tomasz102 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 No nareszcie go wprowadzili do produkji. Teraz tylko czekać na masową produkcie. Sprzęt dla mnie wręczy wymarzony, tylko kuferki i w droge (ehh i jeszcze ten pustynny kolor, to jest to :( ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 a tak to mniej wiecej moze pracowac jak trzydziestka :( a tak na serio raczej nie ma sie co spodziewac masowej produkcji, chociaz tez bym cos takiego chcial, tak zeby po bulki do sklepu pojechac :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 produkowane sa recznie, kupują klekoty nowe i przerabiają u siebie. ciekawe jaka silnik ma charakterystykę bo jak szarpie jak zwykły klekot to ja w dupietomam ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 moment przy prawie 6 tys , wiec dziwnie duzo ( albo pomylili z benzynka) , to do ilu on sie kreci do 10 :buttrock: p.s na kutym tloku nie szarpie wiecej od XT :notworthy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jeszcze troche pokombinują i będzie bo te osiągi :Prędkość max.: 150 km/hPrzyspieszenie: 0-100 km/h - 9,7 sto jak w etce ;d Teraz cos wyczynowego w dieslu i bezie super :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 nic dodać nic ująć :icon_rolleyes: moment przy prawie 6 tys , wiec dziwnie duzo wolnossący diesel z momentem przy 6 tys ???? coś tu jest nie tak...... przy 3 jeszcze ok do 10 tys napęwno nie kręci :D takim motocyklem napewno zupełnie innaczej sie jeździ dlatego że diesel jest przeciwieństwem benzyny (mocny dół kiepska góra) żywotnośc powinna być ekstra jak to diesel Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzynek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Kurde niezły sprzęcik ekonomia na pierwszym miejscu .(ale nie umnie :biggrin: ) ale moto bardzo fajne tak na długie podruże enduro pzdr KTM mojego TATY http://polskajazda.pl/Motocykle/KTM/300,SX/24024MOJA HONDA CRM 125 http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CRM,125/23152 :( :crossy: ;) ENDURO :buttrock: :crossy: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Lepiej zwróćcie uwagę na tego niemieckiego Neandera. Ja tutaj widzę przyszłość. I ten moment co wał ukręca..... uch... :( Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 p.s na kutym tloku nie szarpie wiecej od XT :icon_mrgreen: no ttr nie szarpie praktycznie wcale (najmniej ze wszystkich singli jakimi jeździłem) a na kutym lepiej bo lepiej wyważony cały zespól tłok wał czy co? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 bo ma wieksza kompreche i ogolnie te tloki wzmacniaja "dol" - ja spokojnie na kazdym biegu od 2 tys ciagne , jechalem 2 xt 600 i tam nie duzo lepiej wypadalo szarpanie w porownaiu do mojego ( oczywiscie teraz bo na seryjnym tloku, moto ciaglo plynnie prawie 3 tys i bardziej bylo odczualne plynne przyspieszanie XT z niskich obrotow) , a moc znacznie bardziej odczuwalna w klekocie, zarowno przed remontem jak i teraz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jeszcze troche pokombinują i będzie bo te osiągi :Prędkość max.: 150 km/hPrzyspieszenie: 0-100 km/h - 9,7 sto jak w etce ;d Teraz cos wyczynowego w dieslu i bezie super :buttrock:No najlepiej YZ 250 TDI :icon_razz: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.