Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie jakie jest maksymalne ciśnienie oleju w XV1700 Warrior, chce założyć manometr glicerynowy ciśnienia oleju ( miałem taki w Virago 750 o wartości 4 bar o był ok ) widziałem w dziale DIY na innym formu gość założyl 100 PSI a to jest jakieś 8bar ale nie wiem czy to nie bedzie za duzo, myśle że do 6 bar powinno być ok , co wy na to ???

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

już kiedys pytałem jak jest z bocznym mocowaniem tablicy i literami w pionie ? jest jakiś przepis który określa jednoznacznie ten fakt tak by "miśki" się nie przyczepiły i ewentualnie w obronie sypnąć im paragrafen na to

Edytowane przez skwara

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już kiedys pytałem jak jest z bocznym mocowaniem tablicy i literami w pionie?

 

przyczepią się, bo takie mocowanie blachy jest niezgodne z przepisami; boczne jest dopuszczalne, odwrócone nie, ponieważ zakłóca jej czytelność. poszukaj we właściwym dziale, AFAIR była o tym mowa

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka tutaj cisza, że przedstawię postępy prac przy moim warriacie:

 

- cylindry rozwiercone i zatulejowane

- głowice po lekkim portingu

- rozwiercony i wypolerowany tylny kolektor

- przedni pulley zamontowany (mniejszy od oryginału o 1 ząb)

- wydech owinięty taśmą żaroodporną

 

Przy okazji wariat dostał nowy lakier - CZARNY MAT

Jutro składam to wszystko do kupy

 

post-44829-0-18365800-1331061358_thumb.jpgpost-44829-0-31033800-1331061443_thumb.jpg

 

jutro dodam leprze zdjęcia

post-44829-0-96461000-1331061758_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest przewidywany przyrost mocy po tych zabiegach bo pamiętam że takie cuda to w swoim Junaku robiłem i efekt był mizerny raczej psychologiczny

może coś wiecej napisz

PS. ja raczej poszedł bym bardziej w wyglą, opone tył 240 i więcej no i mase

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest przewidywany przyrost mocy po tych zabiegach bo pamiętam że takie cuda to w swoim Junaku robiłem i efekt był mizerny raczej psychologiczny

może coś wiecej napisz

PS. ja raczej poszedł bym bardziej w wyglą, opone tył 240 i więcej no i mase

 

mysle że około 15KM , pojemność zwiękrzyła się do 1810cm , stopień sprężania z 8.3 na 10.5

 

ps koło już mam 260 + pneumatyczne zawieszenie i kupe innych dodatków.

Edytowane przez sly73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że takie zabiegi są mocno podniecające. Te emocje przy dłubaniu.

Ale tak naprawdę to nic oprócz emocji nie daje. Wiem co nieco na ten temat, na moich Warriorach trochę Europy zrobiłem.

Przyrost mocy - zmapować na Power Commanderze w zupełności wystarczy. Po rozwierceniu ile silnik wytrzyma??? Mój ma kopa wystarczającego do wszystkiego co potrzebuję. Wolę, żeby był niezawodny.

Guma z tyłu? Ponad 200 wygląda, ale do jazdy się nie nadaje - spróbuj paru winkli w Rumunii albo w Dolomitach. Przejdzie ci.

Zresztą, każdy ma jakiś cel - jazda albo lans. Mi szkoda Wariata dla lansu.

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że takie zabiegi są mocno podniecające. Te emocje przy dłubaniu.

Ale tak naprawdę to nic oprócz emocji nie daje. Wiem co nieco na ten temat, na moich Warriorach trochę Europy zrobiłem.

Przyrost mocy - zmapować na Power Commanderze w zupełności wystarczy. Po rozwierceniu ile silnik wytrzyma??? Mój ma kopa wystarczającego do wszystkiego co potrzebuję. Wolę, żeby był niezawodny.

Guma z tyłu? Ponad 200 wygląda, ale do jazdy się nie nadaje - spróbuj paru winkli w Rumunii albo w Dolomitach. Przejdzie ci.

Zresztą, każdy ma jakiś cel - jazda albo lans. Mi szkoda Wariata dla lansu.

 

Myślę, że takie zabiegi są mocno podniecające. Te emocje przy dłubaniu.

Ale tak naprawdę to nic oprócz emocji nie daje. Wiem co nieco na ten temat, na moich Warriorach trochę Europy zrobiłem.

Przyrost mocy - zmapować na Power Commanderze w zupełności wystarczy. Po rozwierceniu ile silnik wytrzyma??? Mój ma kopa wystarczającego do wszystkiego co potrzebuję. Wolę, żeby był niezawodny.

Guma z tyłu? Ponad 200 wygląda, ale do jazdy się nie nadaje - spróbuj paru winkli w Rumunii albo w Dolomitach. Przejdzie ci.

Zresztą, każdy ma jakiś cel - jazda albo lans. Mi szkoda Wariata dla lansu.

 

Sama zabawa comanderem nie daje nic (bez zmiany wydechu,fitra pow. itd) więc nie pisz głupot, co do szerokiej gumy, to jest to mój 3-ci warriat i kazdy miał szerokie koło a w sezonie robię ok. 10tys km i jakoś daje rade (jezdziłeś warriorem z szerszą oponą żeby wypowiadać się o gorszym prowadzeniu ?).

Wszystkie swoje motocykle przerabiałem, bo to lubie i daje mi to satysfakcje, Ty pewnie wolisz sakwy i frędzle na kierownicy, mi szkoda wariata na takie pierdoły.

Edytowane przez sly73
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Przymierzam się do wymiany oleju i stąd prośba do Was o poradę co do wyboru oleju.Do tej pory lany był motul 10w40.Wiem że wcześniej ktoś pisał,że silnik niby dzwonił itp.U mnie nie ma żadnych takich objawów.Niby w serwisówce zalecany olej to 20w40 minerał.No i zastanawiam sie nad castrolem ale jakoś nie mam przekonania co do tego oleju. Zostać przy motulu? Co mi poradzicie?jaki olej lejecie do swoich Wariatek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...