Skocz do zawartości

Honda CR 250 pomocy bardzo wazne!!!!!


Bobinho7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!! mam problem z moja hondą CR 250 wymieniłem tłok i zrobiłem szlif cylindra i potem lało mi sie z gaznika ale juz jest to zrobione i paliwo jest cały czas bo za kazdym razem swieca jest mokra udało mi sie wczesniej na starej 2 razy ja odpaliłęm i odrazu wysokie obroty potem na nowej udało mi sie 2 razy ja odpalic i tez wysokie obroty i juz od tamtego czasu nic.Nie działało tez sprzegło bo tarczki sie skleiły i po tym jak zrobiłęm sprzegło juz nie chciał zapalic wogole i tez mi linka nie odbija wogle ale gdy palił to odbijałą i było ok teraz sie cos zepsuło.Prosze pomocy tak bardzo chce juz zaczac jezdzic a nie mam głowy do tego juz i pomagał mi teść ktory jest mechanikiem prosze o szybka pomoc :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche nierozumiem twojego opisu :icon_mrgreen:

 

sprzęgło ma tyle co odpalania co nic tyle że nie może sie ślizgać bo starter sie ślizga .......

 

linke masz nową ?? jak nieodbija to coś sie zakleszcza albo w gaźniku albo linka ......

 

jak odrazu po odpakleniu wysokie obroty=za dużo powietrza=za mało paliwa lub jedno z tych :D

 

skoro twierdzisz że paliwo jest to musi dostawać lewe powietrze albo coś źle złożone i brak kompresji

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!! mam problem z moja hondą CR 250 wymieniłem tłok i zrobiłem szlif cylindra i potem lało mi sie z gaznika ale juz jest to zrobione i paliwo jest cały czas bo za kazdym razem swieca jest mokra udało mi sie wczesniej na starej 2 razy ja odpaliłęm i odrazu wysokie obroty potem na nowej udało mi sie 2 razy ja odpalic i tez wysokie obroty i juz od tamtego czasu nic.Nie działało tez sprzegło bo tarczki sie skleiły i po tym jak zrobiłęm sprzegło juz nie chciał zapalic wogole i tez mi linka nie odbija wogle ale gdy palił to odbijałą i było ok teraz sie cos zepsuło.Prosze pomocy tak bardzo chce juz zaczac jezdzic a nie mam głowy do tego juz i pomagał mi teść ktory jest mechanikiem prosze o szybka pomoc :icon_razz: :( :( :(

Pierwsze co to zobacz czy przepustnica opuszcza sie na dół. Filtr powietrza wyczyść. Domyślam sie że iskra jest idealna (skoro bawiłeś sie świecami to raczej dobrze myśle) i zapłon jest dobrze ustawiony. Podstawa to dobra świeca(do tego typu moto a nie nic nie warta Polska iskra :icon_rolleyes: ). Jeśli kompresja jest ok to szukaj problemu w gaźniku. Wkręć śrubę od paliwa do (wyczuwalnego) oporu i odkręć na 2 obr w lewo.

ps. coś słaby ten twój teść z mechaniki. :icon_razz:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o tescia to jest zajebistym mechanikiem ale na takich motorach sie nie zna(dzieki niemu mam zrobione sprzegło, założony nowy tłok, zrobiony cieknący gaźnik)Przepustnica wczesniej chodzila dobrze i odpalal a teraz nie opuszcza sie i nie pali. teraz mam zamiar wymienic linke gazu... Iskra jest dobra świeca firmy NGK.. a co do zapłonu to jak ma być ustawiony??..Kompresja jak najbardziej dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego typu moto a nie nic nie warta Polska iskra

 

Na takiej świecy dłużej pojeździ niż markowej. Markowa świeca jest dobra, ale dla kogoś kto jeździ, a nie wozi się sprzętem. Koleś w tym wieku i bez stażu raczej nie wyciśnie z ćwiartki siódmych potów. Iskra jest odporniejsza na zalewanie (w sensie, ze jak wyschnie to działa) i kosztuje 5 zł, przez co możesz sobie ich kupić kilka i testować (bo każda jest inna ;) ).

Po drugie jeśli ci się zacina przepustnica w pozycji maks otwarta to się nie dziw, że się zalewa i nie odpala, a jak już odpali to maks obroty. Obstawiam gaźnik, albo cholernie brudny rollgaz ewentualnie mocno zniszczoną linkę. Radzę ci to zrobić dobrze bo kilku kolegów przez przycinającą się przepustnice w Hondzie zdrowo się połamało i potrzaskało. Bo wykręcony 3 bieg na hopce, która idzie przeskoczyć na 1 to nic fajnego :D

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej jak przepustnica dzialala to palil ale zaczeła sie zacinac i caly czas jest otwarta..

To masz problem rozwiązany. Wymień linkę gazu, wymyj gażnik(jak jest brudny), wyczyść roll gaz i tyle w temacie.

ps. cross'ówki ciężko odpalić inaczej jak z samym ssaniem i zamkniętym gazem(przepustnicą).

 

Na takiej świecy dłużej pojeździ niż markowej. Markowa świeca jest dobra, ale dla kogoś kto jeździ, a nie wozi się sprzętem. Koleś w tym wieku i bez stażu raczej nie wyciśnie z ćwiartki siódmych potów. Iskra jest odporniejsza na zalewanie (w sensie, ze jak wyschnie to działa) i kosztuje 5 zł, przez co możesz sobie ich kupić kilka i testować (bo każda jest inna ;) ).

Po drugie jeśli ci się zacina przepustnica w pozycji maks otwarta to się nie dziw, że się zalewa i nie odpala, a jak już odpali to maks obroty. Obstawiam gaźnik, albo cholernie brudny rollgaz ewentualnie mocno zniszczoną linkę. Radzę ci to zrobić dobrze bo kilku kolegów przez przycinającą się przepustnice w Hondzie zdrowo się połamało i potrzaskało. Bo wykręcony 3 bieg na hopce, która idzie przeskoczyć na 1 to nic fajnego :D

 

Pozdro

Uwierz że miałem doczynienia z tymi świecami i są nic nie warte. Po kupnie 3 iskry(a kolekcja z 10 innych) która nie miała iskry to wole dać 12zł za NGK czy Bosh'a i mieć spokuj.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :wink: jak zakupie linke to odrazu biore sie za robote bo ten motor mnie do grobu doprowadzi :icon_biggrin: uparta ta Honda :banghead:I nie wiem czy w fmx da sie wycisnac 7 poty z cwiartki????

Edytowane przez Bobinho7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz łeb nic nie warty:] Ze tak powiem jedyna zaleta NGK w stosunku do iskry jest duzy wybór świec;] Pozatym Produkcja jest w tej samej technologi;] Dlatego Nowa ISKRA na zalewanie odporna własnie nie jest ;] NGK to juz naprawde pozostałosc po marce, te świece sa cholernie delikatne, w skrajnych przypadkach w niedogrzanych świecach pekaja izolatory elektrody(mam juz kilka takich świec).

 

Chesz doradzić dobra świece to jescze Denso w miare sie trzyma. Bosha to mozesz sobie pralke kupić napewno nie świece bo za długo to ona nie bedzie działać.

 

 

Takie moje doświadczenie z świecami róznych marek w różnych motocyklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...