Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Procenty nie skakaly. Przynajmniej nie w motocyklu.

 

Wyregulowalem, mapy zaplonowe wg tego opisu:

Mapy

 

Teraz juz wszystko gra. Chodzi jak marzenie i nie szarpie. Jeszcze tylko wymiana oleju mi zostala :)

 

 

To rewelka jak się ogarnie ten program to można cuda robić zmieniaj olej i kożystaj z resztek sezonu.

Pozdro!

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na wstępie chciałem się przywitać z Wszystkimi szczęśliwcami BUELL.

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem XB12 scg model 2008 od kwietnia 2009 roku... w tym roku podjąłem decyzję, że jednak nie będę rozstawał się tym cackiem i chciałbym zmienić mu wydech. Chciałbym prosić o doradzenie jaki komin mu zamontować oraz gdzie mógłbym go kupić oraz czy wymiana kolektorów jest konieczna. Jakie zabiegi należy dokonać po zmianie takiego wydechu? Niestety nie znam się osobiście nad majsterkowaniem w mapach i nie chciałbym czegoś namieszać. Czy jest ktoś kto zna się nad nimi oraz by posłużył pomocą z okolic Wrześni. Mam również pytanie czy ktoś z drogich forumowiczów byłby wstanie podpiąć mojego buella i sprawdzić aktualne parametry ponieważ przy 4tyś obrotów czasami chwyta dół i niewiem czym to może być spowodowane.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam scg z tego samego roku i muszę przyznać że ciekawie się tym jeździ. Całkiem inne właściwości jezdne w porównaniu do standardowego zawieszenia.

Co do Twojego pytania to:

- od 2008 były inne kolektory wydechowe tzn wylot miał znacznie większą średnicę więc przy zakupie musisz zwrócić uwagę na to żeby tłumik był dedykowany do modeli od 2008 wzwyż

- przy zmianie samego wydechu nie musisz robić nic, potem możesz pokusić się o zmianę filtra na K&N, odłączenie mechanizmu sterującego przepustnicą oraz w końcu wymianę modułu ECM na typu Race lub wymianie samych map

I tu pojawiają się schody bo to już 2008 rocznik i siedzi w nim wtrysk i moduł ECM 3 generacji który sprawia nieco więcej trudności w diagnostyce komputerowej.

Ale i to da się zrobić :-)

Co do "tłumików":

- najbardziej podoba mi się Jardine

- subtelny i przyjemny dźwięk ma oryginalny Race Buella

- Sebring też jest dość ciekawy ale musiałem się dłużej do niego przekonywać

- Drummer "napierdala" za bardzo...

Resztę napiszę Ci na priva...

 

dolarek:

- jest kilka różnych aspektów które trzeba wziąć pod uwagę "tuningując" maszynę, nie wystarczy wgrać "na pałę" i już...

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jardine to badziew - sam mam. Halasuje, nie da sie zlikwidowac strzelania w rure (a strzela najbardziej ze wszystkich), a mocy niewiele przybywa. Dodatkowo wylot jest skierowany zaraz kolo opony i ja caly czas podgrzewa. Co oznacza jej mniejszy przebieg ale lepsze trzymanie na zakretach od samego startu. Polecic moge komin remusa. Jak bedziesz jechal gdzies dalej to zawsze mozesz go wyciszyc. Na jardine jadac w tunelu naprawde bola uszy, a przejechanie 200 km jest meka. Niektorym sie to podoba :) - mnie nie.

 

Marp.

Nie kazdy szuka maximum koni mechanicznych, Z kazdym osiagnietym ponad norme spada zywotnosc silnika. Ja tylko probuje doregulowac silnik do tego cholernego komina, tak zeby motocykl plynnie oddawal moc i nie szarpal jak romet, zanim uzbieram na remusa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Niedawno zakupiłem XB12SS (2007) którym powiem szczerze że jestem zachwycony. Namierzałem co prawda model XB12SX ale trafił mi się z dosyć dobrymi dodatkami model Long więc nie pogardziłem tym bardziej że cena była też dosyć atrakcyjna. Zawsze chciałem być posiadaczem Benelli TNT ale odkąd miałem okazję usiąść na XB zmieniłem swoje poglądy i zakupiłem go w dosyć krótkim odstępie :). Motocykl jest naprawdę rewelacyjny a co najważniejsze ma swój unikalny charakter. Teraz bawię się trochę modyfikacją wizualną oraz zapoznaję się z wszelkimi sprawami technicznymi motocykla. Dowiedziałem się już np. jak przypalić przewód zasilania pompy paliwa i czym się objawia ;).

Obecnie walczę z zamianą zadupka na wersję krótką i tu pojawił się mały problem ponieważ nie pasują mi otwory, brakuje jakiś 1cm. analizując sposób zamontowania nie naruszając oryginalnych otworów doszedłem do wniosku że zadrę ją jeszcze trochę do góry stosując kostki wypełniające które mogę sobie dowolnie nawiercić. Niestety do kupienia są za ogromną kasę (+/- 200euro). Nie jestem w stanie przełknąć takiego wydatku tym bardziej że mam dostęp do sprzętu który bezproblemowo wykona te elementy. Planuję wprowadzić kształt do frezarki CNC co pozwoli na wykonywanie tych elementów w każdej chwili. Mam jednak problem z wykonaniem wzorca i tu pytanie czy może ktoś z was posiada owe kostki i zechciał by użyczyć na czas wykonania wzorca za co obficie się odwdzięczę?

 

Pozdrawiam

robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dowiadywałem się u Polskiego dystrybutora o ceny Sebringa i Remusa. Zabili mnie ceną, ponad 3000zł.... Jardine kosztuje, tak pi razy drzwi, z 1300zł Jeszcze Termignoni ma dedykowany komin, ale w Polsce chyba nie ma oficjalnego dystrybutora, ale cena, prorokuje, będzie podobnie wysoka...

Edytowane przez Gładki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wyrósł mi duży problem z bułką. Mianowicie zaczęła mi swiecić kontrolka oleju. Początkowo na wolnych obrotach ale po rozgrzaniu silnika nawet przy 3,5 tys obrotów jeszcze swieci. Stan oleju jest ok. Jakosc oleju chyba tez. (mineralny rev tech po przebiegu ok 4000km)" pokleiłem na początku sezonu czujnik bo delikatnie sie pocił ,ale teraz jest suchy.

Co może być powodem świecenia kontrolki?

mirocbr :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ostatnio dowiadywałem się u Polskiego dystrybutora o ceny Sebringa i Remusa. Zabili mnie ceną, ponad 3000zł.... Jardine kosztuje, tak pi razy drzwi, z 1300zł Jeszcze Termignoni ma dedykowany komin, ale w Polsce chyba nie ma oficjalnego dystrybutora, ale cena, prorokuje, będzie podobnie wysoka...

 

Termignoni można kupić ale cena w Larssonie jest jak przewidywałeś niemała:

http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NjY...Mw==&bid=112914

 

Sam szukam jakiegoś fajnego wydechu do swojego XB12S. Zdjąłem serię i wstawiłem Vance & Hines'a, którego kupiłem z moto od poprzedniego własciciela. Wydech fajnie brzmi ale niestety jest już lekko zdezelowany (ma jakies dziwne przedmuchy) poza tym trudno go zamontować (wykonałem garażowo pewną prowizorke i ostatnio prawie go zgubiłem) wiec szukam czegoś innego - dedykowanego do Buły.

 

Czytałem troche o Drummer'ach, o których wspomniał Maarp - ciekawi mnie czy ktoś ma to zamontowane i potrafi powiedzieć, czy bez specjalnych kombinacji (bez wymiany ECM na Race'a) da się pod niego wyregulowac Bułe?

Poza tym ciekawe jakie są koszty Drummera wraz z przesyłka do Polski....i czy istnieje "dB killer" do Drummer'a żeby dało się przejechać dłuższą trasę?

 

Wypowiedzcie się Panowie :)

 

pozdro

Johnny

Edytowane przez JohnnyBravo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...