cenderr Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 W PL trzeba dać przynajmniej 20tyś :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 urzyj wynalazku techniki jakim jest stetoskop lekarski. zdiagnozujesz dokładnie miejsce skutkania po osłuchaniu po kolei całego silnika.zakryj gąbką wydech to nie bedzie zagłuszał tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 trochę to wróżenie z fusów, ale osobiście obstawiałbym albo napinacz łańcuszka rozrządu, albo panewkę, ze sklanianiem się niestety do tej drugiej opcji. Mam nadzieje że się mylępozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (edytowane) Masz racje...z tym wrozeniemnic, jutro zabieram sie do sprawdzania pokolei, jak nic nie znajde to sprawdze ta panewe i pewnie silnik do wymiany.. :// Edytowane 23 Stycznia 2008 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Stukotu panewki zaden wydech nie zagluszy - taka natura tego odglosu, wali tym silniej im obroty wyzsze. Czyli to nie panewka raczej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 U mnie w ZX-6R stukała niestety panewka... Ale dopiero jak silnik zaczynał dostawć temperatury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) No i wszystko jasne ... naszczeście okazalo sie, ze przyczyną tego stukotu byl napinacz lancuszka, po odkreceniu biewyskoczyl, dopiero podczas pruby wyjecia wyskoczyl. Jkimś cudem sie zawiesil. Po skreceniu spowrotem i odpaleniu nagle wszystko ucichlo i pracuje jak maselko :P)Przykladajac reke do napinacza byly wyczuwalne udzezenia na nim. Dzieki za pomoc wszystkim .. motomaniakom :) Pozdro Edytowane 27 Stycznia 2008 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 A nie mowilem?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 ja bym go wymienil no nowy , ale niech sie wypowiedza inni :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 ja bym go wymienil no nowy , ale niech sie wypowiedza inni :icon_rolleyes: Nowy czy uzywany ... Testowalem go i smiga pienknie- sprzezynka ok, dlatego sie dziwie jak mogl sie zaweisic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 nowy ze sklepu , wiem ze to kosztuje.. albo ustalic dlaczego stary sie zablokowal ,albo jest zuzyty , albo podszedl jakis brud ? p.s jaki masz napinacz zapadkowy ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 p.s jaki masz napinacz zapadkowy ? Tak zapadkowy i wydawl sie byc zupelnie czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Kolejny przypadek, nadajacy sie do motocyklowego archiwum X... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Nie - zapadkowe maja to do siebie, ze potrafia sie zacinac, a po dluzszym czasie uzytkowania, gdy pret po ktorym chodzi zapadka sie wyslizga, wogole przestaja dzialac nie mogac wyjsc poza pewien zakres naciagu lancucha.Mam to okazje obserwowac na setkach kanadyjskich drzwi "burzowych", zaopatrzonych w identyczny mechanizm zapadkowy majacy zabezpieczac przed ich gwaltownym zamknieciem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 To wszystko zgadzaloby sie gdyby przeglad wizualny stwierdzil istnienie wymienionych usterek a takowych jak czytam temat brak... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.