MichałKaczmar. Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 nierealne aby SRAD mogl pracowac na max mocy bo osiaga ja dopiero przy bardzo wysokich predkosciach.W tym przypadku bardzo duza role odgrywa masa sprzetu, przyczepnosc tylnego kola oraz moc w momecie ruszania.Co do odpalania podczas zimy - ja nie spuszcze paliwa z gaznikow, bo nie wiem jak sie do nich dostac. Odpalam motocykl w garazu z obawy ze po dluzszym postoju nie dam rady odpalic i bedzie problem.Nie wiem tylko jak to bedzie z tym alarmem przeciwpozarowym, ktory od niedawna zrobil sie bardzo wrazliwy... Najlepiej bedzie jesli pogoda pozwoli na wyjazd motocyklem na krotki spacer po miescie w niedziele.Powodzenia podczas spuszczania paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Przeczytałem w innym wątku, że przed zgaszeniem silnika wskazane jest potrzymanie go chwilę na wolnych obrotach.Czy dotyczy do tylko wyłączenia silnika przed zimowaniem, czy każdego wyłączenia silnika po skończeniu jazdy :?: I dlaczego tak się powinno robić :?: Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 Dobrze jest przed zgaszeniem silniczka aby popracowal na wolnych obrotach celem zmniejszenia jego temperatury, aby w trakcie stygniecia juz po wylaczeniu zaplonu byly jak najmniejsze naprezenia cieplne jego elementow, glownie tyczy sie to komory spalania i podzespolow ja tworzacych...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 W Suce nigdy nie spuszczalem, bo mi sie nie chcialo robic smrodu w garazu, i zawsze odpalala jak zegarek.Przez zime wogole jej nie tykam, tylko laduje aku raz w m-cu.Z BSA bedzie latwiej, bo paliwo wycieka nie tylko z oryginalnych kranikow ( jako uszczelki zastosowali korek w 70r :roll: ) ale i z przerdzewialego zbiornika.Po jakims m-cu nie powinno nic zostac :lol: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 tak czy siak smrod jest, tyle ze jak sposcisz raz to smierdzi kilka dni i spokoj a jak przecieka to na okraglo smrod paliwa z garazu sie wydobywa, hehe skad ja to znam.......:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 a jeszcze mam takie pytanie czy jak raz na m-c będe odpalał cebre i wygrzewał silnik do wyłączenia wiatraka powiedzmy , to czy musze wyjmować aku i ładować go, czy przez te załóżmy 20-30min alternator zrobi swoje...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 w dwusuwach, jeżeli jest ssanie kiedyś zalecano tuż przed wyłączeniem silnika właśnie włączyć ssanie, żeby pracował na max bogatej mieszance. a Więcej paliwa, to więcej oleju, który osiądzie na ściankach cylindra, łożyskach zabezpieczając je. a jeśli tylko wlejemy przez otwór świecy olej, to nijak nie dotrze on do łożysk głównych, korbowodu :) ;) :P ;) :( nierealne aby SRAD mogl pracowac na max mocy bo osiaga ja dopiero przy bardzo wysokich predkosciach. hahaha to przy 80 km/h nie osiąga dużej mocy?????????to chyba chodziło o wysokie obroty silnika hehe. A poza tym to oba motocykle musiałyby pracować na ślizgającym sprzęgle.W tym przypadku bardzo duza role odgrywa masa sprzetu, przyczepnosc tylnego kola oraz moc w momecie ruszania. przecież można ruszać zarówno podczas pracy silnika na 2000obr/min, jak również przy 10000 czy 15000 obr/min. Powiedziałem już, że oba motocykle przacowałyby albo na obr. max. mocy lub momentu obr. :P ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 nierealne aby SRAD mogl pracowac na max mocy bo osiaga ja dopiero przy bardzo wysokich predkosciach. hahaha to przy 80 km/h nie osiąga dużej mocy?????????to chyba chodziło o wysokie obroty silnika hehe. A poza tym to oba motocykle musiałyby pracować na ślizgającym sprzęgle.Po pierwsze predkosc moze byc takze obrotowa(walu w domysle).A to jest to samo co wysokie obroty silnika-wiec nie czepiaj sie. A po drugie SRAD ma doladowanie dynamiczne-tzn ze maksymalna moc osiaga przy wysokich predkosciach-kiedy to z duza sila wtlaczane jest powietrze do airboxu. Po trzecie taki SRAD, nawet na pierwszym biegu przy 80 km/h, ma daleko do obrotow mocy maksymalnej. Tutaj sie z Toba zgodze, ze silnik produkuje wtedy duza moc(relatywnie), ale nadal nie jest to moc maksymalnaA swoja droga mysle ze duzo szybciej zerwalby sie kontakt opony z podlozem niz zaczeloby sie slizgac sprzeglo :)przecież można ruszać zarówno podczas pracy silnika na 2000obr/min, jak również przy 10000 czy 15000 obr/min. Powiedziałem już, że oba motocykle przacowałyby albo na obr. max. mocy lub momentu obrWiesz czym by sie to skonczylo? Jednym wielkim paleniem gumy :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 domyślać się to tu nie ma kto, a jak ktoś nie pisze konkretnie i zrozumiale, to dowodzi że jest...........nie będę kończył. A ruszanie przy wysokich obrotach to nie koniecznie palenie gumy. Trzeba się tylko umiejętnie posługiwać sprzęgłem. A przyczepność przy całkowitym ślizganiu się tylnego koła jest, jak zresztą wiadomo znacznie miejsza, niż wtedy, gdy nie wystąpił jeszcze uślizg..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.