piter 1600 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 http://www.paulmilne...ior_service.pdf Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Dzięki wielkie piter:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Panowie jakie jest maksymalne ciśnienie oleju w XV1700 Warrior, chce założyć manometr glicerynowy ciśnienia oleju ( miałem taki w Virago 750 o wartości 4 bar o był ok ) widziałem w dziale DIY na innym formu gość założyl 100 PSI a to jest jakieś 8bar ale nie wiem czy to nie bedzie za duzo, myśle że do 6 bar powinno być ok , co wy na to ??? Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 (edytowane) Widziałem gdzieś taki manometr w warriorce i na skali było ponad 80 psi (wskazówka tyle wskazywała)także załóż 8 barowy.Takie jest moje zdanie:) Edytowane 13 Lutego 2012 przez Thomsonvt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 (edytowane) już kiedys pytałem jak jest z bocznym mocowaniem tablicy i literami w pionie ? jest jakiś przepis który określa jednoznacznie ten fakt tak by "miśki" się nie przyczepiły i ewentualnie w obronie sypnąć im paragrafen na to Edytowane 26 Lutego 2012 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 już kiedys pytałem jak jest z bocznym mocowaniem tablicy i literami w pionie? przyczepią się, bo takie mocowanie blachy jest niezgodne z przepisami; boczne jest dopuszczalne, odwrócone nie, ponieważ zakłóca jej czytelność. poszukaj we właściwym dziale, AFAIR była o tym mowajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 nie szukamw takim razie robie tak jak ma być czyli poziomo przy samej feldze Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sly73 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 taka tutaj cisza, że przedstawię postępy prac przy moim warriacie: - cylindry rozwiercone i zatulejowane- głowice po lekkim portingu- rozwiercony i wypolerowany tylny kolektor- przedni pulley zamontowany (mniejszy od oryginału o 1 ząb)- wydech owinięty taśmą żaroodporną Przy okazji wariat dostał nowy lakier - CZARNY MATJutro składam to wszystko do kupy jutro dodam leprze zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 a jaki jest przewidywany przyrost mocy po tych zabiegach bo pamiętam że takie cuda to w swoim Junaku robiłem i efekt był mizerny raczej psychologicznymoże coś wiecej napiszPS. ja raczej poszedł bym bardziej w wyglą, opone tył 240 i więcej no i mase Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sly73 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) a jaki jest przewidywany przyrost mocy po tych zabiegach bo pamiętam że takie cuda to w swoim Junaku robiłem i efekt był mizerny raczej psychologicznymoże coś wiecej napiszPS. ja raczej poszedł bym bardziej w wyglą, opone tył 240 i więcej no i mase mysle że około 15KM , pojemność zwiękrzyła się do 1810cm , stopień sprężania z 8.3 na 10.5 ps koło już mam 260 + pneumatyczne zawieszenie i kupe innych dodatków. Edytowane 6 Marca 2012 przez sly73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 chciał bym to zobaczyć Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Myślę, że takie zabiegi są mocno podniecające. Te emocje przy dłubaniu.Ale tak naprawdę to nic oprócz emocji nie daje. Wiem co nieco na ten temat, na moich Warriorach trochę Europy zrobiłem.Przyrost mocy - zmapować na Power Commanderze w zupełności wystarczy. Po rozwierceniu ile silnik wytrzyma??? Mój ma kopa wystarczającego do wszystkiego co potrzebuję. Wolę, żeby był niezawodny.Guma z tyłu? Ponad 200 wygląda, ale do jazdy się nie nadaje - spróbuj paru winkli w Rumunii albo w Dolomitach. Przejdzie ci.Zresztą, każdy ma jakiś cel - jazda albo lans. Mi szkoda Wariata dla lansu. Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jacku ale pojechałeś ale zgodze się z tobą Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sly73 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Myślę, że takie zabiegi są mocno podniecające. Te emocje przy dłubaniu.Ale tak naprawdę to nic oprócz emocji nie daje. Wiem co nieco na ten temat, na moich Warriorach trochę Europy zrobiłem.Przyrost mocy - zmapować na Power Commanderze w zupełności wystarczy. Po rozwierceniu ile silnik wytrzyma??? Mój ma kopa wystarczającego do wszystkiego co potrzebuję. Wolę, żeby był niezawodny.Guma z tyłu? Ponad 200 wygląda, ale do jazdy się nie nadaje - spróbuj paru winkli w Rumunii albo w Dolomitach. Przejdzie ci.Zresztą, każdy ma jakiś cel - jazda albo lans. Mi szkoda Wariata dla lansu. Myślę, że takie zabiegi są mocno podniecające. Te emocje przy dłubaniu.Ale tak naprawdę to nic oprócz emocji nie daje. Wiem co nieco na ten temat, na moich Warriorach trochę Europy zrobiłem.Przyrost mocy - zmapować na Power Commanderze w zupełności wystarczy. Po rozwierceniu ile silnik wytrzyma??? Mój ma kopa wystarczającego do wszystkiego co potrzebuję. Wolę, żeby był niezawodny.Guma z tyłu? Ponad 200 wygląda, ale do jazdy się nie nadaje - spróbuj paru winkli w Rumunii albo w Dolomitach. Przejdzie ci.Zresztą, każdy ma jakiś cel - jazda albo lans. Mi szkoda Wariata dla lansu. Sama zabawa comanderem nie daje nic (bez zmiany wydechu,fitra pow. itd) więc nie pisz głupot, co do szerokiej gumy, to jest to mój 3-ci warriat i kazdy miał szerokie koło a w sezonie robię ok. 10tys km i jakoś daje rade (jezdziłeś warriorem z szerszą oponą żeby wypowiadać się o gorszym prowadzeniu ?).Wszystkie swoje motocykle przerabiałem, bo to lubie i daje mi to satysfakcje, Ty pewnie wolisz sakwy i frędzle na kierownicy, mi szkoda wariata na takie pierdoły. Edytowane 9 Marca 2012 przez sly73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Witam ponownie.Przymierzam się do wymiany oleju i stąd prośba do Was o poradę co do wyboru oleju.Do tej pory lany był motul 10w40.Wiem że wcześniej ktoś pisał,że silnik niby dzwonił itp.U mnie nie ma żadnych takich objawów.Niby w serwisówce zalecany olej to 20w40 minerał.No i zastanawiam sie nad castrolem ale jakoś nie mam przekonania co do tego oleju. Zostać przy motulu? Co mi poradzicie?jaki olej lejecie do swoich Wariatek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.