Skocz do zawartości

KTM to GÓ**NO !!!!!


Gość piorek9
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w zeszłe wakacje kupiłem ktm exc 125 . i od tego czasu wymieniłem korbowód, kupiłem dwa tłoki (na jednym przejechałem 15 MH i musiałem wymienić bo zapiekł sie pierścien), wymieniłem wysprzeglik od sprzęgła, powymieniałem wszystkie łożyska w silniku, w wachaczu, w kołach.. itd... aż nie chce mi sie wymieniać ...

 

i co dziś jade sobie spokojnie i po raz drugi już piz**ął wysprzęglik sprzęgła .. czyli kolejne 400 zł nie moje ..

 

za motor 2003r dałem 11,500 i miał byś jajeczko .. i niby taki był .. ale po tych wszystkich remontach musze stwierdzic że ktm NIBY jest najlepszą marką .. ale to jest wszystko gó**no prawda ..

 

napisałem ten post dlatego żeby podzielić sie moją opinią z innymi ... i chciałem usłyszeć od innych co mają do powiedzenia na ten temat ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zeszłe wakacje kupiłem ktm exc 125 . i od tego czasu wymieniłem korbowód, kupiłem dwa tłoki (na jednym przejechałem 15 MH i musiałem wymienić bo zapiekł sie pierścien), wymieniłem wysprzeglik od sprzęgła, powymieniałem wszystkie łożyska w silniku, w wachaczu, w kołach.. itd... aż nie chce mi sie wymieniać ...

 

i co dziś jade sobie spokojnie i po raz drugi już piz**ął wysprzęglik sprzęgła .. czyli kolejne 400 zł nie moje ..

 

za motor 2003r dałem 11,500 i miał byś jajeczko .. i niby taki był .. ale po tych wszystkich remontach musze stwierdzic że ktm NIBY jest najlepszą marką .. ale to jest wszystko gó**no prawda ..

 

napisałem ten post dlatego żeby podzielić sie moją opinią z innymi ... i chciałem usłyszeć od innych co mają do powiedzenia na ten temat ...

Wysprzęglik tak sam z siebie nie pada - podejrzewam że rozpiął się łańcuch tylko o tym nie napisałeś - wielka wada KTMów to właśnie ten wysprzęglik. Trzeba było zainwestować w osłonkę która kosztuje ok 150-160zł albo samemu dorobić, ale nie nauczyłeś się za 1 razem to może za drugim dotrze.

 

Edit:

Zresztą nie wiem na co Ty się nastawiałeś kupując KTM? Że to będzie to samo w utrzymaniu co Simson czy DT125? To jest sprzęt wyczynowy, ma swoje wady i zalety, jak znajomemu poszła głowica w Hondzie i rachunek za naprawę wynosił ponad 10tyś zł to jest to powód żeby pisać że Honda to gówno? Taki lajf, ale tak to się kończy jak się nastawiasz że kupując taki sprzęt będziesz lał paliwo i jeździł a tak nie jest.

Edytowane przez Modest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywolasz burze tym stwierdzeniem cos czuje :icon_mrgreen:

Osobiscie zdanie mam calkowicie odmienne od Twojego.

Aktualny Exc to moj drugi, pierwszy poza nikasilem nie mial zadnych powaznych awarii. W obecnym tez poza zwyklymi czesciami eksploatacyjnymi - niczego nie potrzebuje.

Jednakze opinie pelnoprawna wystawie dopiero po tym sezonie.

Tobie byc moze trafil sie jakis awaryjny model albo po prostu tak katujesz sprzeta :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chcesz inne opinie na ten temat to ja powiem że swojego ktm-a kupiłem za 6000 z 94 roku i jak do tej pory to wymieniałem tylko paliwo zbiorniku :P

kumpel ma exc 125 z 04 roku i gdyby nie to że wywinoł orła i uszkodził chłodnice to też, oprócz oczywiście planowych przeglądów, nic by z nim nie robił

a więc masz opinie i co ty na to ?? :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim sxem kupel przelatał cały sezon n jednej korbie i tłoku, poza łożyskami w piaście które ja rozerwały absolutnie nic nie padło. Drugi kolega w exc 125 03 ukręcił wał i rozwalił cylinder, do tego pękła mu górna pułka.

Zależy jak trafisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie jestem oczarowany tą marką, ale też nie mówie że badziew jednakże:

w zeszłe wakacje kupiłem ktm exc 125 . i od tego czasu wymieniłem korbowód, kupiłem dwa tłoki (na jednym przejechałem 15 MH i musiałem wymienić bo zapiekł sie pierścien), wymieniłem wysprzeglik od sprzęgła, powymieniałem wszystkie łożyska w silniku, w wachaczu, w kołach.. itd... aż nie chce mi sie wymieniać ...

 

To oprócz tego "przedwczesnego" tłoka i wysprzęglika to chyba normalne materiały eksploatacyjne?

 

Chyba byłeś świadom że utrzymanie nie będzie tak tanie jak w sprzętach typu dt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piorek9 g..wno to masz welbie , kup se rometa jak ktm 2t nie potrafisz zrobic.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tu dodam swoje nędzne 2 grosze.

Prawda , że zależy jak się trafi, ale generalnie takiej marce nie powinny się takie rzeczy przytrafiać.

Logiczne ze kazdy inaczej dba i traktuje swoj sprzet, ale za duzo tu jest rozbieznosci.

KTM moim zdaniem nie reprezentuje dla mnie zadnej gwarancji sprawnej, nie mowie tu bezawaryjnej uzytkownosci.

Nie rozumiem tez stwierdzenia : sprzet wyczynowy.

Takiego stwierdzenia mozna uzyc przy dosiwadczeniu i aspiracji motocyklisty, ktory naprawde wycisnie z niego 7 poty zeby stwierdzic iz jest to sprzet wyczynowy.

 

Nie neguje tej marki, podobaja mi sie bardzo te sprzety, ale raz ze ceny po prostu powalaja, a dwa ze ciagle sa jakies niedociagniecia i pochwał tyle samo co skarg.

Wiem ze nie stac by mnie bylo na utrzymanie takiego motocykla, dlatego wybieram pewna marke i pewny model i nie potrzebuje "wyczynowego motocykla" bo totalny ze mnie amator :buttrock:

Pozdro 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja tu widzę nieumiejętny serwis tego motocykla, tłoki same z siebie sie szybko nie niszczą to samo z wysprzęglikami, skoro drugi po krótkim czasie padł to nie wykluczyłeś przyczyny tylko albo źle poskładałeś. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec wlasnie, kazdy inaczej dba i tarktuje swoj sprzet.

Ja proponowalbym koledze oddac motor do serwisu najbardziej rzetelnego i zasiegnac info czy robic mu wymiane i przy okazji obejrzec wszystko po kolei czy po prostu sie go pozbyc i kupic cos innego.

Nie zawsze bedzie sie oplacala jedna z tych opcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to zebym zachwalał KTM ale ja mam ćwiartkę SX ponad 3 lata i tylko wymieniam tłoki i korby tak często jak rozsądek nakazuje i nigdy mnie nie zawiódł :( :bigrazz: zatem mam odmienne zdanie. Poszukaj przyczyny awarii tego wysprzęglika (pewnie to co modest napisał :wink: )

W Krakowie 95% motocykli offroadowych to KTM (reszta to Yamaha poza małymi wyjątkami) :) nigdy nie słyszałem narzekań :cool:

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...