JeLoN3 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mysle o zalozeniu dodadkowego pierscienia na tloku w motorze wsk 125 ccm. :biggrin: I chcial bym sie dowiedziec ile by wiecej palila, jaka by byla jego sila i czy to nie sktoci zywota silnika. :buttrock: Wszystkim z gory DZIEKUJE :buttrock: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Skoro nie wiesz co to da i co spowoduje to czemu chcesz to robic? Dla poprawienia własnego ,,ja,,?? Zastanów sie troche.... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 nic nie pomoze nie zrobisz tego jak należy silnik bedize sie bardziej grzał, staci moc i czytaj forum temat do śmietnika.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Gówno Ci da, tyle Ci powiem :icon_idea: Był już o tym temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 trzeciu pierścień spowoduje większe tarcie= będzie się bardziej grzał, i straci troche na mocy. Pozatym pewnie liczysz że spowoduje to lepsze uszczelnienie (kompresje) może jak już to minimalną ale i tak bilans wyjdzie na "-" Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JeLoN3 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Skoro nie wiesz co to da i co spowoduje to czemu chcesz to robic? Dla poprawienia własnego ,,ja,,?? Zastanów sie troche.... :banghead: :banghead: :crossy: Napisalem ze sie ''mysle'' a zkoro to napisalem to chece sie czegos dowiedziec.ty sie zastanow co piszesz. :wink: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) 3 piersceinie ktora lonczna grobosc nieprzekroczy 2 orginalnych.to co innego.a twoj pomysl.to skutki takie jak opisali koledzy. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jak śmigałem :icon_mrgreen: Jawką 50 to upatrzyłem na giełdzie tłok z trzema pierścieniami.Fabrycznie tłok miał dwa pierścienie. Po założeniu tego tłoka okazało sie, że silnik mocniej sie nagrzewał a wzrost mocy był nieodczuwalny. Silnik nie wkrecał sie za to szybko na obroty. Kiedy zdjąłem jeden pierścień silniczek znów ładnie pracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 W Jawce 3 pierścienie zdarzają się bardzo często. Ja nawet myślałem ze w oryginale wychodziły z 3 pierścieniami :icon_mrgreen: Ja w ogarze 200 (silnik jawki) miałem 3 kumple tez mieli po trzy Co do ws to masz zamiar specjalnie dotłaczać miejsce na 3 pierścień czy wypatrzyłeś gdzieś w sklepie ?? Według mnie jest to trochu bez sensu. Bardziej sie będzie grzać a mocy może nawet obyć na "spoconym" silniku. Może kompresja będzie większa . Jeśli sie mylę to mnie poprawcie Pozdrawiam Krzysiek M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Leon, w Jawce fabrycznie były 3 pierścienie, w Romecie zawsze były 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Tez słyszałem ,że były Jawki z trzema pierścionkami. Moja jednak na trzech nie chciała prawidłowo pracować.Nie była to tłoka bo po zdjęciu pierścionka pracowała juz poprawnie.Przejeździłem na trzech pierścieniach prawei 100 kilometrów więc to nie bya wina niedotartego silnika. Zobacz tu Wicek http://moto.allegro.pl/item302518661_nowe_...50_mustang.html Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Wszyscy, których znam i jeżdzili jawkami tudzież ogarami chwalili sobie rozwiązanie na dwa pierścienie ;) To daje do myślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Orginalna czeska jawka była na 2 pierścienie, jak ktoś chce można takie jeszcze kupić oczywiście na dwóch silnik pracował lepiej. Trzeci pierscień może spowodować wzrost kopresji przy małych obrotach. Ale silnik bedzie sie bardziej grzał i motor bedzie wolniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Leon, zdejmowałeś sam pierścień, bez wymiany tłoka? Tak wynika z Twojego posta. Ja miałem Ogarka z czeskim silnikiem, 3 pierścionki. Jak będzie pracował silnik z 3 pierścionkami zalezy od jego stanu technicznego. Ja założyłem tłok, cylinder nawet nie był oddany do szlifu, korbowód był krzywy. Po odblokowaniu równe 65 km/h, bez dotarcia. Aha, zapomniałem dodać. że tłumik od S50, bo nie miałem oryginalnego. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez wicek15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Oryginalnie miałem dwa pierścienie. Potem kupiłem tłok z trzema i zdjąłem w końcu jeden pierścień bo moto źle pracowało.MZpower ma rację . Jawka 50 oryginalnie miała dwa pierścieni.Czytaj uwazniej moje posty. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.