bboron1 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam, mam maly problem moja mz251 pali mi strasznie swiece czym to moze bys spowodowane za duzo oleju do mieszanki daje czy moze jakis inny powod tego moze byc?? I jeszcze jedno pytanko jakie swiece dajecie do swoich mz??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam! Dosłownie taki sam problem miałem kiedyś w swoim Ogarze, poprostu po jakichś przejechanych 3km świeca była do wyrzucenia. Podejrzewam, że mogło to być jakieś przebicie w przewodach w zapłonie ( motorek sprzedałem po krótkim czasie jak mi się to przytrafiło) :icon_mrgreen: . Uważnie obejrzyj cały ukł. zapłonowy tj. cewki, przewody, kondensator, itd. To są tylko moje przypuszczenia, niech wypowie się ktoś, kto zna dobrze taki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 po pierwsze proporcja oleju 1:50 po drugie wyreguluj porzadnie gaźnik po trzecie Iskra 100 lub ngk 8 ze schowanym izolatorem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Moja ETZ palila siwece poki nie wymianilem kondensatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Taka jak w maluchu , Iskra F95 . O ile pamiętam na Iskra F100 nie bardzo chciał jeździć .Fabrycznie nowy Chart dopiero po wyrzuceniu F100 i wkręceniu F-ileśtam , zaczął normalnie pracować . Zdaje się ze może być problem gdy fajka ma rezystor i świeca również . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Miałem kiedyś podobny problem w WSK 125.Okazało się że myszy nasrały mi do tłumika i był kompletnie zapchany(WSK stała na wsi w szopie z pszenicą :bigrazz:).Po prostu spaliny się cofały i na świecy osadzał się węgiel a tu juz nietrudno o przebicie.Sprawdź jeszcze czy nie masz za bogatej mieszanki bo to mi wygląda na zbyt duży stosunek paliwa do powietrza.Weź pod lupe również filtr powietrza.Pozdro.Życze efektów w znalezieniu usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 F95 jest zbyt ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Wyreguluj porządnie zapłon. W mojej etz 250 było to samo. Świeca NGK B8HS lub iskra 100 a do bardziej zjechanego wystarczy od malucha. Po wyregulowaniu zapłonu przjedź sie i zobacz jaki kolor ma świeca (ewentualnie ustaw gaźnik).Po założeniu nowej świecy przejedź ze 30km bez gaszenia silnika.Silniki etz 250/1 nie trawią niskiej temperatury (zima). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 skład mieszanki i naprawdę nowa świeca,nie jakaś kilkuletnia nówka.kiedyś kupiłem na stacji cpn (dawne czasy) świecę i po wkręceniu zaraz padła,znowu wymiana i to samo.kilka lat leżały na tej stacji i szlag je trafił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 ja jeżdżę na oryginale :banghead: iskra f95 i jest git :flesje:. świeca ma dobry kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 oryginał to isolator 260 zmaienikiem jest iskra F100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 A ze świec produkcji NGK będzie to B8HS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 skład mieszanki i naprawdę nowa świeca,nie jakaś kilkuletnia nówka.kiedyś kupiłem na stacji cpn (dawne czasy) świecę i po wkręceniu zaraz padła,znowu wymiana i to samo.kilka lat leżały na tej stacji i szlag je trafił. Tak wtedy działo się z F100 , w Romecie , Jawce , Charcie czy MZ , mimo że producent je zalecał . Na setce maszyny nie "chodziły" . Tak je zapamiętałem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 BR8HS chyba świeca z opornikiem chyba do MZ przychodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 1. swieca o dobranej ciepłocie (oczywiście nowa)2. dobry sklad mieszanki3. dobrze wyregulowany zaplon i gaznik Jak spełnisz powyższe warunki to nie ma mowy i dalej będzie występował problem to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.