nazirro Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Siema. Dawno tu nie zaglądałem, ale teraz mam pytanie techniczne.Mam awarię tylnego amora. Tył siadł i gdy jadę z obciążeniem to opona obciera o błotnik.Sprzęta mam z 97 roku (nakulane 64 t.km) i jak będę wymieniał to bez sensu szukać używanego amora z tego samego modelu, bo one się skończyły w 99 roku i nie wiadomo w jakim stanie bym dostał i ile by miał nakulane przebiegu taki amor. Jeśli będę szukać używanego, to z młodszych modeli, z jakiegoś B650, roczniki coś około K8 i nowsze, bo wtedy są szanse, że taki amor jeszcze trochę posłuży.Orientuje się ktoś czy amor z nowszych modeli 650 będzie pasować do starego B6? Albo ewentualnie co jeszcze może pasować? Właśnie zamontowałem na tył do mojego B6 amorek z GSXF 750 2000r. i pasuje bez problemu, tylko trzeba gdzieś umocować zbiorniczek wyrównawczy. Jazda próbna wykazała bardzo dużą poprawę w prowadzeniu i zachowaniu moto. w końcu tył przestał "dobijać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Mechanik twierdzi,że mam napinacz rozrządu do wymiany Faktycznie na wolnych obrotach tak do 3 tys. cos tam dzwoni. Wymienial ktoś napinacz w Bandicie 1250, jesli tak, to przy jakim przebiegu??Ja mam nastukane 31 tys.km. P.S. tak z ciekawosci to jak to jest z luzem na łancuszku, da się to jakoś zmierzyc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Kwestia jest taka ze najpierw po diagnozie na ucho trzeba sie do niego dobrac - wtedy juz chyba organoleptycznie sprawdzasz czy i jak jest naciagniety.Piszcecie chlopaki o klopotach z dobijajacym tylem - z jakim obciazeniem?ile wazycie (sorki za niedyskretne pytanie :P) ale oprocz tego ze tyl jest zestrojony komfortowo - to u mnie raczej nie dobija nawet przy 2os z bagazem prawie sie to nie zdaza (coz polskie drogi kazdy amorek do tego zmusza...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ja, juz nie raz smigałem z kuferkami i pasazerem i tył mi nie dobijał. Kurcze, ale czy przy takim przebiegu, może być juz napinacz do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam - ja dość często jeżdżę z trzema kuframi i z plecakiem i jeszcze nie zdarzyło się żeby mi tył dobijał - nie wiem być może w tej wersji jest inny amorek (choć nie sądzę) To jest Bandit 1250 w wersji GT. :notworthy: :icon_mrgreen: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Bo Ty Przemku z metra cięty jesteś niczym nasz wielki mały rycerz, a i Twa wybranka lekka niczym piórko jest ;) Wszedłem tutaj by napisać kilka spostrzeżeń na temat Bandyty 650 N z 2011, którego właścicielem stał się mój kolega, motocykl kupił nowy, przejechał nim kilka tysięcy mil, po tym niewielkim miejsckim przebiegu motocykl ów ma skorodowane kolanka wydechu, kosz sprzęgła stuka, i coś delikatnie szura w przednim kole.Serwis stwierdził, że hałas kosza mieści się w tolerancji :) w kole nic nie słyszą, rozebrali hamulce i sprawdzili bicie tarczy, bez efektu, a kolanka ...Czy teraz już wszyscy produkują badziew? To lepiej kupić motórka Made in China przynajmniej tańszy będzie :icon_biggrin: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Bo Ty Przemku z metra cięty jesteś niczym nasz wielki mały rycerz, a i Twa wybranka lekka niczym piórko jest ;) Wszedłem tutaj by napisać kilka spostrzeżeń na temat Bandyty 650 N z 2011, którego właścicielem stał się mój kolega, motocykl kupił nowy, przejechał nim kilka tysięcy mil, po tym niewielkim miejsckim przebiegu motocykl ów ma skorodowane kolanka wydechu, kosz sprzęgła stuka, i coś delikatnie szura w przednim kole.Serwis stwierdził, że hałas kosza mieści się w tolerancji :) w kole nic nie słyszą, rozebrali hamulce i sprawdzili bicie tarczy, bez efektu, a kolanka ...Czy teraz już wszyscy produkują badziew? To lepiej kupić motórka Made in China przynajmniej tańszy będzie :icon_biggrin: A ja w garazu mam pietnasto letniego bandziorka z UK i kolektory sie błyszczą i wszystkie gumy piękne i "chromy" na plastikowych kubkach zegarow siesza oko. Jednak cos musi w tym byc, jak juz nawet japonczycy zaczeli walic tandete na 5 lat eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Co do kosza to norma, głośny strasznie.Miałem to w 1250 od nowosci.Jak nic nie słychać, nic nie puka i stuka to znaczy,że bandzior się psuje :icon_razz: Trzeba z tym życ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Bo Ty Przemku z metra cięty jesteś niczym nasz wielki mały rycerz, a i Twa wybranka lekka niczym piórko jest ;) Wszedłem tutaj by napisać kilka spostrzeżeń na temat Bandyty 650 N z 2011, którego właścicielem stał się mój kolega, motocykl kupił nowy, przejechał nim kilka tysięcy mil, po tym niewielkim miejsckim przebiegu motocykl ów ma skorodowane kolanka wydechu, kosz sprzęgła stuka, i coś delikatnie szura w przednim kole.Serwis stwierdził, że hałas kosza mieści się w tolerancji :) w kole nic nie słyszą, rozebrali hamulce i sprawdzili bicie tarczy, bez efektu, a kolanka ...Czy teraz już wszyscy produkują badziew? To lepiej kupić motórka Made in China przynajmniej tańszy będzie :icon_biggrin:Janusz na początku dziękuję za taki pozytywny opis mojej i Sylwi sylwetki :-) a co do tematu to faktycznie z motocyklami zaczyna dziać się to co z nowymi samochodami... im młodszy rocznik tym słabsze wykonanie (żeby nie napisać tandetne...) Już chyba nie ma tzw. maszyn nie do zdarcia :banghead: , producenci nawet najlepszych marek nastawiają się tylko na zysk a zapominają o dobrym wykonaniu i oszczędzają na czym tylko się da... do niedawna to tylko chińskie wykonanie bylo tandetne ale tanie a teraz japończyk jest drogi a zaczyna być coraz bardziej tandetny... Niestety takie czasy :lapad: POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@dek Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) 65 tys. mil to duży przebieg jak na bandita ? Edytowane 1 Stycznia 2012 przez R@dek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 65 tys. mil to duży przebieg jak na bandita ? Jeżeli chodzi o piec ,przy prawidlowym seriwsie, połowa jego żywota, a może i jeszcze mniej. Stan reszty elementów (zawieszenie, hamulce, osprzęt kierownicy) trzeba w kazdym przypadku oceniać indywidualnie. Po 100tys km tylny amor może juz tracic tłumienie, tarcze mogą być już drugie, albo kompletnie wyjechane, lakier wypłowiały itd. No i sprawa membran, krućców, łańcucha rozrządu, sprzęgła, skrzyni. Wiadomo zależy jak był serwisowany i używany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bootboy Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 (edytowane) i ja i ja tez sie przyłączam do tego bandit' owaniamam moja kochana 600-tke i dzis ja przerabiam bo niby to N ale ma owiewke i tu jest dziwna rzecz bo to inna owiewka niż ma S i do tego mam ładniejsze światło i soczewke dodam ze moj bandzior to model z 99 roku i w dowodzie mam suzuki gsf 600 GN77B i nadal nie wiem czy to jego model czy jak mam juz ty konto ale dawno nie uzywalem i zapomnilem Edytowane 22 Stycznia 2012 przez Bootboy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wrzuć zdjecie przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 GSF 600 N/S + Bandit to nazwa handlowa. GN77A lub GN77B - to kodowe oznaczenie wersji w nomenklaturze firmy Suzuki. Literka "B" oznacza właśnie wersję "S" (litera A - oznacza wersję "N") tak że ktoś Ci próbuje kit wcisnąć. O owiewkę z lampą masz pewnie taką: Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bootboy Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) dokladnie taki model mam ale nie narzekam przod mi sie bardziej podoba od standardowej S ale i tak robie mu teraz lampke okragła a oto ja i moj bzyk tuz przed wymianą kapcia mialo byc do wystrzału ale koles tym samochodem sie pchal http://www.youtube.com/watch?v=GzMhiDJhSfI Edytowane 23 Stycznia 2012 przez Bootboy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.