Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Alternator wrócił z przewiniecia nowe szczotki i wytocozny wirnik

 

i znowu sie stalo to samo ;o

 

czuje ze jutro bedzie ostra zjeba dla mechanika ;/

 

Co moze byc powodem ciągłych takich niespodzianek;/

"Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bandytowcy.

Czytając ten wątek , ktoś napomniał o forum dla was.

Jestem w stanie wam takie forum postawić , nie jakiś szmelc , tylko

kompletne forum. Co wy na to ?

pozdrawiam

 

Już chyba ktoś zrobił takie specjalne forum... o ile dobrze pamiętam. Sprawdź kilka/naście/dziesiąt stron wstecz to coś powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam bandytowcy.

Czytając ten wątek , ktoś napomniał o forum dla was.

Jestem w stanie wam takie forum postawić , nie jakiś szmelc , tylko

kompletne forum. Co wy na to ?

pozdrawiam

 

 

Już chyba ktoś zrobił takie specjalne forum... o ile dobrze pamiętam. Sprawdź kilka/naście/dziesiąt stron wstecz to coś powinno być.

 

 

http://www.banditcrew.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki dylemacik :icon_rolleyes: mam Bandita 1200 i mam dylemat co do poziomu oleju. Jak jest ustawiony na stopce centralnej to w szybce jest poziom na troszke poniżej 1/2 poziomu a jak stoi na kołach to jest ponad 1/2 poziomu i tu dylemacik w monualu sie nie doczytałem i teraz nie wiem jak to rozkminiać i rozpatrywać w któej pozycji oceniać poziom oleju :flesje: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki dylemacik ;) mam Bandita 1200 i mam dylemat co do poziomu oleju. Jak jest ustawiony na stopce centralnej to w szybce jest poziom na troszke poniżej 1/2 poziomu a jak stoi na kołach to jest ponad 1/2 poziomu i tu dylemacik w monualu sie nie doczytałem i teraz nie wiem jak to rozkminiać i rozpatrywać w któej pozycji oceniać poziom oleju :) :)

Na centralnej.

 

Ponieważ jak masz moto na kołach to raczej cięzko utrzymać pion i zajrzeć w okienko siedząc na motocyklu, a trzymanie motocykla pionowo jedną ręką, żeby sie nie przewrócił i patrzenie w okienko raczej nie jest zbyt sensowne i wygodne. Konstruktor tez raczej nie przewidział 2 osób potrzebnych do sprawdzenia poziomu oleju. :flesje:

 

Pewnie mając moto na kołach siedziałeś na maszynie i próbowałeś patrzeć w okienko po prawej stronie i nieświadomie lekko wychyliłeś motocykl w prawą stronę, stąd wyższy poziom oleju.

Edytowane przez serpente
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Szybkie pytanie: jak regulowane ma zawory bandit 1995 600?

Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Dawid.

 

Szybko kolego, szybko !!!

hehe

 

Ale powanie : na srubki sa.

reguluje sie 1 z 3 potem 2 z4

Punkt GMP masz na impusatorze

szczeliny IN 0,15-0,18 EX 0,18-0,25

 

POWO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na centralnej.

 

Ponieważ jak masz moto na kołach to raczej cięzko utrzymać pion i zajrzeć w okienko siedząc na motocyklu, a trzymanie motocykla pionowo jedną ręką, żeby sie nie przewrócił i patrzenie w okienko raczej nie jest zbyt sensowne i wygodne. Konstruktor tez raczej nie przewidział 2 osób potrzebnych do sprawdzenia poziomu oleju. :biggrin:

 

Pewnie mając moto na kołach siedziałeś na maszynie i próbowałeś patrzeć w okienko po prawej stronie i nieświadomie lekko wychyliłeś motocykl w prawą stronę, stąd wyższy poziom oleju.

 

Noo... nie koniecznie.

Pierwsze roczniki Banditów N w ogóle nie miały centralnej podstawki. A jak motor stoi idealnie pionowo to spokojnie jedną ręką utrzymasz bo cały ciężar spoczywa na kołach - i ja tak właśnie sprawdzam (B 600).

Z resztą zgodnie z instrukcją użytkownika należy po wyłączeniu silnika odczekać minutę, następnie trzymać maszynę pionowo i spojrzeć w okienko - poziom oleju powinien być pomiędzy F i L.

Poza tym nie sądzę, żeby to miało większe znaczenie. Jak masz 1/2 między F i L to luz... Pilnuj tylko, żeby nie spadło poniżej L.

Edytowane przez 600bandytowmnienosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcji jest napisane:

"Poziom oleju sprawdzamy gdy motocykl stoi poziomo" czy jakoś tak, więc na centralu odpada.

Bez problemu można samemu sprawdzić stan oleju, łapiesz kierownicę jedną ręką i się nachylasz do okienka, w którym poziom widać idealnie.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam !!

 

 

ja z chęcią zostałbym posiadaczem bandita ale nie ma lekko gdyż fundusze ograniczone, nie słyszeliście moze jakims bandicie 600 w dobrym stanie do sprzedania tak do sumy maks 7 K

 

realne to w ogóle :P ?

 

 

 

 

jesli nie znajde bandita zakupie chyba gsx-fa, silniki niby te same, a roznica w prowadzeniu tych sprzetow jest bardzo duża? macie moze jakies porownanie ?

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez motorbikepit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam !!

ja z chęcią zostałbym posiadaczem bandita ale nie ma lekko gdyż fundusze ograniczone, nie słyszeliście moze jakims bandicie 600 w dobrym stanie do sprzedania tak do sumy maks 7 K

 

Jakiegoś '95 do '97 powinieneś znaleźć za tą kwotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...