michal_dh Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 (edytowane) Wossner i vertex ma taki podzial zgadzam sie. Sa to kute i odlewane. Nic dziwnego ze Ci sie przytarl skoro odrazu dawales w palinik :| Ja mam jeszcze na dotarciu moze dopiero 1,5 baku przejechalem i widze ze to jeszcze za malo bo sie grzeje silnik. Mysle ze gdzies 3 baki i bedzie dobrze. W dodatku 1:40 to za malo jak na tuleje ta mieszanka moze jest dorba na nicasil ale jak na tuleje to 1:25 no najwyzej 1:30. Kiedys juz przyplacilem mieszanka 1:40 tloczek nowy za 500zl wiec lepiej uwazaj. Wymien ten pierscien i powinno byc ok. Nie ma zadnych sladow na tuleji ? Ps. Filtr sie czysci co jazde max dwie tak jak kolega mowil !! A jak gaz odpuszczales na jakiejs gorce czyli puszczajac go luzno bez sprzegla to walsnei wtedy mogles przytrzec :crossy: bo wtedy tlok nie ma smarowania !! Edytowane 1 Marca 2008 przez michal_dh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Czym smarujesz filtr bo to wbrew pozorom bardzo istotne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Filtr smaruję preparatem motula.Spoko ,będę czyścil częściej filtr,robił bogatszą mieszankę wymienie pierścień i chyba będzie ok.Dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Filtr smaruję preparatem motula.Spoko ,będę czyścil częściej filtr,robił bogatszą mieszankę wymienie pierścień i chyba będzie ok.Dzięki za rady.Z mieszanką też nie przesadzaj, najlepiej jest lać 1/33 wychodzi wtedy 150ml oleju na 5l benzyny. Daj znać czy udało się dokupić sam pierścień i ile kosztował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Tak sobie gdybam, może masz trochę zowalizowany cylinder. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Docierana tuleja powinna wyglądać tak? http://www.bikepics.com/pictures/1169867/ po bokach są ślady po honowaniu a na środku jakby wytarte, tak ma być? Pytałem na innym forum i 3 osoby powiedziały że dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Docierana tuleja powinna wyglądać tak? http://www.bikepics.com/pictures/1169867/ po bokach są ślady po honowaniu a na środku jakby wytarte, tak ma być? Pytałem na innym forum i 3 osoby powiedziały że dobrze Wygląda dobrze, środek raczej nie odbija światła po prostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 dokładnie przyjrzalem się pierścieniowi.Od strony zaworu wydechowego jest jedna jego krawędź delikatnie starta tak jakby ją ktoś pilnikiem pod kątem potraktował.Nie wiem tylko czy to górna czy dolna krawędź bo wcześniej wyjąłem pierścień z tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Filtr smaruję preparatem motula.Spoko ,będę czyścil częściej filtr,robił bogatszą mieszankę wymienie pierścień i chyba będzie ok.Dzięki za rady. Filtr co bak paliwa lub dwa-obowiązkowa Nasączać mocno - lepiej za mocno niż za słabo( najlepiej preparatami w płynie a nie w sprayu) Z deka źle zrobiłeś zakładając tłok przystosowany pod nikasil w tuleje. Skutki widzisz sam. Btw to tuleje dobrze byłoby dotrzeć te 200-300km na spokojnie dla własnego spokoju. mrugacz.gif I tulei trzeba częściej dać odpocząć co jakiś czas niż nikasilowi. haha 300km docierać tłok w 125 ? dobre ahahaha Tylko że po 1000km to już jest do wymiany. Macie efekty stosowania tulei :) Skoro jak producent wypuszcza na nicasilu to znaczy że tak ma być, bo to nie jest sprzęt że ma sięczas na docieranie i robi się 20 000 tyś bez remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Filtr smaruję preparatem motula.Spoko ,będę czyścil częściej filtr,robił bogatszą mieszankę wymienie pierścień i chyba będzie ok.Dzięki za rady. Filtr co bak paliwa lub dwa-obowiązkowa Nasączać mocno - lepiej za mocno niż za słabo( najlepiej preparatami w płynie a nie w sprayu) Z deka źle zrobiłeś zakładając tłok przystosowany pod nikasil w tuleje. Skutki widzisz sam. Btw to tuleje dobrze byłoby dotrzeć te 200-300km na spokojnie dla własnego spokoju. mrugacz.gif I tulei trzeba częściej dać odpocząć co jakiś czas niż nikasilowi. haha 300km docierać tłok w 125 ? dobre ahahaha Tylko że po 1000km to już jest do wymiany. Macie efekty stosowania tulei :) Skoro jak producent wypuszcza na nicasilu to znaczy że tak ma być, bo to nie jest sprzęt że ma sięczas na docieranie i robi się 20 000 tyś bez remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Po tysiącu do wymiany? No raczej nie bardzo, poczytaj trochę. Niektóre moto nie mają nicasilu i żyją- poza tym w Polsce tuleja to jedyna opcja kiedy nicasil się zwali, a jeśli do tego pierścień uszkodzi kanał dolotowy to za cenę naprawy mogę nowe moto kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Filtr co bak paliwa lub dwa-obowiązkowa Nasączać mocno - lepiej za mocno niż za słabo( najlepiej preparatami w płynie a nie w sprayu)haha 300km docierać tłok w 125 ? dobre ahahaha Tylko że po 1000km to już jest do wymiany. Macie efekty stosowania tulei :icon_mrgreen: Skoro jak producent wypuszcza na nicasilu to znaczy że tak ma być, bo to nie jest sprzęt że ma sięczas na docieranie i robi się 20 000 tyś bez remontu.A ty co niby masz w tej swojej DT nikasil??? NIE, też masz tuleję.Jak myślisz że dadzą Ci nikasil do takiego moto za 11tyś pln"ów to sie mylisz. :crossy: ps. Od razu widać że nie miałeś nigdy w ręku narzędzi. A piszesz co wyczytałeś w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 jeśli ma fabryczny cylinder to ma nikasil Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiatex Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 A ty co niby masz w tej swojej DT nikasil??? NIE, też masz tuleję.Jak myślisz że dadzą Ci nikasil do takiego moto za 11tyś pln"ów to sie mylisz. bigrazz.gifps. Od razu widać że nie miałeś nigdy w ręku narzędzi. A piszesz co wyczytałeś w necie. W dt może nie być ale w crf raczej będzie :icon_rolleyes:. Nie jestem aż tak cofnięty intelektualnie żeby nie umieć trzymać narzędzi :flesje: No troszkę przesadziłem z tym 1000km ale jaką średnią prędkość uzyskasz w lesie lub na torze? 40 km/h to chyba max ? policz sobie załóżmy 30 godzin jazdy to będzie ok 1200km. oczywiście 1h jazdy nie odpowiada motogodzinie ale w jakimś manualu pisało że 1 mtg odpowiada 50km Łatwo stąd policzyć że 30 mtg będzie odpowiadac ok 1500km A to czy ktoś wyjeździ te 30 mtg bądź 1500km wyjeździ w czasie 35 czy 60 godzin zależy tylko od kierowcy . Pozdrawiam :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 W dt może nie być ale w crf raczej będzie :notworthy:. Nie jestem aż tak cofnięty intelektualnie żeby nie umieć trzymać narzędzi :crossy: No troszkę przesadziłem z tym 1000km ale jaką średnią prędkość uzyskasz w lesie lub na torze? 40 km/h to chyba max ? policz sobie załóżmy 30 godzin jazdy to będzie ok 1200km. oczywiście 1h jazdy nie odpowiada motogodzinie ale w jakimś manualu pisało że 1 mtg odpowiada 50km Łatwo stąd policzyć że 30 mtg będzie odpowiadac ok 1500km A to czy ktoś wyjeździ te 30 mtg bądź 1500km wyjeździ w czasie 35 czy 60 godzin zależy tylko od kierowcy . Pozdrawiam :lapad:DT nie ma na pewno nicasilu bo te silniki montuje kilka firm i nabijają tylko swoje tabliczki.I ja nie twierdzę że jesteś "cofnięty" czy coś w tym stylu ale mówisz coś o czymś czego nie widziałeś na oczy. I na dodatek śmiejąc sie a racji nie mając. :lalag: W secie najlepiej liczyć na baki(jeden bak=1 mth) bo licznika nie ma i można sie machnąć a jak paliwa w baku nie ma to masz 100%'wą pewnością że wybiła kolejna mtg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.