Skocz do zawartości

skwara

Forumowicze
  • Postów

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skwara

  • Urodziny 06/27/1977

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    podkarpacie

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Warrior
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia skwara

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

2

Reputacja

  1. skwara

    Yamaha Warrior

    ja mam EXIDE kupiony w 2013 roku czyli pięć lat i czasami ma problem z przełamaniem ale myślę że i tak długo wytrzymał
  2. skwara

    Yamaha Warrior

    Pianowie Jaki akumulator do Warriora polecacie ?? zastanawia się czy warto przepłacać a może lepiej kupić co 2 sezon nowy niż jeden drogi http://allegro.pl/akumulator-yt14b-bs-yamaha-xvs-1100-v-star-mt-01-i7195135639.html warto coś takiego kupić ??? a może ?? http://allegro.pl/akumulator-varta-yt14b-bs-gt14b-4-xvs-1100-xv1700-i6171579597.html
  3. skwara

    Yamaha Warrior

    MAJSTRY ma ktoś PCIII z programem pod siebie robionym ??? moja konfiguracja Speedstar air cleaner albo filter, AIS block off, Big Shots V&H
  4. nie ma co czytać szukać marnować czas, kup XV1700 Warrior będziesz zadowolony
  5. skwara

    Yamaha Warrior

    jak dla mnie bzdura chyba że ktoś handluje na większa skale częściami to tak,
  6. swego czasu można było kupić na allegro co też uczyniłem, kosztował chyba 120 zł ale w porównaniu do oryginalnego z usa to ten można by śmiało nazwać wydmuszką, cienki i leciutki ale wyglądać wygląda tak samo a i kratkę trzeba sobie dorobić
  7. skwara

    Yamaha Warrior

    Panowie jest ktoś może zainteresowany zmianą oryginalnej sprężyny z tylnego zawieszenia na "castomową" BARONA która jest twardsza delikatnie i przy znacznym obniżeniu nie będzie dobijać do błotnika podczas jazdy z plecaczkiem, jak by ktoś reflektował to pisać na priv
  8. skwara

    Yamaha Warrior

    nie ma opcji by to zepsuć, możesz ewentualnie gumkę zabezpieczająca zgubić tak jak ja
  9. skwara

    Yamaha Warrior

    już nie pamiętam dokładnie ale tam jest taka wkładka gumowa zabezpieczająca wyciągasz ją i naciskasz tam taki "cwańcyk" i rozpinasz połączenie
  10. skwara

    Yamaha Warrior

    już kiedyś o tym pisałem, zamiast niszczyć krzyżak lepiej zrobić cos takiego
  11. skwara

    Yamaha Warrior

    diagnostyka - proszę bardzo Panowie Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymają c je przekecasz kluczyk, trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag". Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund. Pokaze sie "DI 01" , najlepiej przycisk na manetce ustaw na "off bo jak bedziesz przelatywał to bedzie odpalał rózne rzeczy. DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Sprawdz co ci tam pokaze i napisz. ENGINE CODES: 11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR) 12 - NO CRANK POSTION SIGNAL 13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED 14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK 15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED 16 - STUCK TPS SENSOR 19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED 20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY 22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED 26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK 27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED 29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED 30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED 37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE 38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED 41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED 42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED 43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED 50 - FAULTY ECU MEMORY HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP - REMOVE SEAT & FOAM THING - PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS - DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL - RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS - DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK. - INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY: CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK) ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR) PERFORMING SENSOR CHECKS ( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS ) - DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100. - DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY - DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG - DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG - DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY - DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999 - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS - DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL) - DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F - DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F - DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF - DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF - DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES. - DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES. - DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND. - DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND. - DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION. - DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. - DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00. - DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. KODY SILNIKÓW: 11 - NO sygnał otrzymany z Czujnik Identyfikacja (POSITION SENSOR CAM) 12 - NO SIGNAL postion CRANK 13 - czujnik dolotowy powietrza # 1 - OPEN / SHORT WYKRYTO 14 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 1 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK 15 - TPS - OPEN / SHORT WYKRYTO 16 - Stuck CZUJNIKA TPS 19 - PRZEŁĄCZNIK STAND SIDE - OPEN / SHORT WYKRYTO 20 - atmosferyczne NAPIĘCIA CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE i napięcie czujnika znacznie różnią 22 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK TEMP - OPEN / SHORT WYKRYTO 23 - atmosferyczne SENSOR - OPEN / SHORT WYKRYTO 25 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2 - OPEN / SHORT WYKRYTO 26 - CZUJNIK CIŚNIENIA INTAKE # 2 - PIPE niedrożne lub czujnika położenia przepustnicy (TPS) STUCK 27 - CZUJNIK TEMP OIL - OPEN / SHORT WYKRYTO 28 - CZUJNIK TEMP SILNIKA - OPEN / SHORT WYKRYTO 29 - SOLENIOD DEKOMPRESYJNYM (termistor) - OPEN / SHORT WYKRYTO 30 - MOTOCYKLE unieważnił 37 - USZKODZONY LINEAR CONTROL VALVE 38 - SOLENOID dekompresyjna - OPEN / SHORT WYKRYTO 41 - LEAN ANGLE CUT OFF - OPEN / SHORT WYKRYTO 42 - Żaden normalny sygnał z czujnika prędkości i lub neutralny przełącznik jest otwarty / zwarty 43 - ECU nie można monitorować napięcie akumulatora - OPEN / SHORT WYKRYTO 50 - USZKODZONY ECU MEMORY JAK WYKONAĆ indywidualnym kontrolom czujnika, SET UP - USUŃ SEAT & Foam Thing - Naciśnij i przytrzymaj WYBIERZ I PRZYCISKI RESET podczas włączania kluczyka, nadal posiadać przyciski do około 8 sekund - DIAG pojawi się w obszarze zegar na desce rozdzielczej - Przyciski zwalniające, naciśnij i przytrzymaj SELECT i RESET ponownie przyciski przez około 2 sekundy - Odłączyć łącznik pompy paliwa - znajduje się pod lewym, tylnym rogu zbiornika gazu. ŚWIATŁO paliwa na desce rozdzielczej zaświeci, to jest OK. - Tablicy rozdzielczej pojawi się komunikat: SEKCJA CLOCK: DI 01 (To jest 1 SPRAWDZIĆ DIANOSTIC) SEKCJA drogomierz: NUMER, zwykle 15-17 (TEN OBSZAR pokazuje wartość czujnika) Przeprowadzania kontroli SENSOR (SELECT przycisk, przewiń w górę, przycisk reset będzie przewijać DOWN THRU KONTROLI) - DI 01 - Czujnik położenia przepustnicy: THROTTLE TWIST, VALUE =: zamknięty = 15 - 20 = 95, OPEN - 100. - DI 02 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego: różna w zależności od ATMOS. KOMUNIKAT NA DZIEŃ - DI 03 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA 1: VALUE = 10-200 mmHg - DI 04 - WLOT POWIETRZA CZUJNIK CIŚNIENIA # 2: VALUE = 10-200 mmHg - DI 05 - TEMP DOLOTOWY: Środek o Wskaźnik temperatury, w porównaniu do wartości na WYŚWIETLACZEM - DI 07 - Czujnik prędkości: VALUE = 0-999 - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF Czujnik: VALUE = 0,4 - 1,4 V - DI 09 - VOLTAGE SYSTEM PALIWA: VALUE = 0 - 18,7 V (12 V NORMAL) - DI 10 - CZUJNIK TEMP OIL: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F - DI 11 - CZUJNIK TEMP SILNIK: VALUE = -30 do 200 * C / -22 do 392 * F - DI 20 - boczna: VALUE = ON / OFF - DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, w biegu - OFF - DI 30 - IGNITION COIL # 1: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy. - DI 31 - IGNITION COIL # 2: ENGINE TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy. - DI 36 - Wtryskiwacz nr 1: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 37 - Wtryskiwacz nr 2: SILNIK TURN STOP w pozycję OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 50 - PRZEKAŹNIK FUEL SYSTEM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 52 - PRZEKAŹNIK REFLEKTOR: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ SILNIK ŚWIETLNY powinna migać 5 razy z trzask. - DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk. - DI 55 - SOLENOID DEKOMPRESYJNYM: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. SPRAWDŹ do sterowania (jazda na rowerze), dźwięk. - DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 dla cylindra awarię. 00 = NO MALFUNTION. - DI 61 - HISTORIA MALFUCTION: VALUE = 11 do 55, 00 = NO MALFUNTION. - DI 62 - ERASE HISTORIA MALFUNTION: od 00 do 21, 00 = NO MALFUNTION Aby wymazać historię: ENGINE STOP SWITCH TO TURN OFF ponownie. Powinien wyświetlić 00. - DI 70 - NMBER CONTROL: wyświetla program kontroli Liczba, wartość = 00 - 255.
  12. skwara

    Yamaha Warrior

    witam kupiłem 2 lata temu akumulator Exide przez zimę było oczywiście w ciepłym pomieszczeniu co jakiś czas delikatnie podładowywany i niby wszystko ok ALE czasami przy rozruchu czasami nie daje rady "przełamać" silnika i teraz pytanie czy jego sprawność po 2 latach tak drastycznie spadła czy jest to problem może odprężnika o ile taki jest, dodam że kolega z do warriora tez kupił akumulator Exide i ma dokładne taki sam problem. Ja mam wrażenie że te super akumulatory to po prostu super badziewie za 199zł. Jakie jest wasze zdanie ??
  13. skwara

    Yamaha Warrior

    witajcie zrobiłem sobie prosta kierownice wszystko ładnie pięknie ale przy wysokich obrotach zaczyna trzepać manetkami, dodam tylko że wsadziłem do środka ciężarki tak jak to jest w oryginalnej kierownicy i czy one są czy nie ciągle jest tak samo, da się z tym jeździć ale jest to denerwujące uczucie i wcześniej tego nie było.
  14. skwara

    Yamaha Warrior

    http://www.cruisercustomizing.com/memphis-shades-metric-bullet-fairing-honda-vt750-shadow-spirit-phantom-yamaha-xv650-xv1100-custom-models/part/MEM7101 chyba to taka
  15. skwara

    Yamaha Warrior

    ja namierzyłem tą owiewke w USA ale ciągle czekam że kolega się pochwali gdzie kupił a on nic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...