Skocz do zawartości

Diesel enduro


Rekomendowane odpowiedzi

 

a tak to mniej wiecej moze pracowac

 

 

 

jak trzydziestka :( a tak na serio raczej nie ma sie co spodziewac masowej produkcji, chociaz tez bym cos takiego chcial, tak zeby po bulki do sklepu pojechac :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moment przy prawie 6 tys , wiec dziwnie duzo ( albo pomylili z benzynka) , to do ilu on sie kreci do 10 :buttrock:

 

p.s na kutym tloku nie szarpie wiecej od XT :notworthy:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic dodać nic ująć :icon_rolleyes:

 

moment przy prawie 6 tys , wiec dziwnie duzo

 

 

 

wolnossący diesel z momentem przy 6 tys ???? coś tu jest nie tak...... przy 3 jeszcze ok

 

do 10 tys napęwno nie kręci :D

 

takim motocyklem napewno zupełnie innaczej sie jeździ dlatego że diesel jest przeciwieństwem benzyny (mocny dół kiepska góra)

 

żywotnośc powinna być ekstra jak to diesel

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde niezły sprzęcik ekonomia na pierwszym miejscu .(ale nie umnie :biggrin: ) ale moto bardzo fajne tak na długie podruże enduro pzdr

 

KTM mojego TATY http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/300,SX/24024

MOJA HONDA CRM 125 http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CRM,125/23152

 

:( :crossy: ;) ENDURO :buttrock: :crossy: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zwróćcie uwagę na tego niemieckiego Neandera. Ja tutaj widzę przyszłość. I ten moment co wał ukręca..... uch... :(

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ma wieksza kompreche i ogolnie te tloki wzmacniaja "dol" - ja spokojnie na kazdym biegu od 2 tys ciagne , jechalem 2 xt 600 i tam nie duzo lepiej wypadalo szarpanie w porownaiu do mojego ( oczywiscie teraz bo na seryjnym tloku, moto ciaglo plynnie prawie 3 tys i bardziej bylo odczualne plynne przyspieszanie XT z niskich obrotow) , a moc znacznie bardziej odczuwalna w klekocie, zarowno przed remontem jak i teraz.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze troche pokombinują i będzie bo te osiągi :

Prędkość max.: 150 km/h

Przyspieszenie: 0-100 km/h - 9,7 s

to jak w etce ;d Teraz cos wyczynowego w dieslu i bezie super :buttrock:

No najlepiej YZ 250 TDI :icon_razz: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...