Skocz do zawartości

kalosh

Forumowicze
  • Postów

    340
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kalosh

  • Urodziny 06/13/1984

Osobiste

  • Motocykl
    VFR 800 FIstaszek '98
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chełmno/Łódź

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kalosh

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Tak, miałem ten do 300C. Składałeś sam coś na tego typu silikon?
  2. Już miałem - czerwony motoryzacyjny i nie uszczelniło, to znaczy nie na długo. Teraz mam zamiar wypróbować coś mocniejszego. Tego motóra nie sprzedam i liczę się z konsekwencjami przy ewentualnym demontażu.
  3. Cześć Chcę uszczelnić kartery w Jawie 350. Wyszukałem w gamie Loctite klej o oznaczeniu 518. Trochę drogi. Czy korzystał ktoś z Was z produktów Loxeal albo Multibond? Jak te tańsze firmy mają się do Loctite? Pozdrawiam, Dawid.
  4. Sprawę rozwiązałem. Trochę chamsko ale cóż. Podłożyłem śrubokręt ale nie złapało gwintu tylko krzywo szła cały czas po szpili. W wyniku mam zdjętą blachę i łysą szpilkę. Nagwintuję ją teraz i będzie grać:) Dzięki za pomoc.
  5. Witam. Otóż mam w baaardzo ch* miejscu nakrętkę która trzyma mi blaszkę (dla uprozsczenia) przykręconą do grodzi w karoserii w samochodzie. Odkręciłem trzy nakrętki i ostatniej nie mogę. Obraca się w okół własnej osi ale nie odkręca. Szpilka jest na stałe przyspawana do karoserii. Próbowałem odciągać blaszkę od grodzi żeby działać siłą na nakrętkę wzdłuż osi szpili ale nic. Nie mam dojścia do nakrętki od kierunku prostopadłego do szpili bo nakrętka jest w zagłębieniu. Macie jakieś pomysły na ten problem? Pozdrawiam, Dawid.
  6. Witam. Potrzebuję regulator napięcia do Jawy TS 350. Zjarał mi się a przede mną majówka. Pomożecie? Nie ma czasu na wysyłkę więc odbiorę go osobiście w okolicach Łodzi, Torunia, Bydgoszczy i może Wrocławia. Pozdrawiam, Dawid.
  7. kalosh

    Grzanie silnika

    Ja mam 1,8 benz i się szarpałem z termostatem całe lato. Kupiłem ze 3 (firmy wahler; sprawdziłem przed montarzem w garnku), zmieniałem czujniki (sprawdzałem przed montażem w garnku opory) i tak temperatura nie osiągała 90C na wyświetlaczu. Olałem sprawę zakładając że zegar jest walnięty. Tekturę i tak zakładam bo o wiele szybciej mi się nagrzewa. Jeżdżę tylko po mieście więc polecam ten patent. Przy -10C osiąga 80C na kilku km.
  8. Miałem pełno śladów od butów na zadupku i od torby na baku. Wszystko zeszło pastą tempo i polerowaniem (miejscowym) rączką:) Trochę to trwało ale wszystko poznikało.
  9. Szczególną to może tylko na regulator. Oryginały były do bani i jeżeli jest oryginał (w co wątpię) to pewnie niedługo umrze albo już jest det:) Warto sprawdzić czy dobrze ładuje. A poza tym, to chyba na nic nadzwyczajnego, standardowe oględziny wszystkiego. Jak poważnie myślisz o tym motórze to na vfr-oc.pl paru chłopaków sprzedaje swoje. Trochę drożej, ale za to z pewnej ręki. Jak wiadomo okazje nie istnieją:)
  10. Tomhagen, tutaj mój motór: http://www.spritmonitor.de/en/detail/322587.html
  11. Z garażu podziemnego (wspólnego dla mieszkańców) rąbneli mojej kumpeli cbr600RR '09. Zdecyduj się na taki gdzie garaż będzie prywatny.
  12. To jest mój kumpel. Na szczęście przeżył. Jest póki co w farmakologicznej śpiączce ale wszyscy trzymamy kciuki żeby szybko wrócił do zdrowia.
  13. kalosh

    Witamy na forum Łódź

    W moim przypadku wystarczyło oświadczenie na piśmie: kurtka - milion, kask - drugi milion, buty - trzeci milion i dostałem 100% kasy przelewem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...