Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Są gotowe nakładki na ramę z włókna węglowego, ale czy to aby ładne?? O gustach się nie dyskutuje. Jeśli masz dosyć cierpliwości to oklej ramę sam. Wszystkie potrzebne materiały kupisz na znanym portalu na "a", filmy instruktażowe są na youtube i do dzieła.

No mnie na taką cierpliwość jednak nie było by stać. Żmudna robota... Poza tym jeśli ktoś oklei Ci wahacz, a Ty kupisz nakładkę na ramę to na pewno po oczach walić będzie różnica w kolorze, splocie i lakierowaniu. Nie ma to jak dobrze pomalowana rama.

Załączam jeden z najciekawszych Buelli (cały w carbonie) śmigających po naszych drogach, mam nadzieję że właściciel się nie obrazi ;-)

post-31303-0-15727500-1321825121_thumb.jpg

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz rozbierac silnik sprawdz cisnienie sprezania, bo moze nic nie trzeba robic.

Honowanie z sama wymiana pierscieni nic nie da gdy tloki beda luzne, z kolei jesli nie beda to skad pomysl ze pierscienie juz siadly ???

Najbardziej prawdopodobne ze motocykl ma niski przebieg, szczegolnie gdy jest ze Stanow i sluzyl jako 5 pojazd w rodzinie.

Kiedys rozbieralem wszystkie swiezo kupione motocykle, teraz raczej trzymam sie maksymy "nie grzeb niepotrzebnie".

Jesli cisnienie jest dobre i silnik nie dymi to nie ma co cudowac.

Jak dymi to najpierw warto sprawdzic glowice, bo zawsze one ( a wlasciwie prowadnice zaworowe ) beda bardziej podejrzane niz tloki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowaliscie odpalac bulki przy takiej pogodzie jak teraz po kilku godzinach pod robota?

Moja niestety chyba sie do tego nie nadaje - cos zamoklo, zresetowalo elektryke i przy okazji troche sie rozladowal akumulator - dopiero podlaczenia aku z auta pozwolilo mi odpalic bulke i wrocic do domu.

To normalne, czy cos jest nie tak jak powinno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to glupie pytanie, ale czy jest mozliwosc zamontowania do Uliego 2006 prawego "wlotu" czy "nawiewu" powietrza na silnik? Od 2008 roku byl chyba w standardzie.

Czy jest to ten slynny "comfort kit"? Nie chodzi mi akurat to ze grzeje mnie, ale mam wrazenie ze latem silnik mocno dostaje w kosc, zwlaszcza w korkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że jest taka możliwość. Bez problemu.

Prawe wloty powietrza w standardzie były dopiero w modelach 2010 w dwóch rodzajach, większej i mniejszej.

Poza tym są jeszcze wloty "aftermarket'owe". Zamawiając takie wloty należy zwrócić uwagę jaki posiada się kolektor wydechowy zależny od modelu i rocznika.

Dzięki wlotom motocykl nabiera jeszcze ciekawszego wyglądu.

Jak by co posiadam takowe na stanie (oryginalne i aftermarket).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej!!! Witam po dłuższej nieobecności na forum.

Mniej więcej sezon juz skończony. Przejechałem w nim ok 15 000 km na Buellu. Jestem bardzo zadowolony z tego sezonu i wciąż podjarany nowym motocyklem. Buła to jest to!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam dwa pytania - 1. Czy da się zamontować do XB9 cylindry itd na pojemność 1200(czy są inne wały, wałki rozrządu, może w ogóle się nie da, są też kity big bore na 1170 ccm - może to lepsze niż oryginał 1200) ? 2.Czy wgniotka z boku na ramie (w tym miejscu najbardziej wystającym, gdzie można dać takie gumowe ochraniacze)ma jakiś wpływ na geometrie ramy, czy moto jeździ prosto z takim czymś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Cylindry przy XB9 i XB12 są takie same jak i wiele innych rzeczy (m.in. inne są tłoki i wał etc.). Bigbore'y są a jakże!

2. Zwykła wgniotka często nie bywa przyczyną niewłaściwej geometrii przy tego typu ramie, zależy jak duża ta wgniota jest. Brzydko wygląda, zmniejsza pojemność baku i wartość motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do oryginalnego obrotomierza dochodzą 3 przewody. Jeden to masa (czarny), drugi idzie do bezpiecznika oznaczonego "instruments" (pomarańczowy), trzeci bierze sygnał z cewki lub z modułu (różowy).

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

A co jeśli nie ma żadnych kabli do obrotomierza. Moja wersja jest bez niego. No chyba ,że elektryka jest przystosowana pod obrotomierz tylko trzeba wiedzieć gdzie są te kable ?

 

Inna sprawa.

Co sądzicie o hyperchargerach ?

Bardzo mi się to podoba. Przypomina muscle cary ;).

post-13489-0-42486000-1324453132_thumb.jpg

fajnie poziomo wygląda

 

Inna sprawa. szukam w odpowiednich pieniądzach pług do bułki. Pasuje od m2, s1,s3,x1

Od wersji XB chyba nie pasuje.

Edytowane przez BoBaS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do mnie maila :-)

I hypercharger i pług to Twojego moto od ręki się znajdzie!!

A kabelki do obrotomierza sam możesz sobie poprowadzić - napisałem przecież jakie kolory i gdzie są.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na pewno ktoś wie :-)

Wężyk od membrany Hyperchargera podłącza się najlepiej trójnikiem który trzeba wstawić w taki sam wężyk od systemu VOES (tego czegoś za gaźnikiem, między cylindrami).

Kup trójnik jeśli nie ma w zestawie (OBI/Castorama lub jakiś sklep ogrodniczy) i po kłopocie.

Do dzieła! :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...