i miałem dylemat DT 125 czy KLX 300, wybór jednak był prosty jak tylko na niego wsiadłem, mocniejszy o jakieś 5 KM od odblokowanej DT 125, o niebo lepsze zawieszenie, bardzo dobry stosunek mocy do wagi, mało awaryjny, mało pali, lekki Naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić KLX'a zamiast DT. CO do utrzymania to nie jest drogo niestety ja trafiłem trochę na mine i musiałem przeprowadzić remont nie tylko silnika ale tez i wielu podzespołów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczkowski1 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki za dość szybką odp. :laugh:Chyba też zdecyduje się na klx'a. Tylko trzeba uważać na miny :sad:A co dokładnie wymieniałeś i jaki był tego koszt jeżeli można wiedzieć ? Edit: I ile dałeś za swojego ? Jeśli można oczywiście spytać :rolleyes:Edit2 : Ostatnie pytanie chyba :biggrin:Jak to jest z jadzą na tylnim kole na klx ? Nie zatrze się z braku oleju czy cos takiego ? :dry: Lubie sobie coś ''po stuntować'' czasami :cool: Edytowane 22 Lipca 2014 przez zuczkowski1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco424 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 A ja mam pytanie z innej beczki. Czeka mnie wymiana opon i już wybrałem, padło ma michelin AC10. Zastanawiam się tylko nad rozmiarem czy na tył wsadzić 110/100/18, czy lepiej 100/100/18. Czy 110 to już nie za dużo jak na KLX 250? Jak z mocą i przyspieszeniem, odczuwał kto różnicę? Na jakich gumach jeździcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki za dość szybką odp. :laugh:Chyba też zdecyduje się na klx'a. Tylko trzeba uważać na miny :sad:A co dokładnie wymieniałeś i jaki był tego koszt jeżeli można wiedzieć ? Edit: I ile dałeś za swojego ? Jeśli można oczywiście spytać :rolleyes:Edit2 : Ostatnie pytanie chyba :biggrin:Jak to jest z jadzą na tylnim kole na klx ? Nie zatrze się z braku oleju czy cos takiego ? :dry: Lubie sobie coś ''po stuntować'' czasami :cool: Dzięki za dość szybką odp. :laugh:Chyba też zdecyduje się na klx'a. Tylko trzeba uważać na miny :sad:A co dokładnie wymieniałeś i jaki był tego koszt jeżeli można wiedzieć ? Edit: I ile dałeś za swojego ? Jeśli można oczywiście spytać :rolleyes:Edit2 : Ostatnie pytanie chyba :biggrin:Jak to jest z jadzą na tylnim kole na klx ? Nie zatrze się z braku oleju czy cos takiego ? :dry: Lubie sobie coś ''po stuntować'' czasami :cool: Za KLX'a dałem 4300 zł a to lista wszystkich inwestycji57 zł – filtr powietrza Prox 100 zł – lampa przednia Polisport 40 zł – klamka sprzęgła i hamulca przedniego 78 zł – błotnik przedni Polisport 89 zł – stacyjka 26 zł – masa uszczelniająca Victor Reinz 40 zł – smar do łańcucha Bel-Ray Super Clean 113 zł – olej Ipone Katana 68 zł – trzymaki opon 35 zł – biała folia na boczki 56 zł – olej do filtra powietrza Valvoline 110 zł – przednia tarcza hamulcowa 30 zł – adapter przedniego zacisku hamulcowego 40 zł – linka gazu 110 zł – opona przód i tył 50 zł – przedni przewód hamulcowy w stalowym oplocie 20 zł – spawanie plastików 20 zł – papiery wodne do polerki plastików 1560 zł – remont góry silnika 390 zł – regeneracja tylnego amortyzatoraCo nam daje 3032 zł :) Co do jazdy na jednym kole to jeśli chcesz to często robić to lepiej uważać na stan oleju i najlepiej utrzymywać go ciągle na maksymalnym poziomie A ja mam pytanie z innej beczki. Czeka mnie wymiana opon i już wybrałem, padło ma michelin AC10. Zastanawiam się tylko nad rozmiarem czy na tył wsadzić 110/100/18, czy lepiej 100/100/18. Czy 110 to już nie za dużo jak na KLX 250? Jak z mocą i przyspieszeniem, odczuwał kto różnicę? Na jakich gumach jeździcie?Ja mam AC10 110/100 u siebie i jest spoko, przy takiej pojemności to ta opona jest jak najbardziej odpowiednia Edytowane 29 Lipca 2014 przez Brynda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuczkowski1 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 O kurde troche doinwestowany twoj klx ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 no troszkę jest, tutaj macie trochę fotek z remontuhttps://plus.google.com/photos/102811422412687766312/albums/5975521257371268801?banner=pwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.