KLAUDIUSZ Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 No i jeszcze ostatnie pytanie …… duzi jesteście czy w miare mali? Jaka waga? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Suzuki Burgman 650 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokipol Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 (edytowane) W sumie to różnie będzie jeśli chodzi o dlugosc trasy. Tzn napewno cały rejon Polski, a może i kawałek za granicę. Napewno kilkaset kilometrów. Ale to nie cały czas, tylko od czasu do czasu, poza tym to lokalne wypady. Jeśli chodzi o rodzaj drogi to asfalt przewaznie, ale też fajnie by było jakbym na jakąś boczną drogę też mógł zjechać bez większego problemu - typu droga nie utwardzona bez asfaltu. Jazda w pełnym błocie to nie na teraz dla nas:)) Osobiście powiem, że mnie sie podobają bardziej turystyczne enduro, ale pierwszym wyznacznikiem to wiadomo, niestety cena A później wygoda i niezawodność. Waga: Ja mam 181cm wzrostu i 87kg, a Żona 70kg Edytowane 4 Stycznia 2022 przez lokipol Musiałem dopisać info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Jeszcze dwa lata wstecz taka kasa by Ci starczyła spokojnie na Transalpa 600 a nawet 650. Teraz zapomnij. Niedawno napisałem recenzję motocykla, którym zjeździłem naprawdę spory kawałek EU. Do 7000 zł spokojnie kupisz bardzo dobrze wyposażonego i to nawet z 3 kuframi.https://forum.motocyklistow.pl/topic/190714-recenzja-bmw-f650-funduro/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokipol Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Qadrat napisał: Jeszcze dwa lata wstecz taka kasa by Ci starczyła spokojnie na Transalpa 600 a nawet 650. Teraz zapomnij. Niedawno napisałem recenzję motocykla, którym zjeździłem naprawdę spory kawałek EU. Do 7000 zł spokojnie kupisz bardzo dobrze wyposażonego i to nawet z 3 kuframi.https://forum.motocyklistow.pl/topic/190714-recenzja-bmw-f650-funduro/ A czy motor o którym wspominasz to bardzo się różni od innych np BMW F650 GS lub bez tej końcówki w nazwie? Może to retoryczne jest pytanie, ale ja az tak nie jestem obyty w motocyklach i wolę zapytać kogoś kto się zna. Stąd też wogole moje wczesniejsze zapytanie o motor jaki wybrać do kwoty 7 tyś. Zawsze wychodzę z założenia, kto pyta nie błądzi:) Edytowane 4 Stycznia 2022 przez lokipol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Wersja GS ma dluzsze zawieszenia i pewnie jest troche drozsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 21 godzin temu, lokipol napisał: A czy motor o którym wspominasz to bardzo się różni od innych np BMW F650 GS lub bez tej końcówki w nazwie? F650 GS to już późniejszy model robiony od 2000r i jego ceny startują od 10 000 zł. Tam już doszedł wtrysk paliwa, zbiornik paliwa pod siedzeniem, można znaleźć egzemplarze z ABS. Czy warto dopłacić - to już indywidualna kwestia. Moc podobna, różnica raptem 2 KM. Na nasze przepisy to akurat te 2 KM robią dużą różnicę jak ktoś posiada prawo jazdy A2 🙂 Sam sobie odpowiedz na pytanie: czy wtrysk i ABS jest u Ciebie priorytetem i warto dołożyć te 4000 zł do nowszego modelu - czy może jednak wolisz pozostać przy starszym i prostszym modelu na gaźnikach i bez ABS. Dodam od siebie, że akurat w moim przypadku zaraz po zakupie gaźniki poszły na stół, wleciały kompletne zestawy naprawcze (gaźniki te same co w Suzuki GS500). Po tym zabiegu odpowiednia regulacja i silnik pracował perfekcyjnie, przez następne 7 lat i 50 000 km nie zajrzałem do nich ani razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2022 (edytowane) Jeśli wytrysk paliwa i abs nie jest obowiazkiem to polecam yamahe xtz 660 tenere w ostatniej wersji (podwojne reflektory) Minusem byla nie za bardzo wygodna kanapa , ale po malym wkladzie na przerobke kanapy super sprzet.Prosty w obsludze i nie zawodny.Do dzisiaj nie moge sobie tego wybaczyc ze ja sprzedalem. Edytowane 5 Stycznia 2022 przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Ja bym zaproponował Honda Deauville - 650. Pali mało, ma zintegrowane kufry, znajomy conajmniej pół EU przejechal 🙂 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekP Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 Ta trenerka to może i fajna ale we dwóch i z bagażami to nie jedzie. Te Yamaszki i Hondy jak byś chciał trochę szutrów to kiepskie mają zawieszenia. Będę sprzedawał 990 ADV R 😀 I nie słuchaj dziadków o awaryjności KTM-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 1 hour ago, RadekP said: Będę sprzedawał 990 ADV R 😀 za 7 tysi, jak w pytaniu? to ja biorę, o awaryjność nie mam obaw 😎 jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 (edytowane) W dniu 5.01.2022 o 11:11, Qadrat napisał: F650 GS to już późniejszy model robiony od 2000r i jego ceny startują od 10 000 zł. Tam już doszedł wtrysk paliwa, zbiornik paliwa pod siedzeniem, można znaleźć egzemplarze z ABS. Czy warto dopłacić - to już indywidualna kwestia. Moc podobna, różnica raptem 2 KM. Na nasze przepisy to akurat te 2 KM robią dużą różnicę jak ktoś posiada prawo jazdy A2 🙂 Sam sobie odpowiedz na pytanie: czy wtrysk i ABS jest u Ciebie priorytetem i warto dołożyć te 4000 zł do nowszego modelu - czy może jednak wolisz pozostać przy starszym i prostszym modelu na gaźnikach i bez ABS. Dodam od siebie, że akurat w moim przypadku zaraz po zakupie gaźniki poszły na stół, wleciały kompletne zestawy naprawcze (gaźniki te same co w Suzuki GS500). Po tym zabiegu odpowiednia regulacja i silnik pracował perfekcyjnie, przez następne 7 lat i 50 000 km nie zajrzałem do nich ani razu. Piszesz o takim? Do niego wkładali silnik Rotax'a z napisami BMW na pokrywach bocznych? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-f650st-niemcy-1998r-tylko-56-tkm-potwierdzone-wyjatkowo-zadbana-raty-ID6EjOF8.html Taurus61, XTZ 660 Tenere dla jednego "kierownika" to był sprzęt do jazdy na koniec świata, albo jeszcze dalej, byle nie za szybko. Ale jako turystyk dla dwóch osób to niespecjalnie. Produkcję zakończyli w 1997 r. ciężko znaleźć coś sensownego- nikt nie kupował Tenery, żeby jeździć po asfalcie. Edytowane 6 Stycznia 2022 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 56 minut temu, Hun996 napisał: Piszesz o takim? Do niego wkładali silnik Rotax'a z napisami BMW na pokrywach bocznych? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-f650st-niemcy-1998r-tylko-56-tkm-potwierdzone-wyjatkowo-zadbana-raty-ID6EjOF8.html Ten z ogłoszenia to nie jest żaden GS tylko pierwszy wypust F650. Tam siedziały silniki Rotaxa, na pokrywach napis BMW ale jak się zacznie grzebać przy silniku to w kilku miejscach pojawia się nabite "Rotax made in Austria". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 6 godzin temu, RadekP napisał: I nie słuchaj dziadków o awaryjności KTM-a. Dokladnie, znajomy wlasnie po koncu sezonu zaprowadzil swojego Beast'a ( 1290 ) do salonu wraz z wszystkimi kluczykami i papierami. Leasing skreslil ze zlecenia banku bo wiecej stal w warsztacie niz on jezdzil, no ale sie nie psuje, tylko czesto service'owany byl ! 🤣 🤣 🤣 1 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2022 3 hours ago, Hun996 said: Taurus61, XTZ 660 Tenere dla jednego "kierownika" to był sprzęt do jazdy na koniec świata, albo jeszcze dalej, byle nie za szybko. Ale jako turystyk dla dwóch osób to niespecjalnie. Produkcję zakończyli w 1997 r. ciężko znaleźć coś sensownego- nikt nie kupował Tenery, żeby jeździć po asfalcie. To w takim razie ja bylem jedynym ktory smigal tym nie tylko w terenia i nie rzadko ze slubna + kufer 😉.Co prawda demon predkosci nie byl ,ale w tym przypadku to nie bylo najwazniejsze , no ale to juz jest inny temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.