Skocz do zawartości

Wszystko o kawasaki klx 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy ja sam silnik dąłem mechanikowi, ogólnie chciałem się zapytać czy to sprawy gaźnikowe/rozrząd czy np moduł(oby nie)



Dodam ze moto dobrze odpala i trzyma wolne obroty a jak się tak dławi to puszcza lekkiego czarnego dymka

Edytowane przez Brynda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu zapomniałem odpissać. Sprawdź sam robotę po mechaniku, bo takich mamy w kraju speców od serwisu, że lepiej kontrolować niż ufać. Ja sam się rąbnąłem przy składaniu o ząbek i jałowe miałem ale silnik pracował jak astmatyk. Czarny dym to może być niespalone lub źle spalone paliwo właśnie przez przestwione fazy.

 

Jesli jednak okaże się, że rozrząd jest cycek to opcja 1 przestawiony zapłon, opcja 2 bardzo bogata mieszanka zarzuca świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym moim dziadowskim napinaczu rozrządu zauważyłem że rozrząd jest dosyć dużo luźniej też ustawiony, nie wiem czy to też ma wpływ, jak na razie dzięki bo i tak moto stoi u tego mechanika bo robi mi to w cenie remontu. A co do samego mechanika to jest w porządku, mnóstwo osób go poleca i ma dużą wiedzę przez co też się ceni, a fakt mógł się rąbnąć przy rozrządzie bo miał sam silnik i ustawiał zgodnie z serwisówką i mówił że nie wie czy do końca będzie to dobrze bo łańcuszek jest już trochę wyciągnięty. Na chwilę obecną czekam do weekendu bo mechanik pojechał na moto do Rumuni a moto u niego stoi, dzięki za pomoc, jak coś to bd tu pisał co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, minimalnie lewe powietrze na króćcu łapał :)

I pytanko regenerował ktoś tylne zawieszenie w KLX? Bo u mnie to chyba nie ma wgl oleju i sama sprężyna pracuje, i jaki koszt może być takiej regeneracji?

Edytowane przez Brynda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pośmigałem i jak postawiłem moto zauważyłem że olej sączy się z otworu zaznaczonego na zdjęciu, patrzyłem na necie bo myślałem że tam coś powinno być dokręcone itp a tak samo puste mają jak u mnie. Co może być przyczyną że tam olej cieknie?
SDC13446a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie sprawdzałem i olej, znajomy mi powiedział że może tamtędy lecieć olej gdy jest uszkodzony oring lub simering w zależności co tam jest i przepuszcza, co wy na to?



Problem zlokalizowany, sączy się spod jednej ze śrub mocujących pokrywę zaworową, olej z niej spływa do gniazda świecy i stamtąd jest odprowadzany właśnie tym kanalikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam porównywał ktoś kiedyś klxa 250r/300 do dt 125r ? Planuje przesiadke z enduro 80 2t i własnie niewiem co wybrać :sad: Na moto moge przeznaczyć ok. 5k PLN. I mam jeszcze pytanie jak to jest z utrzymaniem klx'a w ciagu sezonu ? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam porównywał ktoś kiedyś klxa 250r/300 do dt 125r ? Planuje przesiadke z enduro 80 2t i własnie niewiem co wybrać :sad: Na moto moge przeznaczyć ok. 5k PLN. I mam jeszcze pytanie jak to jest z utrzymaniem klx'a w ciagu sezonu ? :rolleyes:

Stary, ja właśnie dokładnie to samo miałem, sprzedałem DT 80 i miałem dylemat DT 125 czy KLX 300, wybór jednak był prosty jak tylko na niego wsiadłem, mocniejszy o jakieś 5 KM od odblokowanej DT 125, o niebo lepsze zawieszenie, bardzo dobry stosunek mocy do wagi, mało awaryjny, mało pali, lekki Naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić KLX'a zamiast DT. CO do utrzymania to nie jest drogo niestety ja trafiłem trochę na mine i musiałem przeprowadzić remont nie tylko silnika ale tez i wielu podzespołów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dość szybką odp. :laugh:

Chyba też zdecyduje się na klx'a. Tylko trzeba uważać na miny :sad:

A co dokładnie wymieniałeś i jaki był tego koszt jeżeli można wiedzieć ?

 

Edit: I ile dałeś za swojego ? Jeśli można oczywiście spytać :rolleyes:

Edit2 : Ostatnie pytanie chyba :biggrin:

Jak to jest z jadzą na tylnim kole na klx ? Nie zatrze się z braku oleju czy cos takiego ? :dry: Lubie sobie coś ''po stuntować'' czasami :cool:

Edytowane przez zuczkowski1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki. Czeka mnie wymiana opon i już wybrałem, padło ma michelin AC10. Zastanawiam się tylko nad rozmiarem czy na tył wsadzić 110/100/18, czy lepiej 100/100/18. Czy 110 to już nie za dużo jak na KLX 250? Jak z mocą i przyspieszeniem, odczuwał kto różnicę? Na jakich gumach jeździcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dość szybką odp. :laugh:

Chyba też zdecyduje się na klx'a. Tylko trzeba uważać na miny :sad:

A co dokładnie wymieniałeś i jaki był tego koszt jeżeli można wiedzieć ?

 

Edit: I ile dałeś za swojego ? Jeśli można oczywiście spytać :rolleyes:

Edit2 : Ostatnie pytanie chyba :biggrin:

Jak to jest z jadzą na tylnim kole na klx ? Nie zatrze się z braku oleju czy cos takiego ? :dry: Lubie sobie coś ''po stuntować'' czasami :cool:

 

Dzięki za dość szybką odp. :laugh:

Chyba też zdecyduje się na klx'a. Tylko trzeba uważać na miny :sad:

A co dokładnie wymieniałeś i jaki był tego koszt jeżeli można wiedzieć ?

 

Edit: I ile dałeś za swojego ? Jeśli można oczywiście spytać :rolleyes:

Edit2 : Ostatnie pytanie chyba :biggrin:

Jak to jest z jadzą na tylnim kole na klx ? Nie zatrze się z braku oleju czy cos takiego ? :dry: Lubie sobie coś ''po stuntować'' czasami :cool:

 

Za KLX'a dałem 4300 zł a to lista wszystkich inwestycji

  1. 57 zł – filtr powietrza Prox
  2. 100 zł – lampa przednia Polisport
  3. 40 zł – klamka sprzęgła i hamulca przedniego
  4. 78 zł – błotnik przedni Polisport
  5. 89 zł – stacyjka
  6. 26 zł – masa uszczelniająca Victor Reinz
  7. 40 zł – smar do łańcucha Bel-Ray Super Clean
  8. 113 zł – olej Ipone Katana
  9. 68 zł – trzymaki opon
  10. 35 zł – biała folia na boczki
  11. 56 zł – olej do filtra powietrza Valvoline
  12. 110 zł – przednia tarcza hamulcowa
  13. 30 zł – adapter przedniego zacisku hamulcowego
  14. 40 zł – linka gazu
  15. 110 zł – opona przód i tył
  16. 50 zł – przedni przewód hamulcowy w stalowym oplocie
  17. 20 zł – spawanie plastików
  18. 20 zł – papiery wodne do polerki plastików
  19. 1560 zł – remont góry silnika
  20. 390 zł – regeneracja tylnego amortyzatora

Co nam daje 3032 zł :)

 

Co do jazdy na jednym kole to jeśli chcesz to często robić to lepiej uważać na stan oleju i najlepiej utrzymywać go ciągle na maksymalnym poziomie

 

 

 

 

 

A ja mam pytanie z innej beczki. Czeka mnie wymiana opon i już wybrałem, padło ma michelin AC10. Zastanawiam się tylko nad rozmiarem czy na tył wsadzić 110/100/18, czy lepiej 100/100/18. Czy 110 to już nie za dużo jak na KLX 250? Jak z mocą i przyspieszeniem, odczuwał kto różnicę? Na jakich gumach jeździcie?

Ja mam AC10 110/100 u siebie i jest spoko, przy takiej pojemności to ta opona jest jak najbardziej odpowiednia

Edytowane przez Brynda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...