dolarek69 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Maarp dasz rade zalozyc do firebolta takie cos ? Lub mozesz polecic warsztat, ktory takie cos juz robil ? 3.875" bore Revolution cylinders 10.5:1 forged pistons, pins, clips, rings head and base gaskets 1.9 Cylinder Head prep, Complete Top End Gasket Set Techlusion TFI Fuel Management System Redshift Performance Camshafts Chromoly Adjustable Pushrods Collapsible Pushrod Tube Kit w/Billet Bases Roller Rocker Arms, Bore and Re-Plate Throttle Body (Customer must supply core), Forcewinder XR2 Aircleaner Kit, Performance Coil Performance Spark Plug Wires Performance Spark Plugs to jest 90" bir bore kit, lub 106" od S&S - czekam na wycene. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Gadżeciarz ;-)Wydasz 5000$ ale tym nie polatasz...Wymienić przydało by się co najmniej wał, pompę oleju, układ chłodzenia oleju i wiele, wiele innych... O wystrojeniu nie wspominając.Co do złożenia tego do kupy nie ma problemu.www.dwagary.plCo do crashpadów.LSL'e wcale nie są takie brzydkie. Mam zamontowane w dwóch Bułczanach i raz się nawet sprawdziły, choć sądzę że przy wywrotce z większą prędkością żadne środki zapobiegawcze nie miały by żadnego znaczenia...Maleńki ślizg na asfalcie przy około 30-40km/h na lewą stronę - mocowanie crashpada do kapy sprzęgłowej wytrzymało. Jedynie ucierpiała końcówka dźwigni zmiany biegów, frame pucks, handguard, lusterko i klamka sprzęgła (ale to tylko kosmetyka). Grzybek LSL spełnił swoją rolę. Nadmienić muszę iż przydatnym elementem również są slidery na osie kół. Dzięki nim wahacz ani goleń amora przedniego nie ucierpiały.Także polecam wszelkie drobne elementy które mogą ograniczyć uszkodzenia motocykla. LSL'e kosztują około 700-800pln ale faktycznie opłaca się je zastosować w przypadku drobnych "wpadek". Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Co do crashpadów.LSL'e wcale nie są takie brzydkie. Mam zamontowane w dwóch Bułczanach i raz się nawet sprawdziły, choć sądzę że przy wywrotce z większą prędkością żadne środki zapobiegawcze nie miały by żadnego znaczenia...Maleńki ślizg na asfalcie przy około 30-40km/h na lewą stronę - mocowanie crashpada do kapy sprzęgłowej wytrzymało. Jedynie ucierpiała końcówka dźwigni zmiany biegów, frame pucks, handguard, lusterko i klamka sprzęgła (ale to tylko kosmetyka). Grzybek LSL spełnił swoją rolę. Nadmienić muszę iż przydatnym elementem również są slidery na osie kół. Dzięki nim wahacz ani goleń amora przedniego nie ucierpiały.Także polecam wszelkie drobne elementy które mogą ograniczyć uszkodzenia motocykla. LSL'e kosztują około 700-800pln ale faktycznie opłaca się je zastosować w przypadku drobnych "wpadek". Maarp widziałem zdjęcia buelli po upadkach, na ktorych wygladalo tak jakby framepucksy robily wgniecenia w ramie, czy w twoim przypadku rama jakolwiek ucierpiala? A swoja droga poczytalem troche forum o nowych oponach, mi wlasnie dostarczyli nowe pirelli scorpiony dla mojego cityx'a i tak sie zastanawiam jak dlugo powinienem je "docierac" zanim zaczne jakos mocniej bulke traktowac.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 maarp jak sądzisz jaki jest jeszcze bezpieczny bore kit do bułki ? 80", 88" ? Czy wał i chłodzenie już nie daje rady przy wyższych pojemnościach . To Twój warsztat z tymi Buell'ami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 S&S sie wypieli na buella. Odpisali, nie maja dla mnie nic. Big bore musi poczekac, na razie trwaja negocjacje z zona. Dziadek jestes tutaj ? Bardzo mi sie podoba przeniesienie tablicy na palaku tak jak ty to zrobiles. Mozesz podeslac mi rys techniczny ? Nie drga ci to ? Jak przeniosles hamulec ? :) Gadżeciarz ;-) Zona tez tak twierdzi :(Czuje sie niedoceniany :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonsso Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Ja znam motocykl co lata na 88cu i ma sie bardzo dobrze. Ważne jednak żebyś nie zapomnial o dostosowaniu elektroniki, przy wiekszych big borach niz 88 może sie okazac ze wtryski nie dadza rady. Napisz co cie dokladnie interesuje to postarm sie pomóc.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 witam jestem nowy więc przepraszam jeśli piszę w złym miejscu.mój problem polega na tym ze dziś rano ujechałem buła ok.5km i stało się coś strasznego z filtra powietrza zaczoł lecieć olej natychmiast się zatrzymałem i wróciłem już do domu busem.powiem jeszcze ze rano dolewałem oleju bo było mało.czy wie ktoś może co mogło się stać.czyżbym za dużo oleju dolał i wyrzucił błagam o pomoc sezon się zaczoł a tu kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 witam jestem nowy więc przepraszam jeśli piszę w złym miejscu.mój problem polega na tym ze dziś rano ujechałem buła ok.5km i stało się coś strasznego z filtra powietrza zaczoł lecieć olej natychmiast się zatrzymałem i wróciłem już do domu busem.powiem jeszcze ze rano dolewałem oleju bo było mało.czy wie ktoś może co mogło się stać.czyżbym za dużo oleju dolał i wyrzucił błagam o pomoc sezon się zaczoł a tu kicha.Kiedys u mojego znajomego zdarzalo sie dokladnie to samo, okazalo sie ze pompa olejowa nie dawala rady po zwiekszeniu mocy silnika i olej walil filtrem powietrza.. Czy mozecie polecic w Warszawie warsztat gdzie moge wymienic opony w mojej bulce za male pieniadze? W Liberatorze z tego co sie orientowalem to wymiana kompletu kosztuje okolo 350 pln. Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 (edytowane) Jakich klockow hamulcowych uzywacie ? i gdzie kupujecie ? Przy hamowaniu zaczelo mi szarpac jak cholera a klocki sa na wykonczeniu. Edytowane 28 Marca 2011 przez dolarek69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 keeldulf... Zapraszam - ja wymienię Tobie oponki z wyważeniem za połowę tej sumy (resztę poświęcisz na przejażdżkę) i jeszcze sobie miło pogawędzimy. Wiesz gdzie przyjechać bo już u mnie mniej więcej byłeś (adres patrz wyżej).Aha i nie pisz na forum że kolega kolegi cośtam cośtam, tylko sprawdzone porady bo to tylko zamieszanie robi :-)dolarek... Klocki najczęściej kupuję Ferodo lub Brembo - a kupuję w sklepie a dokładnie u hurtowego polskiego dostawcy. Nie wymyślam super hiper ceramicznych klocków bo do codziennej jazdy tego nie potrzeba. Choć przyznam że w większości Bułek wymieniłem zaciski na 8-mio tłoczkowe więc i koszt klocków wzrasta. Jak coś to dzwoń o każdej porze ;-)Aha sprawdź najpierw czy masz proste koło lub/i czy tarcza jest równomiernie przykręcona/osadzona na feldze (odpychają ją wewnętrznie małe sprężynki) lub czy śruby odpowiedznio przykręcone.gucio46... Sprawdź "na zimno" stan oleju - miarka jest oczywiście w korku zbiornika oleju w wahaczu. Jeśli jest za dużo - masz odpowiedź. Najlepiej (jeśli nie wymieniałeś oleju) zmień olej na nowy, odpowiedni w odpowiedniej ilości. Szczerze powiem że jeszcze nigdy nie spotkałem się żeby aż w tak zatrważającej ilości olej ciekł z filtra powietrza (odmy). Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 keeldulf... Zapraszam - ja wymienię Tobie oponki z wyważeniem za połowę tej sumy (resztę poświęcisz na przejażdżkę) i jeszcze sobie miło pogawędzimy. Wiesz gdzie przyjechać bo już u mnie mniej więcej byłeś (adres patrz wyżej).Aha i nie pisz na forum że kolega kolegi cośtam cośtam, tylko sprawdzone porady bo to tylko zamieszanie robi :-)dolarek... Aargh napisalbys wczorja tobysmy sie spotkali i pogadali a tak bula stoi juz w liberatorze...;-(( c'est la vie przy nastepnej okazji najwyzej ;-)))A z tym olejem to dosc sprawdzony przypadek widzialem na wlasne oczy ;-)))Moze jak sie zdecyduje na te LSLe to przyjade do Ciebie na zalozenie? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) Liber... TiaaaaNiezła cena za zmianę opon... Powodzenia!Co do LSL - daj znać za ile chcesz je kupić, bo jak coś to mogę dla Ciebie takie mieć... Co do montażu to banalnie prosty i na pewno sam dasz radę (tylko proszę nie jedź z tym do Liberat...). Edytowane 30 Marca 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keeldulf Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Liber... TiaaaaNiezła cena za zmianę opon... Powodzenia!No wiec opony udalo sie zalatwic w ciagu paru godzin i wczoraj pierwszy raz w tym sezonie udalo mi sie wreszcie cokolwiek pojezdzic ;-) mam tylko problem bo co jakis czas lampka rezerwy mi sie zapala pomimo pelnego baku, a pozniej po jakims czasie gasnie...mieliscie podobny problem? Co do LSL - daj znać za ile chcesz je kupić, bo jak coś to mogę dla Ciebie takie mieć... Co do montażu to banalnie prosty i na pewno sam dasz radę (tylko proszę nie jedź z tym do Liberat...).A za ile mozesz miec LSLe bo na allegro calosc zamyka sie w okolicach 700-800 pln bez sliderow na widelec i wahacz.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 witam 9 kwietnia HD V-Force w Poznaniu organizuje drzwi otwarte i jakiś rajd, warto było by się spotkać. pozdrawiammt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Wlasnie zmierzylem tarcze hamulcowa. bije 0.26mm Chyba czas na nowa. Co sadzicie o takiej:Galfer Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez dolarek69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.