DiboS60 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Tak tak to silnik komara.Padl zaklad miedzy naszym przechwalajacym sie kolega i jego ojcem ktory wszystko ma najlepsze byl mechanikiem w sekcji kartingowej(jasne) a mna i moim kumplem(Xtz 660)mamy powazne moto ale to jest wazniejsze.Okej Zaklad jest o 5 flach i.....zalatwienie sie do baku przeciwnika..czy to pierwsze czy drugie to do wyboru.To nie zart...Ok Jego Moto To Motorower Ryś.po dratycznych przerobkach.Podkowy na wale,gaznik 18stka,rozwiercone kanaly drylem,nie wiem dokladnie co jescze jakies zabiegi w skrzyni biegow..Tlok od simsona dulo(jego ojciec maa) MY musimy wygrac.silnik musi wytrzymac 3 kilometry na pelnym gazie potem moze zdechnac i sie rozleciec. http://jawskom.kgb.pl/war/kom.htm napewno podeprzemy sie tą strone.chcemy rowneiz dac podkowy,drugi zimering od strony korbowej,zrobic cos ze skrzynia,wydech jest i bedzie od hondy Mb 80tki,Rama to Romet hmm nie wiem nawet jaki to model ale to taki sport ze ma bak plasko no jak jawka msutang np.chcemy wogole pozmeiniac rury na aluminiowe.wywalic tuleje z cylindra obnizyc rame wywalic sprezyny z amorow przednich a tylne usunac calkiem.wywalic co sie da aby wytrzymalo.co mozna zrobic??jakie patenty.??tu chodzi o Honor!Napewno Kanaly,napewno tlok od kosiarki juz jest z pierscieniami 1,5,napewno lozysko igielkowe na gore,napewno gaznik 18-21,napewno zaplon i magneto od jawy mustang,wydech od mb,maxymnalnie zapelniona skrzynia korbowa.to co jest na stronie.plus planowanie glowicy.Napewno macie jakies pomysly chodzi o drastyczne przeorbki.jest na to fundusz do 300 zl.silniki mamy 2 albo 3.czekam na pomysly:)Trzeba poprostu mu dokopac jakie sa miedzy nami relacje musial bym opowiadac i by internetu niestarczylo..pozdrawiam prosze nie usunac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Koła od składaka wigry 3!!! Noo i tą skrzynię dobrze wzmocnijcie, szczególnie ,,choinkę" mam nadzieje że wiesz o co chodzi :) dobrze by było zlecić tokarzowi żeby wykonał coś takiego z mocniejszego materiału. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 no wlasnie tam pisze ze przy mocy 4,5 km moze niewytrzymac.nie wiem jak sprzeglo.nie wierze ze nie bedzie slizgac..myslimy wogole zrobic na stale i zapiac bieg bez sprzegla na ryzyk fizyk.mechanizm kopki wylatuje.bedzie tlyko pych.wylatuja tez wszystkie cewki swietlne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ej ale z tymi kołami od "WIGRY 3" to nie głupi pomysł, bedzie mial mniejsze opory i te sprawy < tylko zeby ich nie pogielo przy takiej MOCY. Wcisnij tam jakis konkretny dyfuzorek, podnies dupke jak w streetfighterach, obniz przód zeby wśCIEKły komarek na koło nie rwal. Dla mnie to jest swietny pomysł z takim przerabianiem, A co do sprzegła to moze mocniejsze sprezynki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Dibo - pamiętaj najważniejsze są naklejki. Zwiększą moc i poprawia aerodynamikę. Jeśli planujecie odpalać na popych to sprzęgło można spokojnie usunąć, skrzynia biegów po prawidłowej regulacji powinna 3 km wytrzymać, warto zastanowić się nad bardziej skrajną przeróbką rozrządu niż na podanej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 jeśli chodzi naprawdę o honor to planuję jeszcze ypolerować korbę i usunąć z niej zgrubienia materiału, i można zastosować paliwko typy mieszanka metanolu i oleju:) ale 3 km to nie radze rozgrzewać silnika nawet na tym pliwie:)z planowaniem głowicyu nie przesadzaj i pomyśl nad membranka na krućcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 pomyśl nad membranka na krućcu Po co? Gaz i tak będzie cały czas otwarty do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 nie ma miejsca;/poza tym membrana bez odatkowego pluku bezposrednio do komory korbowej zawiele nei da;/fakt podniesie stopien sprezania.tyle.no wlasnie sprzeglo nie wytrzyma.obawiam sie ze to bedzie wiecej jak 3 km.mysle ze spokojnie przegoni simsona.simson ma 4 tarcze i mooocny docisk.s38 slaba jedna sprezyne..spawamy sprzeglo no nie ma co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Tez myslalem o waskich oponach ale na oryginalnych felgach. Moze zrobic szlif jakis powazniejszy ;d ?zeby lekko zwiekszyc pojemnosc ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 (edytowane) wylatuja tez wszystkie cewki swietlne..całe magneto trzeba usunąć zostawić krzywkę i zasilać zapłon z akumulatora jedyne słuszne rozwiązanie warto zastanowić się nad bardziej skrajną przeróbką rozrządu niż na podanej stronie. W przypadku komara to raczej odpada owszem można zastosować kąty przy których moc powędruje na 15000 obr/min ale co z tego jeśli przez to nie zapnie się wogule 2 biegu co innego jak tuninguje sie 4 biegowego simsona można sobie pozwolić na duży spadek elastyczności ale komar który musi wskoczyć na ten drugi bieg 2 razy szybszy od pierwszego musi być elastyczny czyli nie nader wysilony. Bawiłem się ogarem 205 zmiana kątów + skrócenie kolanka i już rozpędzanie wygląda tak żyłowanie silnika na jedynce zapiecie 2 mulenie przez długi czas no i znowu odejście :evil: jeżeli to rywalizacja silników to proponuje zamontować silnik do roweru pomyśl sobie masa pojazdu 25kg już przy seryjnym silniku 1,3-1,5KM (tolerancja fabryczna) na każdy KM przypada 18kg dla porównania zakładając dane techniczne Simsona 3,7KM i 85kgjemu przypada już 23kg to nawet silnika nie trzeba tuningować :smile: co najwyżej lekko bo ten ryś też pewnie odchudzony jest jesli chodzi o pojemność to wstawienie tłoka Simsona S-50 daje 55ccm tyle samo co dają 60 z allegro tłok musi być znacznie odchudzony tłok nad wymiarowy 41mm pozwoli na uzyskanie 58ccm mając odpowiedniej średnicy gaźnik i tłumik można się pokusić o wybicie tuleji cylindra i dorobienie dodatkowych dwóch kanałów płuczących Edytowane 13 Marca 2008 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 całe magneto trzeba usunąć zostawić krzywkę i zasilać zapłon z akumulatora jedyne słuszne rozwiązanie Akumulator.....w komarze? To chyba że na bagażniku. Swoją drogą jakby dobrze pomyśleć i wykombinować najmniejszy z możliwych (ale taki żeby dał rade) To wyeliminowało by się opory wszystkich cewek. A tak swoją drogą.....to od kiedy komar ma rozrząd?:evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Silnik z jawkiii ;d Ogar 200 ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Z tym usuwaniem magneta i zostawieniem samej krzywki jest to wykonalny, powtarzam jest to wykonalne!!!!. Kuzyn mojego kumpla tak robił i motorynka była poprostu jak na turbie jednakże nie pojeździł nią długo w wiadomych przyczyn :rolleyes: Powodzienia jak już zrobićie to dajcie fotyu opisy i tylko co możecie przed startem oczywiście :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 A tak swoją drogą.....to od kiedy komar ma rozrząd?:smile: ano, wyobraź sobie, że ma. te wszystkie okna, kanały itd to jest właśnie rozrząd :] pozdro Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 akumulator odpada za ciezki.zaplon bedzie od jawki.;]nie niee ramam usi byc rometa;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.