czarek thunder-c Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 To może ja jakiś super sprytny jestem, bo mam słownik pojęć technicznych po angielsku i się ich nauczyłem.gratuluje inteligencji i sprytu :clap: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 gratuluje inteligencji i sprytu :clap: To ucz sie ode mnie, bo na to nie wpadłeś Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 To ucz sie ode mnie, bo na to nie wpadłeśdobra od dzis jestes moim mentorem :clap: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Kichacz,ja kupiłem wakuometry na allegro za 247zł(do zwykłego garażu moim zdaniem wystarczą).Widziałem,ze facet wystawił kolejny zestaw.Tak jak Ty nie wiedziałem prawie nic w tym temacie,ale troche poczytałem,popytałem i teraz sam sobie synchro robie.Co prawda nie jest to bardzo łatwe,ale mozna dać sobie rade.Wiem,ze 250zł drogą nie chodzi,ale czasami warto.Nauczysz sie i nikt Ci tego nie odbierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 kichacz rozpoczął regulację od dupy strony.Najpierw trzeba mieć serwisówkęPotem postudiowaćznajomość języka wskazana ale nie koniecznawystarczy obejrzeć wszystkie obrazki dokładnie i pomyśleć ( chyba że myślenie boli to APAP i jeszcze raz )zakupić komplet wakuometrów tych ze środkowej półki ( najtańsze są wytworem naciągaczy i gówno warte)teraz dopiero zapytać na 4um jak czegoś nie rozumie.I odpowiedź na pytanie dlaczego dla 4 gaźników są tylko 3 śrubki - a dlatego że jeden gaźnik jest WZORCOWY i dlatego taka operacja nazywana jest synchronizacją a nie regulacją ponieważ patrząc na wskazania tego wzorcowego należy ustawić następny do takiej samej wartości a następnie ostatnią śrubką ustawić 3 i 4 na równe wskazania i na końcu śrubką środkową wyrównać lewe do prawych i tak do usranej śmierci aż będą wszystkie pokazywały to samo.Ustawianie rozpoczynamy po rozgrzaniu silnika a kończymy przed zagotowaniem oleju.Proste no nie? Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Ja pier*ole. Temat przesycony jadem :) Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Współczuję ci jeśli w tym wieku nie umiesz zrozumieć serwisówki po angielsku.ty nie badz taki do przodu bo np. ja cale zycie sie niemca ucze a nie anglika. a techniczne sprawy czasem sa niezrozumiale. ciekawe jakbys sobie poradzil z serwisowka w wersji "deutsch" ?? no ale na szczescie juz wszystko jasne co i jak ma robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 ty nie badz taki do przodu bo np. ja cale zycie sie niemca ucze a nie anglika. a techniczne sprawy czasem sa niezrozumiale. ciekawe jakbys sobie poradzil z serwisowka w wersji "deutsch" ?? no ale na szczescie juz wszystko jasne co i jak ma robic. Jakoś sobie radzę. Słownik się to coś nazywa Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jakoś sobie radzę. Słownik się to coś nazywa Miło nam że mamy takiego yntelygentenego kolegę... Ciekawe jak Ty byś się czuł, jakbyś czegoś nie wiedział, i jeździliby po Tobie. A może chlopaka nie stac na nauke angielskiego, moze nie jest taki super sprytny jak Ty? Taki jestes mądry? To powiedz ile sie pieprzysz z poceniem silnika? Ile razy już go rozbierałeś? Moze zaprowadz do serwisu? Po cholere pytasz na forum? nie rozumiesz ze jeden uczy się z książek, a drugi rękoma? bo moze akurat tak mu lepiej wchodzi ? Zniszczy cos, ale sie nauczy. Super mądry się znalazł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Miło nam że mamy takiego yntelygentenego kolegę... Ciekawe jak Ty byś się czuł, jakbyś czegoś nie wiedział, i jeździliby po Tobie. A może chlopaka nie stac na nauke angielskiego, moze nie jest taki super sprytny jak Ty? Taki jestes mądry? To powiedz ile sie pieprzysz z poceniem silnika? Ile razy już go rozbierałeś? Moze zaprowadz do serwisu? Po cholere pytasz na forum? nie rozumiesz ze jeden uczy się z książek, a drugi rękoma? bo moze akurat tak mu lepiej wchodzi ? Zniszczy cos, ale sie nauczy. Super mądry się znalazł... Szkoda mi na ciebie klawiatury. Idź w pokoju. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam Greedo...Nie jest zle gdy ktos czegos nie wie a pyta i nie nalezy mu zarzucac tego ze czegos nie wie bo nikt nie wie wszystkiego, Ty wiesz akurat duzo o motocyklach on moze jest znakomitym piekarzem a tu na forum chcial dowiedziec sie jak co i z czym bo lubi swoj motor i chcialby w wolnym czasie sam cos przy nim zrobic dla wlasnej satysfakcji... Forum jest po to aby mu to ulatwic a nie utrudniac. Bledem jest doradzac nie majac wiedzy i to nalezy karcic ale nie pytania. Kazdy z nas tu jest na innym poziomie kazdy wie cos czego nie wie inna osoba i ta wiedza chcemy sie tu dzielic i sobie wzajemnie pomagac.Jezeli denerwuja Cie takie posty, przemilcz je, poczytaj ksiazke, idz na spacer i nie wdawaj sie w przepychanki slowneZ calym szacunkiem do Twojej wiedzy bo wiem, ze ja posiadasz pozdrawiam Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Witam Greedo...Nie jest zle gdy ktos czegos nie wie a pyta i nie nalezy mu zarzucac tego ze czegos nie wie bo nikt nie wie wszystkiego, Ty wiesz akurat duzo o motocyklach on moze jest znakomitym piekarzem a tu na forum chcial dowiedziec sie jak co i z czym bo lubi swoj motor i chcialby w wolnym czasie sam cos przy nim zrobic dla wlasnej satysfakcji... Forum jest po to aby mu to ulatwic a nie utrudniac. Bledem jest doradzac nie majac wiedzy i to nalezy karcic ale nie pytania. Kazdy z nas tu jest na innym poziomie kazdy wie cos czego nie wie inna osoba i ta wiedza chcemy sie tu dzielic i sobie wzajemnie pomagac.Jezeli denerwuja Cie takie posty, przemilcz je, poczytaj ksiazke, idz na spacer i nie wdawaj sie w przepychanki slowneZ calym szacunkiem do Twojej wiedzy bo wiem, ze ja posiadasz pozdrawiam Ależ ja nie potępiam pytań. Po prostu jeśli ktoś jak autor tematu nie ma szacunku do tych których pyta, czyli pisze nieskładnie, niekonkretnie, z nastawieniem "odpowiadać k...wa" (może nie w tym przypadku akurat), to dlaczego ktoś miałby mu pomagać? Nie wspomnę tu już o sytuacji kiedy komuś (paru mądrali wyżej) nie chce się czytać serwisówki które są tak łatwo i za darmo dostępne, że ich ignorancja i lenistwo aż boli. Piotr Dudek dał bardzo słuszną radę, na co któryś tam się opluł że skoro wie to niech napisze. Ja też bym nie napisał, bo z jakiej paki? Pomagać leniowi? On się tego uczył parę ładnych lat, ja się też uczę, kupiłem manuala do mojego motocykla, inwestuję w narzędzia, ściągam manuale, tłumacze sobie słowa itd., więc popieram go w całej rozciągłości że nie pomaga leniom i ignorantom, tępi patenciarstwo i druciarstwo. Tak jak kolega orzyl który po raz kolejny wykazał się czystą głupotą i w dodatku niezrozumieniem problemu. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Panie Piotrze zapomniał pan dodać że przed każdą synchronizacją, ja tak robi przynajmniej, zdjemujemy gaźniki z motocykla, myjemy je, sprawdzamy stan oringów, przedmuchujemy dysze, sprawdzamy ich stan, sprawdzamy poziom paliwa na każdym gażniku wedlug książki serwisowej, wszystko robimy jak operacje chirurgiczną. A dopiero później gaziorki synchronizujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ależ ja nie potępiam pytań. Po prostu jeśli ktoś jak autor tematu nie ma szacunku do tych których pyta, czyli pisze nieskładnie, niekonkretnie, z nastawieniem "odpowiadać k...wa" (może nie w tym przypadku akurat), to dlaczego ktoś miałby mu pomagać? Nie wspomnę tu już o sytuacji kiedy komuś (paru mądrali wyżej) nie chce się czytać serwisówki które są tak łatwo i za darmo dostępne, że ich ignorancja i lenistwo aż boli. Piotr Dudek dał bardzo słuszną radę, na co któryś tam się opluł że skoro wie to niech napisze. Ja też bym nie napisał, bo z jakiej paki? Pomagać leniowi? On się tego uczył parę ładnych lat, ja się też uczę, kupiłem manuala do mojego motocykla, inwestuję w narzędzia, ściągam manuale, tłumacze sobie słowa itd., więc popieram go w całej rozciągłości że nie pomaga leniom i ignorantom, tępi patenciarstwo i druciarstwo. Tak jak kolega orzyl który po raz kolejny wykazał się czystą głupotą i w dodatku niezrozumieniem problemu. przeczytaj swoje wypowiedzi i napisz czym Ty sie wykazales... napewno nie uprzejmością... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 (edytowane) Piotr Dudek dał bardzo słuszną radę, na co któryś tam się opluł że skoro wie to niech napisze. Ja też bym nie napisał, bo z jakiej paki? Pomagać leniowi? On się tego uczył parę ładnych lat, ja się też uczę, kupiłem manuala do mojego motocykla, inwestuję w narzędzia, ściągam manuale, tłumacze sobie słowa itd., więc popieram go w całej rozciągłości że nie pomaga leniom i ignorantom, tępi patenciarstwo i druciarstwo.Greedo, nie przesadzasz trochę? to jest forum motocyklowe, dział MECHANIKA . po to właśnie jest, żeby wymieniać się doświadczeniami. to właśnie tu zadaje się pytanie (również je zadajesz) a bardziej doświadczeni koledzy, często b.dobrzy mechanicy podpowiadają co, jak zrobić żeby nie spieprzyć. gość powiedział co robi, zapytał co robi źle i odpowiedz z linkiem do bardzo dobrego artykułu w tym wypadku sprawę załatwia. zgoda że lenistwo niektórych wręcz poraża ale chyba się trochę rozpędziłeś..... określeniami "jedz do warsztatu" nie zwalczysz patenciarstwa.o! popatrz temat poniżej "Instrukcja do virago 535" to jest dopiero szczyt lenistwa.... Edytowane 25 Stycznia 2008 przez Barnaby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi