maarp Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Tam gdzie wszystko można dostać do tych sympatycznych motocykli :-)www.dwagary.pl Napisz do mnie maila jak zwykle. :-) Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Witam! Zgubiłem kluczyk!!!!Ano taka ze mnie dupa...Został mi jeden, ale nigdzie nie moge dorobić(nie mają surowca) a do HD nawet nie jade. Czy ktoś wie gdzie można znależć materiał do dorobienia? :banghead:Ja miałem ten sam problem i dorobiłem w punkcie dorabiania w hipermarkecie ;-) nie trzeba bylo nawet nic doszlifowywac, od razu zadzialal ;-)Maarp, czy u Ciebie kluczyk z oryginalnym "plastikiem" z logo buły można dorobic? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alejanu Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Ja wczoraj też dorobiłem w hipermarkecie. Wszystko działa ja w oryginalnym. No, ale bez logo Buell :sad: Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 (edytowane) Kupilem kamere, zadna rewelacje - bardziej nadaje sie na rower niz motor ale dziala.Jak na kilka razy w roku to moze byc :) Jak ktos chce zobaczyc jak wyglada norweska wies to zapraszam :) W niedziele jest oficjalne otwarcie sezonu. Wrzuce jakis filmik :) Edytowane 29 Kwietnia 2011 przez dolarek69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alejanu Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Pojeżdziłem trochę i miałem kłopoty z mocą. Muliło go i na światłach 1 raz mi zgasł. Natomiast pod koniec przejazdu Swieciła się kontrolka silnika ciągle, pomimo studzenia. Jak przyjechałem wentylator nie kręcił, a przejechałem ok 30 kilo.Wymieniłem dzisiaj olej w silniku i Filtr oleju. Przeczyściłem styki przy aku i do masy. Posprawdzałem wszystkie wtyczki. Sprawdziłem ładowanie aku - jest ok. Następnie bujnąłem się trochę. Buell szedł nieporównywalnie lepiej niz przedtem. Podjechałem na pit stopa, wentylator się kręcił po wyłączeniu. Odczekałem chwilę, opaliłem i na biegu luzem znowu włączyła sie kontrolka. Przy jeździe po mieście też, po przyjechaniu do domu też. Może to, że bez problemu moto jechało i bylo dobre studzenie spowodowane było przejażdżką w niskich temperaturach. U nas pod wieczór bylo ok 5 st.Nie wiem co dalej sprawdzać. Powiedzcie jeszcze czy przy rozgrzanym silniku wentylator w czasie jazdy też sie kręci.Z góry dzięki. Edytowane 5 Maja 2011 przez alejanu Cytuj www.red-zone.com.plhttp://picasaweb.google.p...CKLlvbeypOiQNw# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motoitalia2009# http://picasaweb.google.pl/parysja/Motobalkan# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam, potrzebuje opinii uzytkownikow 1125, najlepiej CR, czy jest to moto drogie w utrzymaniu , jak wyglada sprawa czesci, z tego co sie orientowalem to z eksploatacyjnymi nie byloby problemu, ale co gdy do wymiany bedzie np. pasek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 czesc, niestety polprzezroczysta obudowa airboxu oraz tzw. flyscreen zaczely mi coraz bardziej pekac wokol mocowan.Wiecie mozna ile kosztuje nowa obudowa? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyBravo Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 znowu jakoś się nie możemy dogadać z moją Buła XB12S (2007) ;)może mi poradzicie co jej dolega bo ja już trochę wymiękam... występują dwa problemy:- Pierwszy problem to kiepskie uruchamianie a potem słaby odpał na "goraco".Na "zimnym" silniku, po odpaleniu piec działa jakies 4-5 sekund po czym obroty zamiast wzrastać powoli maleją i gasnie. Po kolejnym odpaleniu na ogół juz wchodzi na obroty i jest git a czasami historia sie powtarza, kilka sekund, stop i trzeba zakręcić jeszcze raz. W czasie jazdy obroty nie falują i wszystko jest OK do momentu, gdy na porządnie rozgrzanym silniku (nie jakieś potężne pałowanie ale np. przejechanie 2km w korku, w upalny dzień przy predk max 50km/h) robię przystanek a po kilku minutach staram się odpalić - wtedy powtórka - spadek obrotów, czasem wydaje mi się jak by działał jeden cylinder i stop. Wtedy żeby zaczął znowu działać w miare normalnie, musze po odpaleniu trzymać go na dośc wysokich obrotach aby nie zgasł np. na światłach. Dopiero po przejechaniu kolejnych km obroty wracają do normy.Zauważyłem, że problem nasila się gdy robi się cieplej. Od poczatku marca Buła śmigałą świetnie a dopiero gdy zrobiło się cieplej pojawił się ten problem.Na początek zmieniłem więc świece na podane w manualu, zwykłe, harleyowskie "10R12A" (nie zmieniałem przewodów)- zrobiłem reset TPS.- nie resetowałem AFV-wersja EPROMa, którą mam wgraną od zeszłego roku to BUEIB310(12-11-03) i jest to chyba wersja STOCK a nie RACE-wydech Jardine RTOne: Active Muffler Control ustawione na "Off" (zdemontowane servo)-filtr K&N (w modelach 2007 w pokrywie filtra są już jakieś otwory - nie grzebałem przy tym - zostawiłem jak jest)-White Cable ustawione na "on"- O2 sensor też na "on" Co moge tu jeszcze zrobić/wyłaczyć (O2 sensor?) - podpowiedzcie coś. Drugi problem - być może jakoś powiązany z poprzednim to taki, że po dłuzszej jeździe już po raz drugi Buła spaliła bezpiecznik od wentylatora. Robię Bułą codzienne ale krótkie przeloty do pracy i z powrotem (2 razy dziennie po 5km - na wiosnę i jesienią nawet dobrze się nie da rady rozgrzać, no chyba że w 2 kilometrowym korku, przez który codziennie wracam na chate :banghead: - nawet wtedy wiatrak załącza się sporadycznie.PS - widok twarzy skuterkowców których "objeżdzam" w korku mikroPotworem - bezcenne :icon_razz: )Problem pojawił się natomiast w nieco dłuższej trasce i po lekkim przepałowaniu Buły. Wentylator włączył się jeszcze w czasie jazdy, po czym po zatrzymaniu standardowo jeszcze troche popracował po czym przy ponownym uruchomienu wyskoczył check engine (ECMspy sprawdził błąd - fan short to ground or open ..czy jakoś tak ) a inspekcja bezpiecznika wykazała, że ów padł.Podejrzewam, że problemy wentylatora mogą wynikać z tego, że tylni cylinder lekko się "poci" a wentylator jest jakby pokryty od jego strony olejową migiełką, do której przyczepa się rozmaity syf i kurz co może utrudniać mu obracanie się lub złe działanie szczotek i w efekcie palic bezpieczniki? Jak sobie poradzić z tym fantem ? (Jak sobie pomyślę, że muszę na parkingu pod blokiem rozkręcić cały tył Buły żeby wyjąc wentylator to już mi wątroba gnije :wacko: ) Uff...ale się rozpisałem...rzadko ale długo ;)No to czekam na Wasze wskazówki i przemyślenia Panowie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witaj johnny , myślę że problem może tkwić w braku masy , jeżeli nie masz gdzie pogrzebać przy bule zapraszam do mnie,na serwis, i czuj się jak u siebie:) Pozdrawiam Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 (edytowane) Pojeżdziłem trochę i miałem kłopoty z mocą. Muliło go i na światłach 1 raz mi zgasł. Natomiast pod koniec przejazdu Swieciła się kontrolka silnika ciągle, pomimo studzenia. Jak przyjechałem wentylator nie kręcił, a przejechałem ok 30 kilo.Wymieniłem dzisiaj olej w silniku i Filtr oleju. Przeczyściłem styki przy aku i do masy. Posprawdzałem wszystkie wtyczki. Sprawdziłem ładowanie aku - jest ok. Następnie bujnąłem się trochę. Buell szedł nieporównywalnie lepiej niz przedtem. Podjechałem na pit stopa, wentylator się kręcił po wyłączeniu. Odczekałem chwilę, opaliłem i na biegu luzem znowu włączyła sie kontrolka. Przy jeździe po mieście też, po przyjechaniu do domu też. Może to, że bez problemu moto jechało i bylo dobre studzenie spowodowane było przejażdżką w niskich temperaturach. U nas pod wieczór bylo ok 5 st.Nie wiem co dalej sprawdzać. Powiedzcie jeszcze czy przy rozgrzanym silniku wentylator w czasie jazdy też sie kręci.Z góry dzięki. Ostatnio był u mnie znajomy XB12 SCG i jemu pomimo temperatury około 10stopni też wentylator się włączał podczas jazdy w mojej bułce szczerze mówiąc wentylator włącza się tylko na postoju i to jak jest gorąco albo jak się wlokę 40km/h z moim 4-letnim synem na "baku". Ale xb 12 to całkiem inna bestia zresztą mam podłubane mapy itp u siebie między innymi po to by się tak nie grzał.Jeszcze jedna sprawa prawy wlot (akcesoryjny) symetryczny do lewego wyżej podany SCG wcześniej miał takowy teraz był bez niego ,z prawym "dużym" wlotem wentylator się nie załączał tak często,mam takowy u siebie i chłodzenie jest o wiele lepsze na tylnim garku. znowu jakoś się nie możemy dogadać z moją Buła XB12S (2007) ;)może mi poradzicie co jej dolega bo ja już trochę wymiękam... występują dwa problemy:- Pierwszy problem to kiepskie uruchamianie a potem słaby odpał na "goraco".Na "zimnym" silniku, po odpaleniu piec działa jakies 4-5 sekund po czym obroty zamiast wzrastać powoli maleją i gasnie. Po kolejnym odpaleniu na ogół juz wchodzi na obroty i jest git a czasami historia sie powtarza, kilka sekund, stop i trzeba zakręcić jeszcze raz. W czasie jazdy obroty nie falują i wszystko jest OK do momentu, gdy na porządnie rozgrzanym silniku (nie jakieś potężne pałowanie ale np. przejechanie 2km w korku, w upalny dzień przy predk max 50km/h) robię przystanek a po kilku minutach staram się odpalić - wtedy powtórka - spadek obrotów, czasem wydaje mi się jak by działał jeden cylinder i stop. Wtedy żeby zaczął znowu działać w miare normalnie, musze po odpaleniu trzymać go na dośc wysokich obrotach aby nie zgasł np. na światłach. Dopiero po przejechaniu kolejnych km obroty wracają do normy.Zauważyłem, że problem nasila się gdy robi się cieplej. Od poczatku marca Buła śmigałą świetnie a dopiero gdy zrobiło się cieplej pojawił się ten problem.Na początek zmieniłem więc świece na podane w manualu, zwykłe, harleyowskie "10R12A" (nie zmieniałem przewodów)- zrobiłem reset TPS.- nie resetowałem AFV-wersja EPROMa, którą mam wgraną od zeszłego roku to BUEIB310(12-11-03) i jest to chyba wersja STOCK a nie RACE-wydech Jardine RTOne: Active Muffler Control ustawione na "Off" (zdemontowane servo)-filtr K&N (w modelach 2007 w pokrywie filtra są już jakieś otwory - nie grzebałem przy tym - zostawiłem jak jest)-White Cable ustawione na "on"- O2 sensor też na "on" Co moge tu jeszcze zrobić/wyłaczyć (O2 sensor?) - podpowiedzcie coś. Drugi problem - być może jakoś powiązany z poprzednim to taki, że po dłuzszej jeździe już po raz drugi Buła spaliła bezpiecznik od wentylatora. Robię Bułą codzienne ale krótkie przeloty do pracy i z powrotem (2 razy dziennie po 5km - na wiosnę i jesienią nawet dobrze się nie da rady rozgrzać, no chyba że w 2 kilometrowym korku, przez który codziennie wracam na chate :banghead: - nawet wtedy wiatrak załącza się sporadycznie.PS - widok twarzy skuterkowców których "objeżdzam" w korku mikroPotworem - bezcenne :icon_razz: )Problem pojawił się natomiast w nieco dłuższej trasce i po lekkim przepałowaniu Buły. Wentylator włączył się jeszcze w czasie jazdy, po czym po zatrzymaniu standardowo jeszcze troche popracował po czym przy ponownym uruchomienu wyskoczył check engine (ECMspy sprawdził błąd - fan short to ground or open ..czy jakoś tak ) a inspekcja bezpiecznika wykazała, że ów padł.Podejrzewam, że problemy wentylatora mogą wynikać z tego, że tylni cylinder lekko się "poci" a wentylator jest jakby pokryty od jego strony olejową migiełką, do której przyczepa się rozmaity syf i kurz co może utrudniać mu obracanie się lub złe działanie szczotek i w efekcie palic bezpieczniki? Jak sobie poradzić z tym fantem ? (Jak sobie pomyślę, że muszę na parkingu pod blokiem rozkręcić cały tył Buły żeby wyjąc wentylator to już mi wątroba gnije :wacko: ) Uff...ale się rozpisałem...rzadko ale długo ;)No to czekam na Wasze wskazówki i przemyślenia Panowie! Jeżeli wgrałeś dobry eeprom to powinno być ok nie możesz zmieniać eepromu od tak sobie musi się zgadzać firmware czyli nazwa jak podałeś. Po wszystkich resetach trzeba pojeździć trzymając bułke w granicach 2500-3000 obr żeby nauczyła się dawek w tzw. closed loop.Jeśli chodzi o odpalanie mam to samo rozrusznik ledwo kręci nawet dodatkowy kabel do masy nie pomaga po prostu aku padake zalicza, na testerze może pokazywać ok ale przy rozruchu moc spada poniżej 10 volt. Whie Cable możesz dać na OFF Edytowane 8 Maja 2011 przez Dziadek XB Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnnyBravo Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) Ostatnio był u mnie znajomy XB12 SCG i jemu pomimo temperatury około 10stopni też wentylator się włączał podczas jazdy w mojej bułce szczerze mówiąc wentylator włącza się tylko na postoju i to jak jest gorąco albo jak się wlokę 40km/h z moim 4-letnim synem na "baku". Ale xb 12 to całkiem inna bestia zresztą mam podłubane mapy itp u siebie między innymi po to by się tak nie grzał.Jeszcze jedna sprawa prawy wlot (akcesoryjny) symetryczny do lewego wyżej podany SCG wcześniej miał takowy teraz był bez niego ,z prawym "dużym" wlotem wentylator się nie załączał tak często,mam takowy u siebie i chłodzenie jest o wiele lepsze na tylnim garku. Jeżeli wgrałeś dobry eeprom to powinno być ok nie możesz zmieniać eepromu od tak sobie musi się zgadzać firmware czyli nazwa jak podałeś. Po wszystkich resetach trzeba pojeździć trzymając bułke w granicach 2500-3000 obr żeby nauczyła się dawek w tzw. closed loop.Jeśli chodzi o odpalanie mam to samo rozrusznik ledwo kręci nawet dodatkowy kabel do masy nie pomaga po prostu aku padake zalicza, na testerze może pokazywać ok ale przy rozruchu moc spada poniżej 10 volt. Whie Cable możesz dać na OFF Dzięki Dziadek - pomierzę AKU podczas rozruchu (kurka - według mnie rozrusznik kręci jak głupi a problem jest po uruchomieniu - obroty spadają i dopiero gaśnie...ale cholera wie - lepiej sprawdzić) - A co z czujnikiem O2 - czy to też mam wyłączyć przy mojej konfiguracji? (pusty Jardine, filtr K&N) i jeszcze a propos wgrywania map na EPROM - co myślicie o tym tutorialu:" - czy tak powinno się to robić i czy moge wgrywać tylko mapy o zgadzającym się z moim numerze (BUEIB310) ? PS - czy istnieje coś takiego jak "fabryczna mapa buella"? Chodzi mi o to, czy ma ktoś mapy "fabrycznie" wgrywane do Bułek- nie modyfikowane, do których mógłbym sie odnieśc ewentualnie wgrać taką mapę i od niej zacząć nastepne "kombinacje" ???) Czekam na Wasze wskazówkiJohnny Edytowane 9 Maja 2011 przez JohnnyBravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam, potrzebuje opinii uzytkownikow 1125, najlepiej CR, czy jest to moto drogie w utrzymaniu , jak wyglada sprawa czesci, z tego co sie orientowalem to z eksploatacyjnymi nie byloby problemu, ale co gdy do wymiany bedzie np. pasek?Nikt nie mial stycznosci z cr 1125? Napiszcie jak to sie sprawuje i czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) Dzięki Dziadek - pomierzę AKU podczas rozruchu (kurka - według mnie rozrusznik kręci jak głupi a problem jest po uruchomieniu - obroty spadają i dopiero gaśnie...ale cholera wie - lepiej sprawdzić) - A co z czujnikiem O2 - czy to też mam wyłączyć przy mojej konfiguracji? (pusty Jardine, filtr K&N) i jeszcze a propos wgrywania map na EPROM - co myślicie o tym tutorialu:" - czy tak powinno się to robić i czy moge wgrywać tylko mapy o zgadzającym się z moim numerze (BUEIB310) ? PS - czy istnieje coś takiego jak "fabryczna mapa buella"? Chodzi mi o to, czy ma ktoś mapy "fabrycznie" wgrywane do Bułek- nie modyfikowane, do których mógłbym sie odnieśc ewentualnie wgrać taką mapę i od niej zacząć nastepne "kombinacje" ???) Czekam na Wasze wskazówkiJohnny Coś jak w filmiku robi się to "ręcznie" zgrywasz swój eeprom zapisujesz go gdzieś w swoim kompie otwierasz ecmspy bez podpięcia do kompa otwierasz mapę z której chcesz ściągnąć mapy fuel i timing. Zapisujesz je po kolei w znanym sobie pliku. Podłączasz się do moto dajesz ściągasz eeprom i na żywo wgrywasz po kolei mapy fuel front/rear, timing front/rear za każdym wgraniem potwierdzając BURN MAP.Niewyłącza się sensora O2 chyba że masz idealnie zrobioną mapę przez kogoś kto się na tym baardzo dobrze zna.Najprościej mówiąc po wyłączeniu sondy lambda twój wtrysk będzie pracował jak cyfrowy gaźnik czytając tylko te parametry które ma zapisane w eepromie i nie będzie się adaptował do istniejących warunków na co pozwala mu między innymi O2 sensor cloosed loop, idle cloosed loop i jeszcze parę innych żeczy. Mam nadzieje że napisałem w miarę czytelnie :wink: Aha możesz wgrywać ale tylko mapy z eepromu o innym firmware NIE MOŻNA wgrywać eepromu o niezgodnym firmware. Mam kilka map stock i race do Buelli 2003-2008 :bigrazz: Nikt nie mial stycznosci z cr 1125? Napiszcie jak to sie sprawuje i czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd? Zapytaj Maarp-a z forum albo zaglądnij na jego stronkę :icon_arrow: dwagary.pl tam znajdziesz do niego kontakt on ci da wyczerpującą odpowiedź Edytowane 9 Maja 2011 przez Dziadek XB Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) Nikt nie mial stycznosci z cr 1125? Napiszcie jak to sie sprawuje i czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd?Kolego - chyba źle trafiłeś oraz BARDZO źle zadałeś pytanie..."...czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd..."Czy Ty kiedykolwiek jeździłeś HD? Skąd taka opinia?Modele 1125 z silnikami Rotaxa to bardzo fajne maszyny dające OGROMNĄ przyjemność z jazdy (wiem bo mam dwie). Sprawdzone i potwierdzone na użytkownikach na co dzień użytkujących nudne japońskie maszyny (Hayabusa, Intruder 1800, GSXR etc.).Co do awaryjności to przeciętnie taka jak w każdym silniku spalinowym o wysokich osiągach.Więcej nie napiszę bo mi ręce opadły jak przeczytałem formę Twojego zapytania...PS Chyba czas na jakiś nowy wątek bo wszyscy tu tylko o problemach piszą - ja już przestałem odpowiadać na takie posty bo niestety wirtualnie trudno pomóc - a inni czytając zapewne sobie myślą "jakie te buelle zawodne"... Edytowane 9 Maja 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirocbr Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Zgadzam się w zupełności:) Ja osobiście jeśli sam czegoś nie zepsułem( pas, przewód olejowy itp.) ,to moja buła(2003r 20000mil)jeżdzi bezawaryjnie drugi sezon:)Sam zrobiłem wydech i przerobiłem filtr powietrza.Jeszcze sie nie dorobiłem filtra k&n ani nie zmieniałem żadnych map. Póki co sobie śmigam bez większych problemów i wszystkim tego samego życzę :crossy: Pozdrawiam!!! Co z tym buellowym spotkaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.