Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zgubiłem kluczyk!!!!Ano taka ze mnie dupa...Został mi jeden, ale nigdzie nie moge dorobić(nie mają surowca) a do HD nawet nie jade. Czy ktoś wie gdzie można znależć materiał do dorobienia? :banghead:

Ja miałem ten sam problem i dorobiłem w punkcie dorabiania w hipermarkecie ;-) nie trzeba bylo nawet nic doszlifowywac, od razu zadzialal ;-)

Maarp, czy u Ciebie kluczyk z oryginalnym "plastikiem" z logo buły można dorobic?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj też dorobiłem w hipermarkecie. Wszystko działa ja w oryginalnym. No, ale bez logo Buell :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem kamere, zadna rewelacje - bardziej nadaje sie na rower niz motor ale dziala.

Jak na kilka razy w roku to moze byc :)

 

Jak ktos chce zobaczyc jak wyglada norweska wies to zapraszam :)

 

 

W niedziele jest oficjalne otwarcie sezonu. Wrzuce jakis filmik :)

Edytowane przez dolarek69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeżdziłem trochę i miałem kłopoty z mocą. Muliło go i na światłach 1 raz mi zgasł. Natomiast pod koniec przejazdu Swieciła się kontrolka silnika ciągle, pomimo studzenia. Jak przyjechałem wentylator nie kręcił, a przejechałem ok 30 kilo.

Wymieniłem dzisiaj olej w silniku i Filtr oleju. Przeczyściłem styki przy aku i do masy. Posprawdzałem wszystkie wtyczki. Sprawdziłem ładowanie aku - jest ok. Następnie bujnąłem się trochę. Buell szedł nieporównywalnie lepiej niz przedtem. Podjechałem na pit stopa, wentylator się kręcił po wyłączeniu. Odczekałem chwilę, opaliłem i na biegu luzem znowu włączyła sie kontrolka. Przy jeździe po mieście też, po przyjechaniu do domu też. Może to, że bez problemu moto jechało i bylo dobre studzenie spowodowane było przejażdżką w niskich temperaturach. U nas pod wieczór bylo ok 5 st.

Nie wiem co dalej sprawdzać.

Powiedzcie jeszcze czy przy rozgrzanym silniku wentylator w czasie jazdy też sie kręci.

Z góry dzięki.

Edytowane przez alejanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje opinii uzytkownikow 1125, najlepiej CR, czy jest to moto drogie w utrzymaniu , jak wyglada sprawa czesci, z tego co sie orientowalem to z eksploatacyjnymi nie byloby problemu, ale co gdy do wymiany bedzie np. pasek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu jakoś się nie możemy dogadać z moją Buła XB12S (2007) ;)

może mi poradzicie co jej dolega bo ja już trochę wymiękam...

 

występują dwa problemy:

- Pierwszy problem to kiepskie uruchamianie a potem słaby odpał na "goraco".

Na "zimnym" silniku, po odpaleniu piec działa jakies 4-5 sekund po czym obroty zamiast wzrastać powoli maleją i gasnie. Po kolejnym odpaleniu na ogół juz wchodzi na obroty i jest git a czasami historia sie powtarza, kilka sekund, stop i trzeba zakręcić jeszcze raz.

W czasie jazdy obroty nie falują i wszystko jest OK do momentu, gdy na porządnie rozgrzanym silniku (nie jakieś potężne pałowanie ale np. przejechanie 2km w korku, w upalny dzień przy predk max 50km/h) robię przystanek a po kilku minutach staram się odpalić - wtedy powtórka - spadek obrotów, czasem wydaje mi się jak by działał jeden cylinder i stop. Wtedy żeby zaczął znowu działać w miare normalnie, musze po odpaleniu trzymać go na dośc wysokich obrotach aby nie zgasł np. na światłach. Dopiero po przejechaniu kolejnych km obroty wracają do normy.

Zauważyłem, że problem nasila się gdy robi się cieplej. Od poczatku marca Buła śmigałą świetnie a dopiero gdy zrobiło się cieplej pojawił się ten problem.

Na początek zmieniłem więc świece na podane w manualu, zwykłe, harleyowskie "10R12A" (nie zmieniałem przewodów)

- zrobiłem reset TPS.

- nie resetowałem AFV

-wersja EPROMa, którą mam wgraną od zeszłego roku to BUEIB310(12-11-03) i jest to chyba wersja STOCK a nie RACE

-wydech Jardine RTOne: Active Muffler Control ustawione na "Off" (zdemontowane servo)

-filtr K&N (w modelach 2007 w pokrywie filtra są już jakieś otwory - nie grzebałem przy tym - zostawiłem jak jest)

-White Cable ustawione na "on"

- O2 sensor też na "on"

 

Co moge tu jeszcze zrobić/wyłaczyć (O2 sensor?) - podpowiedzcie coś.

 

Drugi problem - być może jakoś powiązany z poprzednim to taki, że po dłuzszej jeździe już po raz drugi Buła spaliła bezpiecznik od wentylatora.

Robię Bułą codzienne ale krótkie przeloty do pracy i z powrotem (2 razy dziennie po 5km - na wiosnę i jesienią nawet dobrze się nie da rady rozgrzać, no chyba że w 2 kilometrowym korku, przez który codziennie wracam na chate :banghead: - nawet wtedy wiatrak załącza się sporadycznie.

PS - widok twarzy skuterkowców których "objeżdzam" w korku mikroPotworem - bezcenne :icon_razz: )

Problem pojawił się natomiast w nieco dłuższej trasce i po lekkim przepałowaniu Buły. Wentylator włączył się jeszcze w czasie jazdy, po czym po zatrzymaniu standardowo jeszcze troche popracował po czym przy ponownym uruchomienu wyskoczył check engine (ECMspy sprawdził błąd - fan short to ground or open ..czy jakoś tak ) a inspekcja bezpiecznika wykazała, że ów padł.

Podejrzewam, że problemy wentylatora mogą wynikać z tego, że tylni cylinder lekko się "poci" a wentylator jest jakby pokryty od jego strony olejową migiełką, do której przyczepa się rozmaity syf i kurz co może utrudniać mu obracanie się lub złe działanie szczotek i w efekcie palic bezpieczniki?

Jak sobie poradzić z tym fantem ?

(Jak sobie pomyślę, że muszę na parkingu pod blokiem rozkręcić cały tył Buły żeby wyjąc wentylator to już mi wątroba gnije :wacko: )

 

Uff...ale się rozpisałem...rzadko ale długo ;)

No to czekam na Wasze wskazówki i przemyślenia Panowie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj johnny , myślę że problem może tkwić w braku masy , jeżeli nie masz gdzie pogrzebać przy bule zapraszam do mnie,na serwis, i czuj się jak u siebie:) Pozdrawiam

zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeżdziłem trochę i miałem kłopoty z mocą. Muliło go i na światłach 1 raz mi zgasł. Natomiast pod koniec przejazdu Swieciła się kontrolka silnika ciągle, pomimo studzenia. Jak przyjechałem wentylator nie kręcił, a przejechałem ok 30 kilo.

Wymieniłem dzisiaj olej w silniku i Filtr oleju. Przeczyściłem styki przy aku i do masy. Posprawdzałem wszystkie wtyczki. Sprawdziłem ładowanie aku - jest ok. Następnie bujnąłem się trochę. Buell szedł nieporównywalnie lepiej niz przedtem. Podjechałem na pit stopa, wentylator się kręcił po wyłączeniu. Odczekałem chwilę, opaliłem i na biegu luzem znowu włączyła sie kontrolka. Przy jeździe po mieście też, po przyjechaniu do domu też. Może to, że bez problemu moto jechało i bylo dobre studzenie spowodowane było przejażdżką w niskich temperaturach. U nas pod wieczór bylo ok 5 st.

Nie wiem co dalej sprawdzać.

Powiedzcie jeszcze czy przy rozgrzanym silniku wentylator w czasie jazdy też sie kręci.

Z góry dzięki.

 

Ostatnio był u mnie znajomy XB12 SCG i jemu pomimo temperatury około 10stopni też wentylator się włączał podczas jazdy w mojej bułce szczerze mówiąc wentylator włącza się tylko na postoju i to jak jest gorąco albo jak się wlokę 40km/h z moim 4-letnim synem na "baku". Ale xb 12 to całkiem inna bestia zresztą mam podłubane mapy itp u siebie między innymi po to by się tak nie grzał.

Jeszcze jedna sprawa prawy wlot (akcesoryjny) symetryczny do lewego wyżej podany SCG wcześniej miał takowy teraz był bez niego ,z prawym "dużym" wlotem wentylator się nie załączał tak często,mam takowy u siebie i chłodzenie jest o wiele lepsze na tylnim garku.

 

znowu jakoś się nie możemy dogadać z moją Buła XB12S (2007) ;)

może mi poradzicie co jej dolega bo ja już trochę wymiękam...

 

występują dwa problemy:

- Pierwszy problem to kiepskie uruchamianie a potem słaby odpał na "goraco".

Na "zimnym" silniku, po odpaleniu piec działa jakies 4-5 sekund po czym obroty zamiast wzrastać powoli maleją i gasnie. Po kolejnym odpaleniu na ogół juz wchodzi na obroty i jest git a czasami historia sie powtarza, kilka sekund, stop i trzeba zakręcić jeszcze raz.

W czasie jazdy obroty nie falują i wszystko jest OK do momentu, gdy na porządnie rozgrzanym silniku (nie jakieś potężne pałowanie ale np. przejechanie 2km w korku, w upalny dzień przy predk max 50km/h) robię przystanek a po kilku minutach staram się odpalić - wtedy powtórka - spadek obrotów, czasem wydaje mi się jak by działał jeden cylinder i stop. Wtedy żeby zaczął znowu działać w miare normalnie, musze po odpaleniu trzymać go na dośc wysokich obrotach aby nie zgasł np. na światłach. Dopiero po przejechaniu kolejnych km obroty wracają do normy.

Zauważyłem, że problem nasila się gdy robi się cieplej. Od poczatku marca Buła śmigałą świetnie a dopiero gdy zrobiło się cieplej pojawił się ten problem.

Na początek zmieniłem więc świece na podane w manualu, zwykłe, harleyowskie "10R12A" (nie zmieniałem przewodów)

- zrobiłem reset TPS.

- nie resetowałem AFV

-wersja EPROMa, którą mam wgraną od zeszłego roku to BUEIB310(12-11-03) i jest to chyba wersja STOCK a nie RACE

-wydech Jardine RTOne: Active Muffler Control ustawione na "Off" (zdemontowane servo)

-filtr K&N (w modelach 2007 w pokrywie filtra są już jakieś otwory - nie grzebałem przy tym - zostawiłem jak jest)

-White Cable ustawione na "on"

- O2 sensor też na "on"

 

Co moge tu jeszcze zrobić/wyłaczyć (O2 sensor?) - podpowiedzcie coś.

 

Drugi problem - być może jakoś powiązany z poprzednim to taki, że po dłuzszej jeździe już po raz drugi Buła spaliła bezpiecznik od wentylatora.

Robię Bułą codzienne ale krótkie przeloty do pracy i z powrotem (2 razy dziennie po 5km - na wiosnę i jesienią nawet dobrze się nie da rady rozgrzać, no chyba że w 2 kilometrowym korku, przez który codziennie wracam na chate :banghead: - nawet wtedy wiatrak załącza się sporadycznie.

PS - widok twarzy skuterkowców których "objeżdzam" w korku mikroPotworem - bezcenne :icon_razz: )

Problem pojawił się natomiast w nieco dłuższej trasce i po lekkim przepałowaniu Buły. Wentylator włączył się jeszcze w czasie jazdy, po czym po zatrzymaniu standardowo jeszcze troche popracował po czym przy ponownym uruchomienu wyskoczył check engine (ECMspy sprawdził błąd - fan short to ground or open ..czy jakoś tak ) a inspekcja bezpiecznika wykazała, że ów padł.

Podejrzewam, że problemy wentylatora mogą wynikać z tego, że tylni cylinder lekko się "poci" a wentylator jest jakby pokryty od jego strony olejową migiełką, do której przyczepa się rozmaity syf i kurz co może utrudniać mu obracanie się lub złe działanie szczotek i w efekcie palic bezpieczniki?

Jak sobie poradzić z tym fantem ?

(Jak sobie pomyślę, że muszę na parkingu pod blokiem rozkręcić cały tył Buły żeby wyjąc wentylator to już mi wątroba gnije :wacko: )

 

Uff...ale się rozpisałem...rzadko ale długo ;)

No to czekam na Wasze wskazówki i przemyślenia Panowie!

 

Jeżeli wgrałeś dobry eeprom to powinno być ok nie możesz zmieniać eepromu od tak sobie musi się zgadzać firmware czyli nazwa jak podałeś. Po wszystkich resetach trzeba pojeździć trzymając bułke w granicach 2500-3000 obr żeby nauczyła się dawek w tzw. closed loop.

Jeśli chodzi o odpalanie mam to samo rozrusznik ledwo kręci nawet dodatkowy kabel do masy nie pomaga po prostu aku padake zalicza, na testerze może pokazywać ok ale przy rozruchu moc spada poniżej 10 volt. Whie Cable możesz dać na OFF

Edytowane przez Dziadek XB

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio był u mnie znajomy XB12 SCG i jemu pomimo temperatury około 10stopni też wentylator się włączał podczas jazdy w mojej bułce szczerze mówiąc wentylator włącza się tylko na postoju i to jak jest gorąco albo jak się wlokę 40km/h z moim 4-letnim synem na "baku". Ale xb 12 to całkiem inna bestia zresztą mam podłubane mapy itp u siebie między innymi po to by się tak nie grzał.

Jeszcze jedna sprawa prawy wlot (akcesoryjny) symetryczny do lewego wyżej podany SCG wcześniej miał takowy teraz był bez niego ,z prawym "dużym" wlotem wentylator się nie załączał tak często,mam takowy u siebie i chłodzenie jest o wiele lepsze na tylnim garku.

 

 

 

Jeżeli wgrałeś dobry eeprom to powinno być ok nie możesz zmieniać eepromu od tak sobie musi się zgadzać firmware czyli nazwa jak podałeś. Po wszystkich resetach trzeba pojeździć trzymając bułke w granicach 2500-3000 obr żeby nauczyła się dawek w tzw. closed loop.

Jeśli chodzi o odpalanie mam to samo rozrusznik ledwo kręci nawet dodatkowy kabel do masy nie pomaga po prostu aku padake zalicza, na testerze może pokazywać ok ale przy rozruchu moc spada poniżej 10 volt. Whie Cable możesz dać na OFF

 

Dzięki Dziadek - pomierzę AKU podczas rozruchu (kurka - według mnie rozrusznik kręci jak głupi a problem jest po uruchomieniu - obroty spadają i dopiero gaśnie...ale cholera wie - lepiej sprawdzić)

- A co z czujnikiem O2 - czy to też mam wyłączyć przy mojej konfiguracji? (pusty Jardine, filtr K&N)

 

i jeszcze a propos wgrywania map na EPROM - co myślicie o tym tutorialu:

"

 

 

- czy tak powinno się to robić i czy moge wgrywać tylko mapy o zgadzającym się z moim numerze (BUEIB310) ?

 

PS - czy istnieje coś takiego jak "fabryczna mapa buella"? Chodzi mi o to, czy ma ktoś mapy "fabrycznie" wgrywane do Bułek- nie modyfikowane, do których mógłbym sie odnieśc ewentualnie wgrać taką mapę i od niej zacząć nastepne "kombinacje" ???)

 

Czekam na Wasze wskazówki

Johnny

Edytowane przez JohnnyBravo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje opinii uzytkownikow 1125, najlepiej CR, czy jest to moto drogie w utrzymaniu , jak wyglada sprawa czesci, z tego co sie orientowalem to z eksploatacyjnymi nie byloby problemu, ale co gdy do wymiany bedzie np. pasek?

Nikt nie mial stycznosci z cr 1125? Napiszcie jak to sie sprawuje i czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dziadek - pomierzę AKU podczas rozruchu (kurka - według mnie rozrusznik kręci jak głupi a problem jest po uruchomieniu - obroty spadają i dopiero gaśnie...ale cholera wie - lepiej sprawdzić)

- A co z czujnikiem O2 - czy to też mam wyłączyć przy mojej konfiguracji? (pusty Jardine, filtr K&N)

 

i jeszcze a propos wgrywania map na EPROM - co myślicie o tym tutorialu:

"

 

 

- czy tak powinno się to robić i czy moge wgrywać tylko mapy o zgadzającym się z moim numerze (BUEIB310) ?

 

PS - czy istnieje coś takiego jak "fabryczna mapa buella"? Chodzi mi o to, czy ma ktoś mapy "fabrycznie" wgrywane do Bułek- nie modyfikowane, do których mógłbym sie odnieśc ewentualnie wgrać taką mapę i od niej zacząć nastepne "kombinacje" ???)

 

Czekam na Wasze wskazówki

Johnny

 

Coś jak w filmiku robi się to "ręcznie" zgrywasz swój eeprom zapisujesz go gdzieś w swoim kompie otwierasz ecmspy bez podpięcia do kompa otwierasz mapę z której chcesz ściągnąć mapy fuel i timing. Zapisujesz je po kolei w znanym sobie pliku. Podłączasz się do moto dajesz ściągasz eeprom i na żywo wgrywasz po kolei mapy fuel front/rear, timing front/rear za każdym wgraniem potwierdzając BURN MAP.

Niewyłącza się sensora O2 chyba że masz idealnie zrobioną mapę przez kogoś kto się na tym baardzo dobrze zna.

Najprościej mówiąc po wyłączeniu sondy lambda twój wtrysk będzie pracował jak cyfrowy gaźnik czytając tylko te parametry które ma zapisane w eepromie i nie będzie się adaptował do istniejących warunków na co pozwala mu między innymi O2 sensor cloosed loop, idle cloosed loop i jeszcze parę innych żeczy.

 

Mam nadzieje że napisałem w miarę czytelnie :wink:

 

Aha możesz wgrywać ale tylko mapy z eepromu o innym firmware NIE MOŻNA wgrywać eepromu o niezgodnym firmware.

 

Mam kilka map stock i race do Buelli 2003-2008 :bigrazz:

 

Nikt nie mial stycznosci z cr 1125? Napiszcie jak to sie sprawuje i czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd?

 

Zapytaj Maarp-a z forum albo zaglądnij na jego stronkę :icon_arrow: dwagary.pl tam znajdziesz do niego kontakt on ci da wyczerpującą odpowiedź

Edytowane przez Dziadek XB

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mial stycznosci z cr 1125? Napiszcie jak to sie sprawuje i czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd?

Kolego - chyba źle trafiłeś oraz BARDZO źle zadałeś pytanie...

"...czy sa tak samo awaryjne jak buele z silnikami hd..."

Czy Ty kiedykolwiek jeździłeś HD? Skąd taka opinia?

Modele 1125 z silnikami Rotaxa to bardzo fajne maszyny dające OGROMNĄ przyjemność z jazdy (wiem bo mam dwie). Sprawdzone i potwierdzone na użytkownikach na co dzień użytkujących nudne japońskie maszyny (Hayabusa, Intruder 1800, GSXR etc.).

Co do awaryjności to przeciętnie taka jak w każdym silniku spalinowym o wysokich osiągach.

Więcej nie napiszę bo mi ręce opadły jak przeczytałem formę Twojego zapytania...

PS Chyba czas na jakiś nowy wątek bo wszyscy tu tylko o problemach piszą - ja już przestałem odpowiadać na takie posty bo niestety wirtualnie trudno pomóc - a inni czytając zapewne sobie myślą "jakie te buelle zawodne"...

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w zupełności:) Ja osobiście jeśli sam czegoś nie zepsułem( pas, przewód olejowy itp.) ,to moja buła(2003r 20000mil)jeżdzi bezawaryjnie drugi sezon:)Sam zrobiłem wydech i przerobiłem filtr powietrza.Jeszcze sie nie dorobiłem filtra k&n ani nie zmieniałem żadnych map. Póki co sobie śmigam bez większych problemów i wszystkim tego samego życzę :crossy:

Pozdrawiam!!! Co z tym buellowym spotkaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...