Skocz do zawartości

kalisz1980

Forumowicze
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kalisz1980 w dniu 11 Lipca 2011

Użytkownicy przyznają kalisz1980 punkty reputacji!

O kalisz1980

  • Urodziny 06/30/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Japońce na 2 i 4 kołach :)

    Bandytę w starej ramie :P
  • Skąd
    Kalisz

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSF 1200 Bandit
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4334740
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kalisz1980

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

2

Reputacja

  1. To było miasto, jazda mieszana czy trasa? Na pełnym zbiorniku z rezerwą czy bez? Bo jeśli bez rezerwy to pewnie do zbiornika weszło Ci około 14-15 litrów co przy przebiegu 210 km daje 6,5-7,1 l/100km. Jeśli nie żałowałeś sobie mocnego przyspieszania to przy jeździe mieszanej lub po mieście jest to normalne spalanie (lub trochę zawyżone spalanie). *Mój B6 spalał średnio niecałą szóstkę na 100km, a przy ekonomicznej jeździe na trasie udało mi się zejść do 4,7 l/100km. Maksymalne spalanie też mi wyszło na trasie 8,4 l/100km jak ostro jeździłem z kolegą dosiadającym ZX9-R. Kiedy jeździłem B6 to przekręcałem kranik na rezerwę i zaglądałem na stację właśnie w okolicach 210-240 km (głównie miasto). Przeczyszczenie gaźników i ich ustawienie oraz ustawienie zaworów może pomóc jeśli chodzi o to przydławienie, a może także jak trafisz na speca to i wpłynie na spalanie. Miłego użytkowania nowego nabytku :)
  2. Odkąd znów jeżdżę na moto leję Motula 5100 10W40 - nie miałem problemów ani w B6 ani w B12.
  3. GSF 600 N/S + Bandit to nazwa handlowa. GN77A lub GN77B - to kodowe oznaczenie wersji w nomenklaturze firmy Suzuki. Literka "B" oznacza właśnie wersję "S" (litera A - oznacza wersję "N") tak że ktoś Ci próbuje kit wcisnąć. O owiewkę z lampą masz pewnie taką:
  4. Te kabelki są całe niebieski czy z jakimś kolorowym paskiem ? Masz podgrzewane gaźniki ? Na gaźnikach E-02 ? Jeśli tak to jest to termiczny włącznik grzałek w gaźnikach.
  5. Zegary w Banditach 95-99 (a ten właśnie model ma agent 303) są mocowane w ten sam sposób czyli do górnej półki. Po 2000 roku "N-ka" ma zegary tradycyjnie na kierownicy a w wersji "S" powędrowały one w przednią owiewkę. Tak więc kolego Okrop nie strasz kolegi agent 303.
  6. Przy "S-ce" nie masz stelaża lampy od "N-ki" Potrzebujesz takich stelaży do mocowania lampy - 600 ma jeden uchwyt do klaksonu a 1200 ma 2 uchwyty. Co do śrubek w kolektorach to też się zastanawiałem, nikt nic sensownego mi nigdy nie powiedział na ten temat - może mają jakiś związek z serwisowaniem ale nie wiem jaki. Co do pytania nr 2. Odkręcasz 6 śrub trzymających osłonę i to wystarczy żeby dobrać się do zębatki (choć nie wiem co Ty chcesz tam czyścić). Jeśli odkręcisz 2 śruby trzymające tłoczek sprzęgła to też się nic nie stanie. Bo żeby tłoczek wyciągnąć z obudowy trzeba odkręcić od środka osłonę cylinderka (taką blaszkę z 2 wkrętami), odkręcić przewód i śrubę do odpowietrzania. Jak pomylisz to albo któraś śruba będzie wystawać albo nie załapie bo będzie zbyt krótka. Nie ma możliwości ścięcia śruby przez zębatkę.
  7. Miejsce to samo - jest mapka. Jedno pytanie się powtarza ale 2 pytania się zmieniły ;) (GWT to organizatorzy, więc pytanie o nich się powtarza) Trasa około 140km, jeśli ktoś się zgubi to więcej. Rejestracja kończy się o 10:00 a start rajdu zaczyna o 11:00 - wypuszczanie na trasę.
  8. Mam zaszczyt zaprosić wszystkich forumowiczów w imieniu swoim jak i wszystkich organizatorów (grupa GWT), na super rajd motocyklowy, który odbędzie sie w okolicach Kalisza nad Prosną. To nie jest rajd w dosłownym tego znaczeniu, lecz extra przygoda z wieloma konkursami i zagadkami. Termin to sobota 6 sierpnia 2011 roku. Szczegóły na stronie - http://rajdgwt.pl mapka jest tutaj ;) http://goo.gl/maps/K7FK Serdecznie zapraszamy !
  9. Witam Czy ma ktoś z was możliwość zmierzenia trzpienia sprzęgła (nie wiem jak to się nazywa) na schemacie oznaczone numerem 21. Chodzi mi o wymiar długościowy. Ponieważ tłoczek sprzęgła zbyt mocno się wysuwa sądzę, iż prawdopodobnie w moim motocyklu ten trzpień był dorabiany - może po zerwaniu łańcucha lub czymś podobnym. Jeśli ktoś ma możliwość pomiaru to bardzo proszę o przesłanie tej informacji. Model do 1999 roku - choć w późniejszych olejakach chyba był taki sam.
  10. kalisz1980

    Gmole do B12

    Nowe gmole na stronie Larsson: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTgxMDI0Mw==&t=os%B3ona+silnika http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTgxMDI4OA==&t=os%B3ona+silnika
  11. Dobry model :) Moja 600 też była z 1998. A teraz mam rok starsze 1200. Stara rama ma w sobie coś, czego nie mają nowsze Bandziory !!!
  12. kalisz1980

    Ludziska z Kalisza

    Jako że forum zaczęło znów poprawnie działać i chcę żeby trochę się ruszyło w tej lokalizacji zapraszam w imieniu zaprzyjaźnionej GWT na moto-marzannę - impreza odbędzie się 9 kwietnia 2011 roku (* na tydzień przed rozpoczęciem sezonu w Częstochowie) http://moto-marzanna.pl/
  13. Gratuluję zakupu ! Rocznikowo który model ?
  14. Nie ma sensu skracać, w lampie jest dużo miejsca żeby je schować. W lampie fabrycznie jest łączenie kabli. Powodzenia w zakupie. Gdybyś mieszkał bliżej to polecił bym Ci swojego Bandziorka 600 bo kupiłem "dużego" :) - oczywiście w starej ramie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...