Nico Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Jak w temacie.Przywieziona z niemcowni nie chce odpalic,iskra jest ,odpalila pochodzila chwile, a pozniej po wielu próbach juz nie chce zaskoczyc.jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Wiecej niz zmiesci sie w zakresie "szybkiej odpowiedzi".Iskra to juz polowa sukcesu, a co z paliwem ?Czy swiece po wyjeciu z glowicy po kilku probach zapalenia sa mokre ?Jakie cisnienie sprezania ?Sprawdzales luzy zaworowe ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Na sam początek sprawdz gazniki czy masz czyste i przeczyść dysze sprężonym powietrzem,pomierz luzy zaworowe czy nie masz za ciasno,mimo wszystko to są twarde silniki,a jak wiadomo dla dobrych konstrukcji czas nie ma zanczenia !!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Zrobie tak jak radzicie.Śwece po kilku próbach odpalenia sa tylko lekko wilgotne ,a mysle ze po kilkunastu odpaleniach to powinny byc nawet zalane.Ciśnienia sprężania nie mam na razie czym sprawdzić,więc zaczne od rozebrania i wyczyszczenia gazników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Czy motocykl byl wieziony na otwartej pace, czy lawecie ?Nie zapomnij odpalac z dobrego i naladowanego na full akumulatora. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Nie wiem na czym był wieziony a to jest jakas znacząca roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Przy obecnej pogodzie i np jazdy w deszczy zawilgoceniu mogly ulec przewody WN i iskre masz na glowicy a nie wewnatrz komory spalania. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Jak w temacie.Przywieziona z niemcowni nie chce odpalic,iskra jest ,odpalila pochodzila chwile, a pozniej po wielu próbach juz nie chce zaskoczyc.jakies pomysly? Sam nie odpali.Jeżeli motocykl stał jakiś dłuższy czas do sprzedaży to przed pierwszym odpaleniem należy wykonać kilka ważnych czynności:1.Czyszczenie gaźników2.Wymiana paliwa w zbiorniku na nowe3.Wymiana świec zapłonowych na nowe4.Wymiana oleju i filtra oleju po pierwszym rozgrzaniu silnika.5.Wymiana filtra powietrza na nowyTeraz napisz ile punktów z tej listy pominąłeś ? Ps. nie piszę o ładowaniu akumulatora bo to jest aż nazbyt oczywiste Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Pominąlem punkty 4 i 5 z oczywistych powodów.Honda na razie nie odpala więc nie ma sensu wymieniać filtrów i oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) Musisz (jak to każdej usterki mechanicznej) podejśc do tego logicznie i systematycznie.Iskra mówisz jest. Paliwo też (bo świece mokre) - najszybciej wychodzi że zalewasz świece. Prosty sposób - wyjmij na chwilę (do odpalania) filtr powietrza. (A jednak patrz punkt 5 powyżej). Jak moto długo stało, to i myszy mogły tam gniazdo założyć. I kręć dalej. Jak dalej nic, to iskra słaba - sprawdź po kolei cały układ, zaczynając od kabli i fajek. A propos fajek - jezeli odpalił wczesniej to OK, ale swoja droga sprawdź czy właściwe fakji podłączone są do właściwych cylindrów. Kiedyś dużego fiata znajomy parę kilometrów na lince odpalał, zanim kable przestawił właściwie..... I napisz coś więcej co się dzieje.....Powodzenia Edytowane 25 Marca 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jednak to nie gazniki...okazalo sie ze iskra slabnie ,sa chwile ze jej nie ma.Świece nowe,przewody WN zamienione-jest to samoWczoraj gdy odpalalem to wypadaly zaplony a na skrajnym prawym cylindrze po ostrym przegazowaniu na rurze wydechowej byly slady paliwa i byl wyraznie slabiej nagrzany od pozostalych.Wykrecilem swiece,iskra byla czyli zanika.Swiece pozamienialem i to samo czyli nie jest to wina swiecy.Co by tu jeszcze sprawdzic?Mozna jakos cewki miernikiem pomierzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 kumpel mial podobny problem w boldorce, okazalo sie ze cewka zaplonowa padla, kupil cewke dwustrzalowa od malucha ze szrotu i jezdzil bez problemow, potem sprzedal moto i wiem ze nastepnemu wlascicielowi ta cewka od malucha caly czas sluzyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jednak to nie gazniki...okazalo sie ze iskra slabnie ,sa chwile ze jej nie ma.Świece nowe,przewody WN zamienione-jest to samo..... Co by tu jeszcze sprawdzic?Mozna jakos cewki miernikiem pomierzyc?Czyli jednak dobrze czułem ze słaba swieca. Można zmierzyc oporności cewki, obydwu uzwojeń. jeżeli choć troszkę się różnią od serwisówki, to są do wymiany. Albo porównaj z drugą cewka, która (zakładam ) jest dobra. A tu mały prezent:http://www.cb1100f.net/modules.php?name=Fo...viewtopic&t=685Serwisówka Hondy CB 900. Firmowa! Nie haynes czy cośtam.... ;) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 buber, opornosc cewki bez obciazenia nic ci nie powie, tzn prawie nic. rzadko kiedy cewka pada tak ze nie ma przejscia, a nawet jesli ma przebicie miedzyzwojne to omomierzem tego nie wybadasz. Cewki czasami zachowuja sie bardzo dziwnie, czasami po pewnym czasie (po osiagnieciu pewnej temperatury) gubia iskre, czasem dzieje sie to po przekroczeniu pewnych obrotow, czasem w gre wchodza jakies wewnetrzne uszkodzenia mechaniczne ujawniajace sie przy wstrzasach.. Szeroki temat. Najpewniej podmienic cewke z innego moto albo jak pisalem wczesniej nawet z malucha (ale nowego typu, dwustrzalowa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Dodam ze nieraz strzela w tlumik, a jak by było tego malo to tak dzisiaj walneła ze prawie bebenki mi popekaly!Cewki mierzylem miernikiem i wartosci na obydwu są identyczne,chyba ze wariuja pod obciazeniem,co raczej wykluczam gdyz jak iskra zanika to na obydwu cewkach.Sprawdzalem masy,połaczenia kabli i nic nie znalazlemA tak dla pewnosci to kable WN z cewek jak powinny isc na swiece? mam takie polaczenia: Lewa cewka: prawa cewka cylindry: 1-4 2-3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.