Bobinho7 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Czesc!! mam problem z moja hondą CR 250 wymieniłem tłok i zrobiłem szlif cylindra i potem lało mi sie z gaznika ale juz jest to zrobione i paliwo jest cały czas bo za kazdym razem swieca jest mokra udało mi sie wczesniej na starej 2 razy ja odpaliłęm i odrazu wysokie obroty potem na nowej udało mi sie 2 razy ja odpalic i tez wysokie obroty i juz od tamtego czasu nic.Nie działało tez sprzegło bo tarczki sie skleiły i po tym jak zrobiłęm sprzegło juz nie chciał zapalic wogole i tez mi linka nie odbija wogle ale gdy palił to odbijałą i było ok teraz sie cos zepsuło.Prosze pomocy tak bardzo chce juz zaczac jezdzic a nie mam głowy do tego juz i pomagał mi teść ktory jest mechanikiem prosze o szybka pomoc :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 troche nierozumiem twojego opisu :icon_mrgreen: sprzęgło ma tyle co odpalania co nic tyle że nie może sie ślizgać bo starter sie ślizga ....... linke masz nową ?? jak nieodbija to coś sie zakleszcza albo w gaźniku albo linka ...... jak odrazu po odpakleniu wysokie obroty=za dużo powietrza=za mało paliwa lub jedno z tych :D skoro twierdzisz że paliwo jest to musi dostawać lewe powietrze albo coś źle złożone i brak kompresji Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobinho7 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) linki nowej nie mam ale postaram sie kupic.I jak mam to sprawdzic z tym powietrzem i jak to naprawic????? Edytowane 23 Lutego 2008 przez Bobinho7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) Czesc!! mam problem z moja hondą CR 250 wymieniłem tłok i zrobiłem szlif cylindra i potem lało mi sie z gaznika ale juz jest to zrobione i paliwo jest cały czas bo za kazdym razem swieca jest mokra udało mi sie wczesniej na starej 2 razy ja odpaliłęm i odrazu wysokie obroty potem na nowej udało mi sie 2 razy ja odpalic i tez wysokie obroty i juz od tamtego czasu nic.Nie działało tez sprzegło bo tarczki sie skleiły i po tym jak zrobiłęm sprzegło juz nie chciał zapalic wogole i tez mi linka nie odbija wogle ale gdy palił to odbijałą i było ok teraz sie cos zepsuło.Prosze pomocy tak bardzo chce juz zaczac jezdzic a nie mam głowy do tego juz i pomagał mi teść ktory jest mechanikiem prosze o szybka pomoc :icon_razz: :( :( :(Pierwsze co to zobacz czy przepustnica opuszcza sie na dół. Filtr powietrza wyczyść. Domyślam sie że iskra jest idealna (skoro bawiłeś sie świecami to raczej dobrze myśle) i zapłon jest dobrze ustawiony. Podstawa to dobra świeca(do tego typu moto a nie nic nie warta Polska iskra :icon_rolleyes: ). Jeśli kompresja jest ok to szukaj problemu w gaźniku. Wkręć śrubę od paliwa do (wyczuwalnego) oporu i odkręć na 2 obr w lewo. ps. coś słaby ten twój teść z mechaniki. :icon_razz: Edytowane 23 Lutego 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobinho7 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Jesli chodzi o tescia to jest zajebistym mechanikiem ale na takich motorach sie nie zna(dzieki niemu mam zrobione sprzegło, założony nowy tłok, zrobiony cieknący gaźnik)Przepustnica wczesniej chodzila dobrze i odpalal a teraz nie opuszcza sie i nie pali. teraz mam zamiar wymienic linke gazu... Iskra jest dobra świeca firmy NGK.. a co do zapłonu to jak ma być ustawiony??..Kompresja jak najbardziej dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 to albo jest zle wsadzona przepustnica albo linka sie zaciela przepustnica jak jest opdusczony gaz to powinna byc zamknieta i masz juz przyczyne zalewania sie i daltego ci nie pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobinho7 Opublikowano 23 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Wczesniej jak przepustnica dzialala to palil ale zaczeła sie zacinac i caly czas jest otwarta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Byc moze dostalo sie cos miedzy przepustnice a jej gniazo i blokuje :icon_question: badz linka sie gdzies zaciela.Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 no to musisz to zrobic zeby sie nie zacinala i na odpuszczonym gazie powinna byc zamknieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 do tego typu moto a nie nic nie warta Polska iskra Na takiej świecy dłużej pojeździ niż markowej. Markowa świeca jest dobra, ale dla kogoś kto jeździ, a nie wozi się sprzętem. Koleś w tym wieku i bez stażu raczej nie wyciśnie z ćwiartki siódmych potów. Iskra jest odporniejsza na zalewanie (w sensie, ze jak wyschnie to działa) i kosztuje 5 zł, przez co możesz sobie ich kupić kilka i testować (bo każda jest inna ;) ). Po drugie jeśli ci się zacina przepustnica w pozycji maks otwarta to się nie dziw, że się zalewa i nie odpala, a jak już odpali to maks obroty. Obstawiam gaźnik, albo cholernie brudny rollgaz ewentualnie mocno zniszczoną linkę. Radzę ci to zrobić dobrze bo kilku kolegów przez przycinającą się przepustnice w Hondzie zdrowo się połamało i potrzaskało. Bo wykręcony 3 bieg na hopce, która idzie przeskoczyć na 1 to nic fajnego :D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Możliwe że linka gazu się wystrzępiła i zaczepia tak że przepustnica zostaje otwarta a to jedna z gorszych rzeczy które mogą się stać podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Wczesniej jak przepustnica dzialala to palil ale zaczeła sie zacinac i caly czas jest otwarta..To masz problem rozwiązany. Wymień linkę gazu, wymyj gażnik(jak jest brudny), wyczyść roll gaz i tyle w temacie.ps. cross'ówki ciężko odpalić inaczej jak z samym ssaniem i zamkniętym gazem(przepustnicą). Na takiej świecy dłużej pojeździ niż markowej. Markowa świeca jest dobra, ale dla kogoś kto jeździ, a nie wozi się sprzętem. Koleś w tym wieku i bez stażu raczej nie wyciśnie z ćwiartki siódmych potów. Iskra jest odporniejsza na zalewanie (w sensie, ze jak wyschnie to działa) i kosztuje 5 zł, przez co możesz sobie ich kupić kilka i testować (bo każda jest inna ;) ). Po drugie jeśli ci się zacina przepustnica w pozycji maks otwarta to się nie dziw, że się zalewa i nie odpala, a jak już odpali to maks obroty. Obstawiam gaźnik, albo cholernie brudny rollgaz ewentualnie mocno zniszczoną linkę. Radzę ci to zrobić dobrze bo kilku kolegów przez przycinającą się przepustnice w Hondzie zdrowo się połamało i potrzaskało. Bo wykręcony 3 bieg na hopce, która idzie przeskoczyć na 1 to nic fajnego :D PozdroUwierz że miałem doczynienia z tymi świecami i są nic nie warte. Po kupnie 3 iskry(a kolekcja z 10 innych) która nie miała iskry to wole dać 12zł za NGK czy Bosh'a i mieć spokuj.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobinho7 Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) Dzieki :wink: jak zakupie linke to odrazu biore sie za robote bo ten motor mnie do grobu doprowadzi :icon_biggrin: uparta ta Honda :banghead:I nie wiem czy w fmx da sie wycisnac 7 poty z cwiartki???? Edytowane 24 Lutego 2008 przez Bobinho7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Masz łeb nic nie warty:] Ze tak powiem jedyna zaleta NGK w stosunku do iskry jest duzy wybór świec;] Pozatym Produkcja jest w tej samej technologi;] Dlatego Nowa ISKRA na zalewanie odporna własnie nie jest ;] NGK to juz naprawde pozostałosc po marce, te świece sa cholernie delikatne, w skrajnych przypadkach w niedogrzanych świecach pekaja izolatory elektrody(mam juz kilka takich świec). Chesz doradzić dobra świece to jescze Denso w miare sie trzyma. Bosha to mozesz sobie pralke kupić napewno nie świece bo za długo to ona nie bedzie działać. Takie moje doświadczenie z świecami róznych marek w różnych motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobinho7 Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Nie bardzo sie znam na swiecach i sam masz łęb nic nie warty :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.