Skocz do zawartości

Brynda

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Brynda

  • Urodziny 03/17/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sulejów

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki KLX 300R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    511297

Osiągnięcia Brynda

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Stacyjkę możesz kupić uniwersalną i podpinasz ją do przycisku od gaszenia motocykla i wszystko :) Dla posiadaczy KLX'ów, z tego co nabyłem zostały mi takie pierdoły, te koreczki to nie wiem czy od moto ale za każdym razem jak przy nim grzebe to tego pełno XD zdjęcie: https://lh3.googleusercontent.com/-ypPEJdSk1b4/VwGGxGhoiII/AAAAAAAAMF0/me8V-0G6T0oJ3VUkpkMlf47ut-_Q0lyBACCo/s1600-Ic42/DSC_0270.JPG W mojej starej kawie tych części nie było dlatego nie wiem od czego mogą być, wiadomo to małe to obejma do jakiegoś wężyka ale gdzie ona przymocowana była? a reszta to nie wiem od czego może być
  2. Panowie otóż zauważyłem na moim baku małe szczeliny się porobiły i zaczynam się obawiać że niedługo może zacząć przeciekać, czy bak da się pospawać? Prosił bym użytkowników KLX'a o sprawdzenie jakie jest oznaczenie plastiku tego baku bo u mnie został on wytarty przez kogoś -.-
  3. ile wykręcić śrubę od obrotów w gaźniku do pierwszego odpalenia po remoncie aby tylko odpalił
  4. Czy napinacz rozrządu jest taki sam w 300 jak i 250? ew czy pasuje jeszcze od innych modeli jakiś? btw jestem zainteresowany jego kupnem :D
  5. No właśnie zdjąłem już pokrywę sprzęgła i wszystko jest w jak najlepszym porządku jedynie znalazłem trochę nie za grubych podłużnych opiłków, ewidentnie coś się zmieliło trochę, będę musiał rozpołowić silnik niestety, w sumie też są tego + ponieważ zajrzę do wnętrze i jak złożę będę wiedział że wszystko jest tam w porządku itp :)
  6. Mam problem ze swoją Kawą, mianowicie podbiłem KLX'a na koło na 1, wrzuciłem 2 bez sprzęgła i w tym samym momencie co wrzuciłem bieg zablokowało koło i silnik stanął, kopka chodziła ciężej a potem doszła do momentu że nie mogłem jej ruszyć. Wrzuciłem 3, poszarpałem moto przód-tył, puściło. Wystraszony zaryzykowałem i odpaliłem moto, odpalił normalnie, chodził tak samo normalnie, kompletnie bez żadnych zmian w pracy silnika, żadnych szumów itp, przejechałem się kawałek normalnie jechał wszystko w jak najlepszym porządku, pojechałem dalej, jebs znowu zgasła i zablokowało. No to wrzuciłem luz i kolega mnie holował. Teraz kickstarter chodzi prawie normalnie bo gdy dochodzi do pewnego momentu to ciężej idzie a potem znowu normalnie. Co do moto to jakieś 400 km po remoncie, tłok selekcja A, pasowanie na 6 setek, nicasil, nowe zawory, olej IPONE Katana 10w50, jedynie łańcuszek rozrządu był już lekko na wykończeniu i mechanik mówił że trzeba będzie niedługo go wymienić. I tutaj nasuwają się przypuszczenia moje i znajomych że przeskoczył łańcuszek rozrządu lub coś innego związanego z nim, przypomnę że to wszystko zdarzyło się przy zmianie biegu z 1 na 2 bez sprzęgła na kole. Wiem że silnik trzeba rozbierać itp ale zanim oddam do mechanika chciałbym troszeczkę się o tym dowiedzieć co nieco.
  7. Zaglądałeś kiedyś do silnika? Można zmierzyć średnicę tłoka, 300 ma 77,94mm. Ogólnie może miałeś robionego swapa :P
  8. Niestety nie wiem bo licznik KM mi nie działa ale poprzedni właściciel mówił że spala mu 5,5L i chyba mówił prawdę bo tak na okom raz na stacji sprawdzałem
  9. no troszkę jest, tutaj macie trochę fotek z remontu https://plus.google.com/photos/102811422412687766312/albums/5975521257371268801?banner=pwa
  10. Za KLX'a dałem 4300 zł a to lista wszystkich inwestycji 57 zł – filtr powietrza Prox 100 zł – lampa przednia Polisport 40 zł – klamka sprzęgła i hamulca przedniego 78 zł – błotnik przedni Polisport 89 zł – stacyjka 26 zł – masa uszczelniająca Victor Reinz 40 zł – smar do łańcucha Bel-Ray Super Clean 113 zł – olej Ipone Katana 68 zł – trzymaki opon 35 zł – biała folia na boczki 56 zł – olej do filtra powietrza Valvoline 110 zł – przednia tarcza hamulcowa 30 zł – adapter przedniego zacisku hamulcowego 40 zł – linka gazu 110 zł – opona przód i tył 50 zł – przedni przewód hamulcowy w stalowym oplocie 20 zł – spawanie plastików 20 zł – papiery wodne do polerki plastików 1560 zł – remont góry silnika 390 zł – regeneracja tylnego amortyzatoraCo nam daje 3032 zł :) Co do jazdy na jednym kole to jeśli chcesz to często robić to lepiej uważać na stan oleju i najlepiej utrzymywać go ciągle na maksymalnym poziomie Ja mam AC10 110/100 u siebie i jest spoko, przy takiej pojemności to ta opona jest jak najbardziej odpowiednia
  11. Stary, ja właśnie dokładnie to samo miałem, sprzedałem DT 80 i miałem dylemat DT 125 czy KLX 300, wybór jednak był prosty jak tylko na niego wsiadłem, mocniejszy o jakieś 5 KM od odblokowanej DT 125, o niebo lepsze zawieszenie, bardzo dobry stosunek mocy do wagi, mało awaryjny, mało pali, lekki Naprawdę z czystym sumieniem mogę polecić KLX'a zamiast DT. CO do utrzymania to nie jest drogo niestety ja trafiłem trochę na mine i musiałem przeprowadzić remont nie tylko silnika ale tez i wielu podzespołów
  12. No właśnie sprawdzałem i olej, znajomy mi powiedział że może tamtędy lecieć olej gdy jest uszkodzony oring lub simering w zależności co tam jest i przepuszcza, co wy na to? Problem zlokalizowany, sączy się spod jednej ze śrub mocujących pokrywę zaworową, olej z niej spływa do gniazda świecy i stamtąd jest odprowadzany właśnie tym kanalikiem
  13. Dzisiaj pośmigałem i jak postawiłem moto zauważyłem że olej sączy się z otworu zaznaczonego na zdjęciu, patrzyłem na necie bo myślałem że tam coś powinno być dokręcone itp a tak samo puste mają jak u mnie. Co może być przyczyną że tam olej cieknie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...