mahermnih1 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Witam mam takie dość śmieszne może głupie pytanie czy jeśli do gaźnika w miejsce filtra powietrza zamontuje coś co będzie przypominało turbosprężarkę czyli będzie tłoczyło sprężone powietrze do cylindra przez gaźnik czy to zwiększy moc motocykla ?? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 a czy uważasz że na tym forum siedzą wróżki i wiedzą co to jest "coś co przypomina turbosprężarkę" ???? poza tym nie licz na to że "domowym sposobem" poprawisz fabrykę i w jakikolwiek sposób podniesiesz (odczuwalnie) moc ps właśnie spojrzałem w twój profil - chcesz tuningować i zakładać turbo do wsk ??? ;) :P :lalag: :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Chodzi mi o urządzenie ogólnie które bd tłoczyło sprężone powietrze nie chodzi konkretnie czy to turbostrężarka czy kompresor :icon_mrgreen: czy to cos zmieni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 czy wiesz w ogóle na jakiej zasadzie działa turbosprężarka czy tak tylko pytasz bo wpadłeś na pomysł zamontowania np wentylatora od kompa (bo jak coś dmucha to lepiej idzie) :icon_mrgreen: . ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Ja Ci powiem tak, weź sobie rurkę gaźnik-filter odwróć tak żeby była ustwaiona otworem w kierunku jazdy, spróbuj się rozpędzić do 300 kahaema :icon_mrgreen: i będziesz miał podobny efekt mniejszym kosztem ;) TAka mała fantazja, nic nie da ale chociaż Ci gaźnik zasyfi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Koniec tematu a tak apropo to nie do wski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Chodzi mi o urządzenie ogólnie które bd tłoczyło sprężone powietrze nie chodzi konkretnie czy to turbostrężarka czy kompresor :biggrin: czy to cos zmieni ??Witaj .Metoda prob i blegow ludziska doszli do wynalazkow, nie poddaj sie, Lukaszewicz byl aptekarzem a zrobil pierwsza na swiecie lampe naftowa ha ha.Zycze zeby z Tej twojej naiwnosci cos Ci sie udalo naprawde.Czesc motocyklista 45 Krakow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mip44 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 (edytowane) Taki "patent" był stosowany w maluchach. Nazywało się to "turbinka Kowalskiego". Montowało się tę "turbinę" pod gaźnikiem. Efekt był taki, że droga, jaką przebywała mieszanka była dłuższa, przez co paliwo lepiej sie mieszało z powietrzem i w efekcie lepiej się spalało. Przyrost mocy nie był imponujący ale poprawiała się kultura pracy silnika i zmniejszało się spalanie. Do dziś w "rajdowych" 126p stosuje się "sportową podstawkę pod gaźnik". W motocyklu masz krućce ssące i tu możesz kombinować - polerka i usówanie wszelkich "przeszkód". Edytowane 5 Marca 2008 przez mip44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Z tego co nauczyłem się w sztuce mechaniiki to dluższa droga paliwa wcale nie jest lepsza. hehe. A Turbinke mozna założyć co wlynie pozytywnie - wieksze cisnienie wlotu = wieksza ilość mieszanki = bogatsze spalanie = spadek trwałości silnika. W silniku 4T turbinki dają radę ale w 2T nie z powodu własnie konstrukcji i zasady działania. PS. Temat 'letko' stary. :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Poszukaj czegoś wiecej na temat motocykli Kawaski Z750 Turbo, Munch TTS turbo....to fabryczne motory wyposazone w turbine, moze podpatrzysz cos w ich konstrukcji do zastosowania we włąsnym pomysle. Szukaj tez na stronkach z roznymi motorami, najwiecej znajdziesz hcyba o hayabusie turbo. Tam tez mozna podpatrzeć rożne rozwiązania. powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Spjego czasu znajomy jak miał Jawe 350TS, kombinował że wyciął gąbkę kształtem idelanie dopasowana do otworu wlotu powietrza z filtra powietrza do gaźnika, a puszkę wywalił i dołożył do tego rurkę która była właśnie zawinięta w stronę jazdy motocykla.Jednak na takim zestawieniu w ogóle nie szło wyregulować gaźnika:P:icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 A Turbinke mozna założyć co wlynie pozytywnie - wieksze cisnienie wlotu = wieksza ilość mieszanki = bogatsze spalanie = spadek trwałości silnika. W silniku 4T turbinki dają radę ale w 2T nie z powodu własnie konstrukcji i zasady działania. coś straszne dziwne masz te teorie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 coś straszne dziwne masz te teorie Taaa. Wiem. A to przez to że czytałem książki typu 'Turbosprężarki w silnikach samochodowych" a interpretowałem w swój sposób. hehe. :icon_question: pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) No jesli myslicie ze nie mozliwym jest skrecenie turbo z tego co pod reka to spojrzyjcie na tego gosia, ( ten kolo ma chyba zbyt dlugie zimy w swoim kraju), ale widac ze idzie w dobrym kierunku. tam jest 5 czesci wiec trzeba sie cofnac by wszystko zobaczyc. I co wazne, pracuje nad orginalnymi gaznikami co sie nie wyklucza jak widac... Nawet renomowane firrmy robiaze turbo do wszystkiego co lata ma zestawy do orginalnych gaznikowhttp://www.bigccracing.com/shop/category.asp?idCategory=66 Edytowane 8 Marca 2008 przez ANGLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Heh. Jak sie ma dobrze wyposazony warsztat to z gó*na da się bat ukręcić. No i trza mieć kase na projekty. Sam mam wiele pomysłów na super fajne customy ale bez wyposażenia to nawet WFM-ki nie wyremontuje dobrze więc narazie zabytki stoją i czekają aż wuja dorobi się sprzetu warsztatowego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.