Joey69 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Alternator spalony juz poszedł do regeneracji a jak juz dostane moto to bedzie trzeba sprawdzić kazdą kostke i pozabezpieczac Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Oto mój nowy nabytek do B6: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=95118 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Alternator wrócił z przewiniecia nowe szczotki i wytocozny wirnik i znowu sie stalo to samo ;o czuje ze jutro bedzie ostra zjeba dla mechanika ;/ Co moze byc powodem ciągłych takich niespodzianek;/ Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Witam bandytowcy.Czytając ten wątek , ktoś napomniał o forum dla was.Jestem w stanie wam takie forum postawić , nie jakiś szmelc , tylko kompletne forum. Co wy na to ?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam bandytowcy.Czytając ten wątek , ktoś napomniał o forum dla was.Jestem w stanie wam takie forum postawić , nie jakiś szmelc , tylko kompletne forum. Co wy na to ?pozdrawiam Już chyba ktoś zrobił takie specjalne forum... o ile dobrze pamiętam. Sprawdź kilka/naście/dziesiąt stron wstecz to coś powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam.Szybkie pytanie: jak regulowane ma zawory bandit 1995 600?Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Dawid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin2 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Witam bandytowcy.Czytając ten wątek , ktoś napomniał o forum dla was.Jestem w stanie wam takie forum postawić , nie jakiś szmelc , tylko kompletne forum. Co wy na to ?pozdrawiam Już chyba ktoś zrobił takie specjalne forum... o ile dobrze pamiętam. Sprawdź kilka/naście/dziesiąt stron wstecz to coś powinno być. http://www.banditcrew.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Mam taki dylemacik :icon_rolleyes: mam Bandita 1200 i mam dylemat co do poziomu oleju. Jak jest ustawiony na stopce centralnej to w szybce jest poziom na troszke poniżej 1/2 poziomu a jak stoi na kołach to jest ponad 1/2 poziomu i tu dylemacik w monualu sie nie doczytałem i teraz nie wiem jak to rozkminiać i rozpatrywać w któej pozycji oceniać poziom oleju :flesje: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serpente Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) Mam taki dylemacik ;) mam Bandita 1200 i mam dylemat co do poziomu oleju. Jak jest ustawiony na stopce centralnej to w szybce jest poziom na troszke poniżej 1/2 poziomu a jak stoi na kołach to jest ponad 1/2 poziomu i tu dylemacik w monualu sie nie doczytałem i teraz nie wiem jak to rozkminiać i rozpatrywać w któej pozycji oceniać poziom oleju :) :)Na centralnej. Ponieważ jak masz moto na kołach to raczej cięzko utrzymać pion i zajrzeć w okienko siedząc na motocyklu, a trzymanie motocykla pionowo jedną ręką, żeby sie nie przewrócił i patrzenie w okienko raczej nie jest zbyt sensowne i wygodne. Konstruktor tez raczej nie przewidział 2 osób potrzebnych do sprawdzenia poziomu oleju. :flesje: Pewnie mając moto na kołach siedziałeś na maszynie i próbowałeś patrzeć w okienko po prawej stronie i nieświadomie lekko wychyliłeś motocykl w prawą stronę, stąd wyższy poziom oleju. Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez serpente Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Witam.Szybkie pytanie: jak regulowane ma zawory bandit 1995 600?Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Dawid. Szybko kolego, szybko !!!hehe Ale powanie : na srubki sa.reguluje sie 1 z 3 potem 2 z4Punkt GMP masz na impusatorze szczeliny IN 0,15-0,18 EX 0,18-0,25 POWO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) Na centralnej. Ponieważ jak masz moto na kołach to raczej cięzko utrzymać pion i zajrzeć w okienko siedząc na motocyklu, a trzymanie motocykla pionowo jedną ręką, żeby sie nie przewrócił i patrzenie w okienko raczej nie jest zbyt sensowne i wygodne. Konstruktor tez raczej nie przewidział 2 osób potrzebnych do sprawdzenia poziomu oleju. :biggrin: Pewnie mając moto na kołach siedziałeś na maszynie i próbowałeś patrzeć w okienko po prawej stronie i nieświadomie lekko wychyliłeś motocykl w prawą stronę, stąd wyższy poziom oleju. Noo... nie koniecznie. Pierwsze roczniki Banditów N w ogóle nie miały centralnej podstawki. A jak motor stoi idealnie pionowo to spokojnie jedną ręką utrzymasz bo cały ciężar spoczywa na kołach - i ja tak właśnie sprawdzam (B 600).Z resztą zgodnie z instrukcją użytkownika należy po wyłączeniu silnika odczekać minutę, następnie trzymać maszynę pionowo i spojrzeć w okienko - poziom oleju powinien być pomiędzy F i L. Poza tym nie sądzę, żeby to miało większe znaczenie. Jak masz 1/2 między F i L to luz... Pilnuj tylko, żeby nie spadło poniżej L. Edytowane 16 Kwietnia 2008 przez 600bandytowmnienosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Dobra dzięki panwie, słyszałem opinie że olej w moto powinno sie sprawdzać na kołach mimo że nie jest to najwygodniejszy sposób sprawdzania myśle ze bede sie tego trzymał :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 W instrukcji jest napisane:"Poziom oleju sprawdzamy gdy motocykl stoi poziomo" czy jakoś tak, więc na centralu odpada.Bez problemu można samemu sprawdzić stan oleju, łapiesz kierownicę jedną ręką i się nachylasz do okienka, w którym poziom widać idealnie. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 (edytowane) witam !! ja z chęcią zostałbym posiadaczem bandita ale nie ma lekko gdyż fundusze ograniczone, nie słyszeliście moze jakims bandicie 600 w dobrym stanie do sprzedania tak do sumy maks 7 K realne to w ogóle :P ? jesli nie znajde bandita zakupie chyba gsx-fa, silniki niby te same, a roznica w prowadzeniu tych sprzetow jest bardzo duża? macie moze jakies porownanie ? pozdrawiam Edytowane 16 Kwietnia 2008 przez motorbikepit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 witam !!ja z chęcią zostałbym posiadaczem bandita ale nie ma lekko gdyż fundusze ograniczone, nie słyszeliście moze jakims bandicie 600 w dobrym stanie do sprzedania tak do sumy maks 7 K Jakiegoś '95 do '97 powinieneś znaleźć za tą kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.