maarp Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Gładki - masz już wiadomość z namiarami uszczelniaczy! Miłej jazdy! Jerzy - również wysłałem priva. Co do wydechów - mnie się podoba dźwięk Jardine. Nieco subtelniejszy jest oryginalny "race" Buella. Poza tym używam jeszcze Drummera - ale ten to już "napierdala" za głośno w 1125. Trzeba by nieco przyciszyć... Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonsso Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Fajny komin to taki który daje mocy i momętu, nie napier..la tak ze bolą uszy i przede wszystkim ma dobrą jakosc wykonania, ( niestety tym Jardine nie może sie pochwalić ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Ma ktos komin Remusa ? Ja mam jardine ale jestem niezadowolony. Strasznie glosno chodzi. Wlasnie dorabiam koncowke do niego, moze pomoze. Jesli nie - sprzedaje. Ktos chetny ? Motocykl przejechal z nim 6tys km. Orginalny komin tez do oddadnia. Koncowka Ile chcesz za tego Remusa? Podeślij fotki na meila: [email protected] Będę się upierał że świece to podstawa! Co do resetu TPS'a to w jakich wartościach podajesz otwarcie przepustnicy? W kątach czy procentach? Bo jeśli w procentach to cosik za mało. Winno być około 7,1. Obroty jałowe ustawialiście na gorącym silniku czyli "Cold Start Enrichment" w okolicach 100% ?? Z tego co mówił mi McPerry zrobiliście również reset AFV. Po resecie tegoż moto może zachowywać się nieco nieobliczalnie przy pierwszych jazdach. Obstawiał bym jednak jeszcze doregulowanie położenia przepustnicy na biegach jałowych (i upewnienie się co do jakości świec). Maarp 7.1% troche dużo 5.1% mówi Tuning Guide w EcmSpy, ale to jest tylko wstępne ustawienie potem reguluje się obroty tak żeby oscylowały w granicach 1000rpm. Tak przynajmniej mnie uczyli chłopaki z forum z usa. U mnie jest np. 4.7% i stoi na 1000rpm. i jest super. Posłuchałem rady i pierwsze grzebanie w ECM zrobione :biggrin: Dzięki McPerry'emu, który mnie zaprosił do swojego warsztatu i podpiął swoim kabelkiem i softem moją Bułe!!! Buła kaprysiła w ten sposób, że po odpaleniu (na zimno i na ciepło) gasła po kilku sekundach. Potrzymanie na obrotach przez ok 5 sek. pomagało - moto wchodziło na obroty i potem była już malina. Takie same symptomy były z wydechem seryjnym jak i z pustym, który zaraz potem założyłem. Zrobiliśmy co następuje McPerry sprawdził błędy: - był błąd interactive exhaust (wymieniony komin wiec nie działa) - błąd został skasowany a silnik i linkę zdemontowałem wiec wyłączyliśmy te funkcję. - następnie zgodnie z instrukcją zrestartowaliśmy TPS i ustawiliśmy go w okolicach 5.5 (był 5.1) Obroty wzrosły (wcześniej oscylowały w okolicach 1000 - tearaz bliżej nominalnego 1100 może nawet wiecej) Niestety odpał nadal kiepski (gaśnie po paru sek) i silnik pracuje teraz bardzo nierówno - ale wiadomo - "pierwsze koty za płoty" - zobaczymy co się zadzieje - za radą maarp'a zrobię ze 100km w "closed loop" i podepniemy Bułę znowu. PS - prawdopodobnie dałem trochę ciała ponieważ nie sprawdziłem świec (poprzedni właściciel mówił, że zostały niedawno wymienione na jakies platynowe wydumki). Jeśli wymiana świec niec nie da to co jeszcze doradzacie zrobić / sprawdzić? Jeszcze raz dzięki za pomoc McPerry!!! Sprubujcie w ten sposób po zresetowaniu TPS i AFV wejdżcie w eeprom zciągnij eeprom (fetch eeprom) ,potem kliknij "file" i save eeprom ,zapisz swój eeprom gdzieś w komputerze,przejdź do ECM-Config i odznacz "fuel pump duty cycle lockup" i "idle closed loop enable". Potem kliknij burn żeby wgrac to do ECM. Może pomoże. :bigrazz: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 U mnie jest np. 4.7% i stoi na 1000rpm. i jest super. Daniel - ale z tego co pamiętam - Ty masz inny dolot/wtryski?? Aż zrobię inwentaryzację ustawień przepustnicy w Bułkach :biggrin: Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Hej. Mam dwa problemy. 1. Spieprzylem reset TPS, najpierw czytaj pozniej rob ! Ech, niewazne. Potrzebuje wartosci Volts przy procentowym ustawieniu przepustnicy na zalecanym 4,6. Za bardzo pobawilem sie srubka. 2. Zobacz na zdjecie: zdjecie Zdjelem dzis oslone filtra a tam niespodzianka - linka zawiazana elegancko w pentelke. Do czego ta cholerna linka jest ? I czy mozna ja odciac w cholere razem z tymi kablami ? Zamierzam zrobic otwarty filtr i jestem w trakcie frezowania dekielka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Hej. Mam dwa problemy. 1. Spieprzylem reset TPS, najpierw czytaj pozniej rob ! Ech, niewazne. Potrzebuje wartosci Volts przy procentowym ustawieniu przepustnicy na zalecanym 4,6. Za bardzo pobawilem sie srubka. 2. Zobacz na zdjecie: zdjecie Zdjelem dzis oslone filtra a tam niespodzianka - linka zawiazana elegancko w pentelke. Do czego ta cholerna linka jest ? I czy mozna ja odciac w cholere razem z tymi kablami ? Zamierzam zrobic otwarty filtr i jestem w trakcie frezowania dekielka. ad.1 Po podłączeniu się do motocykla wykręć śrubę regulacyjną maksymalnie (uważaj żeby nie wykręcić całkiem) i wtedy zresetuj TPS potem ustaw na 4.8 czy 5.7 odpal motocykl i wyreguluj śrubą obroty w granicach (jak kto woli) 950 do 1100 obr/min. ad.2 Jaki masz wydech jeżeli nie oryginalny to tak właśnie się robi ,możesz wywalić to serwo i w ecm spy w diagnostics zaznacz "Active Muffler Control" daj OFF tak samo "White Cable" daj OFF zatwierdź wciskając BURN od razu zapisz jaki miałeś AFV (pod ecm runtime afv%) i zresetuj go. Po wszystkim musisz pośmigać troszkę przez min 6 km w closed loop czyli pomiędzy 3000 a 4500 obr/min. Pozdrawiam! Dziadek Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirocbr Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam!! Dziadek XB - zastosowalem sie do twoich zalecen (podpatrzyłem problem kolegi) i tak: -czy sruba do regulacji przepustnicy wszystkim kręci sie tak jakoś "przeskokowo"?-brak płynności. Ciężko trafić w 5,7 bo przeskakuje z 5,5 na 5,9. -którą śruba sie reguluje wolne obroty? -Ja w moim motorku nie mam takiej linki pod pokrywą filtra( jest jakiś dinks z podłączonymi kablami wewnątrz filta) , a mam założony przelotowy wydech o średnicy 68mm. A najlepsze to to , że w ECM w zakładce Diagnostics mam NIEAKTYWNE okna o któryś pisałeś. Start diagnostic też nieaktywne . buła XB9S 2003r. HELP!!!!! :notworthy: Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez mirocbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Witam!! Dziadek XB - zastosowalem sie do twoich zalecen (podpatrzyłem problem kolegi) i tak: -czy sruba do regulacji przepustnicy wszystkim kręci sie tak jakoś "przeskokowo"?-brak płynności. Ciężko trafić w 5,7 bo przeskakuje z 5,5 na 5,9. -którą śruba sie reguluje wolne obroty? -Ja w moim motorku nie mam takiej linki pod pokrywą filtra( jest jakiś dinks z podłączonymi kablami wewnątrz filta) , a mam założony przelotowy wydech o średnicy 68mm. A najlepsze to to , że w ECM w zakładce Diagnostics mam NIEAKTYWNE okna o któryś pisałeś. Start diagnostic też nieaktywne . buła XB9S 2003r. HELP!!!!! :notworthy: Jak się kręci przeskokowo to r=trzeba by WD 40 ;) (poważnie) wolne obroty reguluje się tą samą śrubą co ci przeskakuje ona właśnie jest od wolnych obrotów (położenie przepustnicy na biegu jałowym) W XB9 nie ma serva i zaworu w wydechu więc ta opcja w ecmsy jest nie aktywna , a ten dings pod osłoną filtra to może TFI Dobeck jest (pisze cosik tam na nim?) Nie ważne jak ustawisz po reseci czy 4.7 czy 5.7 jak odpalisz motocykl to potem tą samą śrubą ustaw wolne obroty w granicach 1000 obr/min. AHA I PANOWIE RESET TPS ROBIMY NA ROZGRZANYM SILNIKU :icon_rolleyes: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 najlepsze na koniec zostawiles :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luupus Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Polecam wszystkim posiadaczom Bułek zakup wrześniowego MOTOCYKLA... wedle tegoż branżowego pisemka BUELL to już motocykl kolekcjonerski :D gratuluję wszystkim kolekcjonerom :) ciekawe czy filatelistyka daje tyle samo radochy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 :) ciekawe czy filatelistyka daje tyle samo radochy ;) Birofilatelistyka może tak :flesje: najlepsze na koniec zostawiles :) :biggrin: Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal xb Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam, to mój pierwszy post na tym forum. Od niedawna jestem posiadaczem Buella XB9sx 2005/2006. Jest to mój pierwszy motocykl i dopiero powoli ogarniam się w temacie w związku z czym chciałem Was prosić o pomoc. Chodzi o uszczelniacze do tego modelu, nie mam pojęcia gdzie mogę je dostać. Szukali mi ich chłopaki z : http://www.timmotocenter.pl/index.html ale nic z tego nie wyszło. Boli m nie ta sprawa, bo moto stoi w garażu i się kurzy a ja stoję w miejscu z tymi nieszczęsnymi uszczelniaczami.... :/ Witam jeśli nie kupiles jeszcze tych uszczelniaczy to kupisz je w liberatorze ja niedawno kupowałem tam do swojego uszczelniacze i olej do lag i zapłaciłem 150 zł wiec jak za oryginały to moim zdaniem niedrogo . Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolarek69 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Mam pytanko. Motorek chodzi prawie jak marzenie. Mam tylko problem z lekkim falowaniem obrotow, przez co gaz nie jest oddawany plynnie. Na niskich obrotach troszke szarpie. Jakies pomysly jak to zlikwidowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek XB Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Mam pytanko. Motorek chodzi prawie jak marzenie. Mam tylko problem z lekkim falowaniem obrotow, przez co gaz nie jest oddawany plynnie. Na niskich obrotach troszke szarpie. Jakies pomysly jak to zlikwidowac ? Jak zresetowałeś tps to sprawdź czy nie skaczeą procenty TPS-u w ecm spy jeżeli tak pokręć śrubką od obrotów tak żeby % stały w miejscu nie skakały. Cytuj ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talaxon Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 witam czy są w planach jakieś grupowe spotkania ? może by coś zorganizować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.