Skocz do zawartości

Kap, kap, kap z gaźnika


mwichan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

 

Zwracam się do Was z poważną sprawą. Więc kapie z gaźnika, a właściwie to przewodu którego zadaniem jest właśnie odprowadzać paliwo. Kapie, może i za mało powiedziane, bo jak po jeździe zatrzymam się to sika konkretnie. Co jest? Zrobiłem już gaźniczek do czysta, bo myślałem że to może być przyczyną kłopotu. Nie pomogło. Wykręciłem kranik, a właściwie zawór który daje paliwo kiedy gaźnik go sobie zasysa, i powiem Wam że pomogło. Odpalałem w garażu, i wszystko było elegancko. Nie uronił ani kropli. Do czasu! Wczoraj miałem załatwić parę spraw, jak to mówią 'na mieście' i zaczęły się schody, pomijając przygodę na przejściu dla pieszych (co za kretyn wymyślił biało-czerwone pasy których ominąć się nie da?!). Zatrzymałem się w punkcie A, i zorientowałem się że wcześniej wspomniany gaźnik [nie]ładnie sika paliwem! Toż to zbyt cenny płyn żeby na kostkę brukową mógł lecieć ;) Więc do rzeczy, co to może być? Nie mam już sił... Pomyślałem że może śruba która zamyka przepływ paliwa do tego przewodu :icon_mrgreen: Pomóżcie :banghead: :banghead:

 

 

Rychłego rozpoczęcia sezonu siostry i bracia :crossy: :bigrazz: Amen!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworek iglicowy powiadasz. A co zaradzić na to? Nie powinien skoro gaźnik wyczyszczony...

 

pzdr

 

 

wyczyścić dokładnie a jak nie pomoże to tylko wymienić (po prostu mógł się zużyć i przepuszcza ) albo dziurawy/zacinający się pływak albo za wysoki poziom paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pływaczek raczej dziurawy nie jest, jak czyściłem to pływał po powierzchni wody, zanurzałem go i wypływał. A mam pytanie jak w tym cudzie regulować poziom paliwa? Bo nie odkryłem możliwości takiej regulacji.

 

 

pzdr i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo ustawia się poziom paliwa blaszką prztwierdzoną do pływaka, która popycha zaworek iglicowy...

aby zmniejszyć podginasz w stronę zaworka, a aby zwiększyć odwrotnie :D

 

ostatnio przyszedł do mnie gość z takim problemem w piździku i musiałem kombinować bo zaworka nie było gdzie kupić.

Zaworek miał gumowy stożek zamykający, który był wyrobiony. Wymyśliłem coś takiego żeby go założyć na wiertarkę i przeszlifować na wysokich obrotach drobnym papierem ściernym (użyłem 200), w ten sposób wyrównałem wyżłobienia na stożku i zadziałało elegancko - do tej pory nie ma problemów z przelewem :icon_mrgreen: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...