Skocz do zawartości

JohnnyBravo

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JohnnyBravo

  • Urodziny 10/19/1975

Osobiste

  • Motocykl
    Buell XB12S :-)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ursus City

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia JohnnyBravo

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki Dziadek - pomierzę AKU podczas rozruchu (kurka - według mnie rozrusznik kręci jak głupi a problem jest po uruchomieniu - obroty spadają i dopiero gaśnie...ale cholera wie - lepiej sprawdzić) - A co z czujnikiem O2 - czy to też mam wyłączyć przy mojej konfiguracji? (pusty Jardine, filtr K&N) i jeszcze a propos wgrywania map na EPROM - co myślicie o tym tutorialu: " - czy tak powinno się to robić i czy moge wgrywać tylko mapy o zgadzającym się z moim numerze (BUEIB310) ? PS - czy istnieje coś takiego jak "fabryczna mapa buella"? Chodzi mi o to, czy ma ktoś mapy "fabrycznie" wgrywane do Bułek- nie modyfikowane, do których mógłbym sie odnieśc ewentualnie wgrać taką mapę i od niej zacząć nastepne "kombinacje" ???) Czekam na Wasze wskazówki Johnny
  2. znowu jakoś się nie możemy dogadać z moją Buła XB12S (2007) ;) może mi poradzicie co jej dolega bo ja już trochę wymiękam... występują dwa problemy: - Pierwszy problem to kiepskie uruchamianie a potem słaby odpał na "goraco". Na "zimnym" silniku, po odpaleniu piec działa jakies 4-5 sekund po czym obroty zamiast wzrastać powoli maleją i gasnie. Po kolejnym odpaleniu na ogół juz wchodzi na obroty i jest git a czasami historia sie powtarza, kilka sekund, stop i trzeba zakręcić jeszcze raz. W czasie jazdy obroty nie falują i wszystko jest OK do momentu, gdy na porządnie rozgrzanym silniku (nie jakieś potężne pałowanie ale np. przejechanie 2km w korku, w upalny dzień przy predk max 50km/h) robię przystanek a po kilku minutach staram się odpalić - wtedy powtórka - spadek obrotów, czasem wydaje mi się jak by działał jeden cylinder i stop. Wtedy żeby zaczął znowu działać w miare normalnie, musze po odpaleniu trzymać go na dośc wysokich obrotach aby nie zgasł np. na światłach. Dopiero po przejechaniu kolejnych km obroty wracają do normy. Zauważyłem, że problem nasila się gdy robi się cieplej. Od poczatku marca Buła śmigałą świetnie a dopiero gdy zrobiło się cieplej pojawił się ten problem. Na początek zmieniłem więc świece na podane w manualu, zwykłe, harleyowskie "10R12A" (nie zmieniałem przewodów) - zrobiłem reset TPS. - nie resetowałem AFV -wersja EPROMa, którą mam wgraną od zeszłego roku to BUEIB310(12-11-03) i jest to chyba wersja STOCK a nie RACE -wydech Jardine RTOne: Active Muffler Control ustawione na "Off" (zdemontowane servo) -filtr K&N (w modelach 2007 w pokrywie filtra są już jakieś otwory - nie grzebałem przy tym - zostawiłem jak jest) -White Cable ustawione na "on" - O2 sensor też na "on" Co moge tu jeszcze zrobić/wyłaczyć (O2 sensor?) - podpowiedzcie coś. Drugi problem - być może jakoś powiązany z poprzednim to taki, że po dłuzszej jeździe już po raz drugi Buła spaliła bezpiecznik od wentylatora. Robię Bułą codzienne ale krótkie przeloty do pracy i z powrotem (2 razy dziennie po 5km - na wiosnę i jesienią nawet dobrze się nie da rady rozgrzać, no chyba że w 2 kilometrowym korku, przez który codziennie wracam na chate :banghead: - nawet wtedy wiatrak załącza się sporadycznie. PS - widok twarzy skuterkowców których "objeżdzam" w korku mikroPotworem - bezcenne :icon_razz: ) Problem pojawił się natomiast w nieco dłuższej trasce i po lekkim przepałowaniu Buły. Wentylator włączył się jeszcze w czasie jazdy, po czym po zatrzymaniu standardowo jeszcze troche popracował po czym przy ponownym uruchomienu wyskoczył check engine (ECMspy sprawdził błąd - fan short to ground or open ..czy jakoś tak ) a inspekcja bezpiecznika wykazała, że ów padł. Podejrzewam, że problemy wentylatora mogą wynikać z tego, że tylni cylinder lekko się "poci" a wentylator jest jakby pokryty od jego strony olejową migiełką, do której przyczepa się rozmaity syf i kurz co może utrudniać mu obracanie się lub złe działanie szczotek i w efekcie palic bezpieczniki? Jak sobie poradzić z tym fantem ? (Jak sobie pomyślę, że muszę na parkingu pod blokiem rozkręcić cały tył Buły żeby wyjąc wentylator to już mi wątroba gnije :wacko: ) Uff...ale się rozpisałem...rzadko ale długo ;) No to czekam na Wasze wskazówki i przemyślenia Panowie!
  3. Termignoni można kupić ale cena w Larssonie jest jak przewidywałeś niemała: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NjY...Mw==&bid=112914 Sam szukam jakiegoś fajnego wydechu do swojego XB12S. Zdjąłem serię i wstawiłem Vance & Hines'a, którego kupiłem z moto od poprzedniego własciciela. Wydech fajnie brzmi ale niestety jest już lekko zdezelowany (ma jakies dziwne przedmuchy) poza tym trudno go zamontować (wykonałem garażowo pewną prowizorke i ostatnio prawie go zgubiłem) wiec szukam czegoś innego - dedykowanego do Buły. Czytałem troche o Drummer'ach, o których wspomniał Maarp - ciekawi mnie czy ktoś ma to zamontowane i potrafi powiedzieć, czy bez specjalnych kombinacji (bez wymiany ECM na Race'a) da się pod niego wyregulowac Bułe? Poza tym ciekawe jakie są koszty Drummera wraz z przesyłka do Polski....i czy istnieje "dB killer" do Drummer'a żeby dało się przejechać dłuższą trasę? Wypowiedzcie się Panowie :) pozdro Johnny
  4. OK - w weekend zmienię świeczki bo już zakupiłem 10R12A (standardowe harlejaki do Buły) i umówię się z McPerrym na nastepne grzebanie - zrobimy to co radzisz Dzięki i pozdrawiam Johny vel Buła z Ursus City ;)
  5. Posłuchałem rady i pierwsze grzebanie w ECM zrobione :biggrin: Dzięki McPerry'emu, który mnie zaprosił do swojego warsztatu i podpiął swoim kabelkiem i softem moją Bułe!!! Buła kaprysiła w ten sposób, że po odpaleniu (na zimno i na ciepło) gasła po kilku sekundach. Potrzymanie na obrotach przez ok 5 sek. pomagało - moto wchodziło na obroty i potem była już malina. Takie same symptomy były z wydechem seryjnym jak i z pustym, który zaraz potem założyłem. Zrobiliśmy co następuje McPerry sprawdził błędy: - był błąd interactive exhaust (wymieniony komin wiec nie działa) - błąd został skasowany a silnik i linkę zdemontowałem wiec wyłączyliśmy te funkcję. - następnie zgodnie z instrukcją zrestartowaliśmy TPS i ustawiliśmy go w okolicach 5.5 (był 5.1) Obroty wzrosły (wcześniej oscylowały w okolicach 1000 - tearaz bliżej nominalnego 1100 może nawet wiecej) Niestety odpał nadal kiepski (gaśnie po paru sek) i silnik pracuje teraz bardzo nierówno - ale wiadomo - "pierwsze koty za płoty" - zobaczymy co się zadzieje - za radą maarp'a zrobię ze 100km w "closed loop" i podepniemy Bułę znowu. PS - prawdopodobnie dałem trochę ciała ponieważ nie sprawdziłem świec (poprzedni właściciel mówił, że zostały niedawno wymienione na jakies platynowe wydumki). Jeśli wymiana świec niec nie da to co jeszcze doradzacie zrobić / sprawdzić? Jeszcze raz dzięki za pomoc McPerry!!!
  6. witam szanownych Bułkowiczów i od razu się chwalę, że od dwu miesięcy popylam Bułą XB12S (rok modelowy to podobno 2007 ale wyprodukowany w 2006tym - kto by za tymi hamerykanami trafił???) Bułę zakupiłem po dwu japoniach (GS500 i GSX750 Inazuma) -Zawsze miałem chrapkę na v-ke i do tego bez łańcucha ale jakoś przyzwyczjonemu do nakedów rututnie chopperowo-cruiserowe nigdy mi nie pasowały...no i pewnego dnia doznałem olśnienia - to musi być BUŁA :biggrin: Pierwsze wrażenie było piorunujące - najgorsze jest to....., że od razu mi się spodobało :buttrock: Oczywiście ciągle się Buły uczę ale juz wiem, że to był strzał w 10-tkę! No dobra - tyle lansu a teraz pytanie do starych Buło-wyjadaczy: -na zimnym silniku Buła czasem mi kaprysi przy odpalaniu - start, odpał, kilka sekund działa, po czym powoli spadają obroty i nagle działa tylko przedni garnek a zaraz potem gaśnie całkiem. Kolejny odpał i lekkie potrzymanie na obrotach (tak do 2000 przez 3-4 sekundy) pomaga - buła trzyma obroty i w końcu osiąga nominalne 1050-1100, potem działa OK. Problem nie jest permanentny - zdarza się, że czasem na zimnym piecu Buła odpali normalnie. - gdy Buła jest gorąca problem się nasila - nie ma opcji, żeby nie zgasł po odpaleniu - przytrzymanie na obrotach chwilę po odpale też pomaga jak przy zimnym. Co może Bule dolegać??? Bułe kupiłem na zamontowanym seryjnym kominie - problem objawił się właśnie na nim, ponieważ razem z Bułą otrzymałem głośnego Vans&Hines'a zaraz go zamontowałem - problem pozostaje - brak widocznej różnicy po zmianie wydechu (nic nie kombinowałem z ECM bo nie mam kabelka ani nie wiem jak - na razie :biggrin: ) Kumpel HDynaglajdowiec rzucił hasło że to świece - poprzedni właściciel przed sprzedażą zmienił w serwisie świece na jakieś "platyny" (marka nieznana) - ja szkolę swoje ginekologiczne zdolności żeby je wyjąc i obejrzeć (pewnie kupię zwykłe, harleyowskie, bo w poprzednich postach wyczytałem, że najlepiej się sprawdzają i pewnie od razu je zamontuję). Jeśli macie jakieś pomysły/domysły - rady - co mogę jeszcze sprawdzić to dajcie znać - będę wdzięczny! Pozdrawiam - Johnny B
  7. witam - ciekaw jestem czy udało Ci sie uzyskac jakąś servisówkę do GSX 750 ???...własne stałem się szczesliwym/nieszczęśliwym posiadaczem GSX 750 Inazuma '99...ale nie dostałem do niego żadnego manuala....i nie moge nic znaleźć po sieci...jesli masz coś takiego daj znac !!! Pozdrawiam - Johnny B
×
×
  • Dodaj nową pozycję...