zalmen3 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) Witam Zauwazylem w moim Varadero, ze w prawym przednim zacisku bardzo nierownomiernie zuzyte sa klocki. Wyglada to tak, ze prawy klocek jest mocno starty na dole, a znacznie slabiej u gory, natomiast lewy odwrotnie - mocno starty na gorze a slabo na dole. W lewym zacisku klocki sa zuzyte rownomiernie na calej powierzchni (a przynajmniej nie widac golym okiem zadnych roznic). Kompletnie nie mam pojecia co moze byc przyczyna. Macie jakies doswiadczenie z podobnymi przypadkami? Czy to krzywa tarcza, czy zblokowana prowadnica, albo krzywo osadzony zacisk? Dodam, ze podczas jazdy (a wlasciwie hamowania) wyczuwalne jest pulsowanie klamki hamulca. Motocykl jest bez ABS. Pozdrawiam Edytowane 25 Marca 2008 przez zalmen3 Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Chyba pora rozebrac zaciski i je przeczyscic. Moze ktorys tloczek sie zapiekl?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Marca 2008 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Zapieczone tłoczki, nie odbijają prawidłow. Musisz zrobić porządny serwis temu zaciskowi. wszystko dokładnie wymyć i przesmarować. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Możliwe też, że masz usyfione jarzmo i klocek nie wraca. Ale tu zaznaczam - nie przyglądałem się zaciskom we Wiadrze, więc tak strzelam, bo to się w przyrodzie zdarza. Jeśli rzeczywiście usyfione - wyczyścić, posmarować delikatnie smarem grafitowym i wytrzeć jego nadmiar - tak, by pozostało tylko trochę na powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Siemka Na motox pisze ze nierownomierne zuzywanie sie klockow jest spowodowane wyrobionymi bolcami zacisku. Artykul jest tutaj. KLIK. POzdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jezeli to zacisk plywajacy. Jezeli montowany na stale to zapieczone tloczki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (...)Jeśli rzeczywiście usyfione - wyczyścić, posmarować delikatnie smarem grafitowym i wytrzeć jego nadmiar - tak, by pozostało tylko trochę na powierzchni.Grafitowy smar tężeje z czasem i unieruchamia części które - jak w przypadku zacisku pływającego - wykonują ruchy niewidoczne podczas pracy.Lepszy będzie smar do łożysk wodoodporny. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Dzieki za odpowiedzi i dodatkowe pytanko - czy mogla sie od tego (nierownomiernie pracujacego zacisku; zblokowanego tloczka) skrzywic tarcza? Bo wszystko wskazuje na to, ze jest lekko wajchnieta ;) Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.