Skocz do zawartości

stuki puki w silniku zx636r


wayne2up
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i wszystko jasne ...

naszczeście okazalo sie, ze przyczyną tego stukotu byl napinacz lancuszka, po odkreceniu biewyskoczyl, dopiero podczas pruby wyjecia wyskoczyl. Jkimś cudem sie zawiesil. Po skreceniu spowrotem i odpaleniu nagle wszystko ucichlo i pracuje jak maselko :P)

Przykladajac reke do napinacza byly wyczuwalne udzezenia na nim.

 

Dzieki za pomoc wszystkim .. motomaniakom :)

 

Pozdro

Edytowane przez wayne2up
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy ze sklepu , wiem ze to kosztuje.. albo ustalic dlaczego stary sie zablokowal ,albo jest zuzyty , albo podszedl jakis brud ?

 

p.s jaki masz napinacz zapadkowy ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie - zapadkowe maja to do siebie, ze potrafia sie zacinac, a po dluzszym czasie uzytkowania, gdy pret po ktorym chodzi zapadka sie wyslizga, wogole przestaja dzialac nie mogac wyjsc poza pewien zakres naciagu lancucha.

Mam to okazje obserwowac na setkach kanadyjskich drzwi "burzowych", zaopatrzonych w identyczny mechanizm zapadkowy majacy zabezpieczac przed ich gwaltownym zamknieciem.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...