WLD_Wlodi Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Witam. Czy są wielkie różnice w jeździe między enduro 125 4T(Np, TTR ), a 125 2T(np DT ) ? Wiadomo że 4T ciągnie od dołu, ale ma dużo mniej mocy niż 2T. Jakie jest wasze zdanie? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 jeździłem kiedyś na dt z Hyosungiem rx 125 i powiem że na niskich obrotach nie widziałem dużej różnicy, a na wysokich to rx nie miał rzadnych szans, 4t w 125 to jeszcze nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Miałem okazję przejechać się 125 4T (XT 125). Nie odczuwałem dużej różnicy w mocy na niskich obrotach (chyba zaworek w 2T robie swoje), a na wyższych obrotach to wiadomo, mocy praktycznie 2x więcej ma 2T niż 4pak. Spalanie oczywiście na korzyść 4T, miła charakterystyka silnika, ale w teren to się nie nadaje, chyba że jakieś szutrówki, ścieżki - tam można się powozić, ale lekki teren enduro to tylko 125 2T. 125 4T to raczej sprzęt na nasze miejskie, często dziurawe drogi, niż w teren. Po mieście ideał, no i to niskie spalanie. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 125 w 4t to jest nie za rewelacja z moca, moim zdaniem jak brac 125 to tylko 2t, chyba ze 250 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Czyli rozumiem że nie ma się co przesiadać z 50 2T na 125 4T? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Jeżeli 125 to tylko w 2 t!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Czyli rozumiem że nie ma się co przesiadać z 50 2T na 125 4T? Najlepiej jak bys sie przejechal na obydwu i sam wywnioskujesz, ale dt125 robilaby ci robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 tt-r 125 to jest moto dla dzieci :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) Jeździłem troche na EXC 125 i DT 125, jednak nie mam porównania do TTR. Nikt w okolicy nie ma 125 4T:/ Edytowane 22 Lutego 2008 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 kupuj 2T jestem w 100% pewny ze nie będziesz żałował :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 A tak poza tym ja nie jestem w cale pewien czy moment obrotowy w 125 4T jest większy niż w 2T :) 125 4t to kompletna pomyłka... Na kursie jezdziłem GN 125.. To jakiś dramat był!! Brak mocy , brak momentu i kompletny brak frajdy. Jak 4T to absolutnie minimalną pojemnością jest 250ccm. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) 4T 125 to jest lipa... mocy jak 80 i wogole nie czuć tego momentu ktory ma mieć 4t to tylko 125 naprawde baaaardzo słabe lepiej brać 2T :PPS: na korzyść 125 4T przemawia niske spalanie 3l :) Edytowane 22 Lutego 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Jeśli stawiasz na ekonomię, a osiągi nie są najważniejsze to weź już to 4T, ale jeśli chcesz mieć coś mocniejszego to wybierz 2T, choć wybór przy takiej pojemności powinien być oczywisty 2T!! :icon_twisted: :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 jesli chcesz sie wyszalec to odpusc sobie 125 w 4T bo jest to slabiutkie, ale jest plus malo pali. Jesli chcesz juz 4t to patrz od 250. Ale w pojemnosci 125 to jedynie wziol bym 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) Ale w pojemnosci 125 to jedynie wziol bym 2T I według mnie kompromisem pomiędzy radością z jazdy, a cena itd. w klasie 125 2T jest Aprilia RX 125, ewentualnie KDX 125, ale nie wiem jak z nim jest bo nie jeździłem, a pozatym wygląda gorzej niż RX(ale to drobnostka przy wyborze moto). Edytowane 22 Lutego 2008 przez Marker15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.