Skocz do zawartości

Diesel enduro


Rekomendowane odpowiedzi

 

a tak to mniej wiecej moze pracowac

 

 

 

jak trzydziestka :( a tak na serio raczej nie ma sie co spodziewac masowej produkcji, chociaz tez bym cos takiego chcial, tak zeby po bulki do sklepu pojechac :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment przy prawie 6 tys , wiec dziwnie duzo ( albo pomylili z benzynka) , to do ilu on sie kreci do 10 :buttrock:

 

p.s na kutym tloku nie szarpie wiecej od XT :notworthy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic dodać nic ująć :icon_rolleyes:

 

moment przy prawie 6 tys , wiec dziwnie duzo

 

 

 

wolnossący diesel z momentem przy 6 tys ???? coś tu jest nie tak...... przy 3 jeszcze ok

 

do 10 tys napęwno nie kręci :D

 

takim motocyklem napewno zupełnie innaczej sie jeździ dlatego że diesel jest przeciwieństwem benzyny (mocny dół kiepska góra)

 

żywotnośc powinna być ekstra jak to diesel

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde niezły sprzęcik ekonomia na pierwszym miejscu .(ale nie umnie :biggrin: ) ale moto bardzo fajne tak na długie podruże enduro pzdr

 

KTM mojego TATY http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/300,SX/24024

MOJA HONDA CRM 125 http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CRM,125/23152

 

:( :crossy: ;) ENDURO :buttrock: :crossy: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zwróćcie uwagę na tego niemieckiego Neandera. Ja tutaj widzę przyszłość. I ten moment co wał ukręca..... uch... :(

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ma wieksza kompreche i ogolnie te tloki wzmacniaja "dol" - ja spokojnie na kazdym biegu od 2 tys ciagne , jechalem 2 xt 600 i tam nie duzo lepiej wypadalo szarpanie w porownaiu do mojego ( oczywiscie teraz bo na seryjnym tloku, moto ciaglo plynnie prawie 3 tys i bardziej bylo odczualne plynne przyspieszanie XT z niskich obrotow) , a moc znacznie bardziej odczuwalna w klekocie, zarowno przed remontem jak i teraz.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze troche pokombinują i będzie bo te osiągi :

Prędkość max.: 150 km/h

Przyspieszenie: 0-100 km/h - 9,7 s

to jak w etce ;d Teraz cos wyczynowego w dieslu i bezie super :buttrock:

No najlepiej YZ 250 TDI :icon_razz: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...