Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, czytałem o tym. Zdarza się choć już niejedno pieczywo było w moich rękach, to żadne nie cierpiało na tę dolegliwość.

Nie pozostaje nic innego jak postawić moto na podnośnik, do góry go i wymontować pompę co nie jest przyjemnym zabiegiem (czasem trzeba mieć zapasowe oringi odporne na benzynę). Usunąć usterkę czyli zaizolować kabel i już...

Do zrobienia.

No wlasnie tego sie obawialem ;-(( ciagle mam nadzieje ze moze to tylko badziewne polaczenie na styku z wyswietlaczem podobno tez sie zdarza, wiesz moze jak to sprawdzic?

 

Wielkie dzieki za szybka odpowiedz!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości aby wtyczka w liczniku powodowała świecenie się "low fuel". Nie ma również możliwości aby wtyczka między instalacją a pompą powodowała to samo.

Jedyna możliwość to przetarcie żółto czerwonego (bodaj że) kabelka w pompie i "masowanie" się. No chyba że przetarł się jeszcze gdzie indziej ;-)

Tak więc sądzę że tylko wyjęcie pompy jest rozsądnym rozwiązaniem.

Dla pocieszenia dodam że da się to zrobić bez zdejmowania wahacza, jednak jest to czynność niezbyt przyjemna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości aby wtyczka w liczniku powodowała świecenie się "low fuel". Nie ma również możliwości aby wtyczka między instalacją a pompą powodowała to samo.

Jedyna możliwość to przetarcie żółto czerwonego (bodaj że) kabelka w pompie i "masowanie" się. No chyba że przetarł się jeszcze gdzie indziej ;-)

Tak więc sądzę że tylko wyjęcie pompy jest rozsądnym rozwiązaniem.

Dla pocieszenia dodam że da się to zrobić bez zdejmowania wahacza, jednak jest to czynność niezbyt przyjemna...

No trudno moze wreszcie sie przemoge i to zrobie choc poki co przy takiej pogodzie...;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do otuliny w srodku jardina to jak twoim zdaniem ma ja wypluc ? ona sie poprostu "wypala" i tyle , co jakis czas trzeba ja wymienic

 

A jak twoim zdaniem ma wypalić odporną na temperatury powyżej 1000 stopni ceramiczną wełnę/watę czy jak to zwą? Nie ważne jak to nazwać wypalić/wypluć faktem jest że co jakiś czas trzeba pruć tłumik i wkładać nowe wypełnienie które kosztuje następne pare zł a tłumik jak wiesz nie był tani.

 

Bystrzak :clap:

 

Hej Dziadek tys widzial kiedys na oczy bebechy (otuline odporna na ponad 1000 stopni hahha) w jardine czy ogladales na jutubie ? albo moze wyczytales od amerykanskich redneckow z nebraski ? Wracajac do tematu lubie pisac konkrety a nie nabijac pianke stad moja opinia o tej koncowce. Napisz moze co tam masz zalozone w swojej XB i jak sie spisuje.

Wesolego rozdroza izerskiego na Husabergu ;)

 

Panowie szukam wentylatora do XB12SS 07 i być może wtrysków.

Ktoś posiada wie gdzie za rozsądne pieniądze kupić?

 

Szukaj na ebay najpierw, jezeli nie znajdziesz nic w rozsadnej cenie to zobacz do http://www.ironmachine.com sa jak slimaki ale pomoga, poza tym polecam http://www.americansportbike.com/shoponline/, maja prawie wszystko i sa ok. http://buellxb.com/ przyjazne skupisko uzyszkodnikow Bulek nie zostaniesz bez odpowiedzi ;)

(czesci do POCIECH w europie sa jak dla bogatych kolekcjonerow, niestety).

Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Nie ma możliwości aby wtyczka w liczniku powodowała świecenie się "low fuel". Nie ma również możliwości aby wtyczka między instalacją a pompą powodowała to samo.

Jedyna możliwość to przetarcie żółto czerwonego (bodaj że) kabelka w pompie i "masowanie" się. No chyba że przetarł się jeszcze gdzie indziej ;-)

Tak więc sądzę że tylko wyjęcie pompy jest rozsądnym rozwiązaniem.

Dla pocieszenia dodam że da się to zrobić bez zdejmowania wahacza, jednak jest to czynność niezbyt przyjemna...

 

Też mi się udało ale z tego co pamiętam trzba było wysoko moto podnieść i sie trochę na wkór...ać :banghead: ,oringi musowo zapasowe.

 

Maarp jeśli chodzi o dolarka może niech zapisze i zresetuje AFV potem pojeździ w closed loop to trochę się uspokoi ,chociaż wolne obroty nie wiele mają z tym wspólnego.

 

Kór..a już tak dawno nie gmerałem w swojej bule że nie pamiętam co i jak :rolleyes:

Edytowane przez Dziadek XB

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Dobre wiesci. Wylaczylem O2 sensor i zrobilem reset jescze raz - bylo lepiej ale nie do konca.

 

Wkur... na max pojechalem do servisu. Zanim dojechalem juz bylo super ;) Dawno motorek nie chodzil tak plynnie - zadnego falowania obrotow, zadnych zrywow. Jak dla mnie bomba.

 

A EGO skakalo od 0 do 1.0 lub dwa - zmienialo sie tak szybko ze nie zdazylem zauwazyc jaka to byla liczba - napewno cala. Teraz nic nie skacze ;)

 

Przyjemnosc z jazdy od nowa ;)

 

Dzieki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dolarek... Tak żeś pewnie zawzięcie resetował że i przy okazji AFV sobie resetnąłeś??

Po tej czynności i z 50 km trzeba przejechać żeby moto skumało o co nam chodzi ;-)

No to życzę WSZYSTKIM świąt bez motocyklowych jajec (czyli bez kłopotów z moto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zapeszyłeś maarp :icon_biggrin:

Dziś napotkały mie pierwsze kłopoty z bułą. Dosyć szybko jak dla mnie.

Motocykl przktycznie nowy - jak kupowałem 2500 mil, teraz 3000. Przejechałem ok 100 kilometrów, jak dojeżdałem na chwilę odpoczynku zaczął się lekko mulić. Zatrzymałem się na 10 min. Jak ruszyłem znowu to samo i po chwili włączyła sie kontrolka silnika. Stanąłem w lesie na ok 30 min. Odpaliłem i kontrolka po chwili sie zapaliła. Musiałemjednak gdzieś dojechać, więc studziłem go w drodze na luzie. Po chwili kontrolka zgasła, zle moto nadal mulaste. Jechałem dość wolno, ale kontrolka się nie paliła jednak wciąż coś nie było tak. Jak jechałem wolnij na małych obrotach to go muliło, ale jak dodałem gazu to szedł lepiej. Dojechałem tak do Rzeszowa i w mieście na światłach znowu dioda się zapaliła.

Nie wiem co jest. Dodam, że po sprowadzeniu nie wymieniałem oleju ani filtrów, bo gościu który mi sprowadzał klamota obiecywał, że moto miało wymieniony olej i filtry po 1600 mil, ale nie wiem czy to prawda. Sorry za przydługi opis.

Może ktoś coś podpowie?

Aha i wesołego Harleyluyah!!!! :crossy: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów zapalenia się "check engine" może być kilka.

Oto przykładowe:

-brak masy (nie dokręcona masa) braki w ładowaniu, słabnące moto (sprawdź masę główną itp itd)

-problemy z wentylatorem, zwarcie lub coś nie łączy, lub zacięty wentylator (sprawdź kostkę wentylatora itp itd)

Więcej nie wymyślę bo wieczór i spotkanie ze znajomymi przy pifffku w warsztatosie.

A zasada jest taka że wszelakie płyny i filtry wymienia się po zakupie aby być pewnym czym się jeździ, bo różnie ludzie gadają, a koszt owych niewielki...

Powodzenia!!

Aha "check engine" świeciło się permanentnie czy migało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem wczoraj 200 km na wycieczce. Wszysto super oprocz "check engine" - plaga jakas. Zapala mi sie co 100 km. pokazuje "O2 sensor inactiv or open". Jasne ze tak - przeciez go wylaczylem.

 

Pytanie - wystarczy teraz odchaczyc sprawdzanie tego sensora w Diagnostic - Toggle Turblecodes - Bite1 - punkt 13 ?

 

Dobrze mysle ?

post-48742-0-89258500-1303637953_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka świeciła sie cały czas. Dodam jeszcze, że parę chwil wcześniej jechałem w deszczu. Może to jeszcze coś zmieni.

A co do wymiany płynów to oczywiście masz rację. Zaplanowałem to na nadchodzący tydzień. Chciałem trochę polatać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie mi podać Jakie oleje i ilości do Xb12 STT? Chodzi mi o oleje silnikowe, przekładniowe i do teleskopów, oraz ilośc płynu hamulcowego. Chyba, ze coś jeszcze się wymienia?

 

Aha - sprawdziłem przed chwilą moto. Po krótkiej jeździe zauważyłem, że po wyłączeniu silnika nie włącza się wentylator!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...