Tomek Kulik Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Pomijając demoludy 2T i Junaka, odpalam na pych:XR400 w doskonałej kondycji silnika, z trzeciego biegu na drodze twardej,XJ900 jw.GS500 i CB500 z palcem pod pachą.Z odpalaniem hikorowego Big'a jeszcze nie miałem okazji, rękawicy na razie nie oddaję - poczekajmy do wiosny.Pozdrawiam wszystkich praktyków :flesje: Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 to ja się przyznam, że deerki 350 nie potrafiłem na pych odpalić. Ale już dostałem instrukcję od znajomka, więc mam nadzieję, że w sytuacji krytycznej będę potrafił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 To uchyl rąbka tajemnicy, moze mnie i innym to się przyda w awaryjnej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Hej, z czego robicie takie halo? We dwu DRZ 400 odpalaliśmy z pychu (choć optymalnie jest linka i za drugim moto :flesje: ). Big 800 we trzech na pych paliliśmy (i miał DOBRĄ kompresję) - tyle że moto było ciepłe, nie zimne po zimowym staniu :biggrin: Po zimowym staniu na pych paliliśmy we dwu XJ600 - daje radę. A samemu na pych paliłem bandita 1200 Marlewa, a obecnie Berna. Ale też ciepłego. Przy czterocylindrowcach dwójka daje radę, ale przy DRZ i Big-u minimum trójeczka, zwłaszcza jak asfaltu nie ma. I żadne tam siedzenie na tyle: stanąć na podnóżkach i w momencie puszczania sprzęgła skoczyć całą żywą masą na siedzenie, co by przyczepność zwiększyć :P (na asfalcie też pomaga). Oczywiście jest to opcja co najmniej 2 osobowa. Samemu, bez chociaż małej górki, może być "mission impossible" - zwłaszcza w terenie ;) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jak się wkurze to sam odpalam VFRke Rc24 na pych z dwójki. A powiedzcie jakie konsekwencje ma odpalanie na pych non stoper przy takim rozrządzie jak w VFR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Jak się wkurze to sam odpalam VFRke Rc24 na pych z dwójki. A powiedzcie jakie konsekwencje ma odpalanie na pych non stoper przy takim rozrządzie jak w VFR?a ma jakieś konsekwencje? (negagatywne :banghead:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 A powiedzcie jakie konsekwencje ma odpalanie na pych non stoper przy takim rozrządzie jak w VFR?Zdecydowana poprawa kondycji :banghead: tam jest wszystko na trybach wiec akurat nic nie powinno sie stac pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ja mam takie pytanie... Dlaczego z 2 ,3 czy nawet było cos o jak najwyzszym biegu...Dlaczego nie z 1 ??przecież czym bieg nizszy tym pchając uzyskuje sie wyzsze obroty wiec chyba łatwiej zapalic ??Nie mam doswidczenia z mtocyklami a jedynie z motorowerami ale przeciez to jest ta sama zasada przeniesienia napędu i na 3 czy 4 w simsonie odpalic jest o wiele wiel trudniej niz na 1 ... juz 2 moze sprawiac problem...Wiec czy mogłby ktos napisac dlaczego nie na 1...Moze jestem lamer ale chyba lepiej mnie doinformowac niz zjechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 bo na 1 to: będziesz miał zablokowane koło i sie za cholerę nie przekręci! lub zmielisz skrzynie biegów :] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 A na 1 koło nie ma najmiejszego oporu ??Z tego co wiem po motorowerach to czym wyzszy bieg tym wieksza siła do obrotu koła potrzebna wiec wtedy blokuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 A na 1 koło nie ma najmiejszego oporu ??Z tego co wiem po motorowerach to czym wyzszy bieg tym wieksza siła do obrotu koła potrzebna wiec wtedy blokujeTo źle wiesz. :icon_mrgreen: większej sily potrzebuje zeby obrócić kołem, ale z drugiej strony koło potrezbuje mniejszej siły żeby obrócić silnikiem.pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Jakos niedowierzam ale pewnie masz racje...Poczekam az będę miał na czym sprobować i zweryfikuje to...Ale thx :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 W dużym silniku nie chodzi o to żeby go obrócić jak najszybciej tylko żeby go wogule obrócić a po motorowerach powinieneś wiedzieć że łatwiej silnik obrócić na wyższym biegu a zmyliło cie to że pewnie odpalanie 1 i wyższym biegiem robiłeś przy tej samej prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) no przy maksymalnej jaka udało mi sie osiągnąć... bo tuz po kupnie miałem strasznie problemy z odpalaniem gorącego silnika i czesto musialem odpalac z popychu... wiec 1 , sprzegło i biegłem jak najszybciej sie dało... skakalem , puszczałem sprzęgło ... i czasem odpalało... a czasem nie wiec trzeba bylo zejsc i biec jeszcze kawałek z pyrkoczacym silnikiem by wyrwał do przedu zapaljac wtedy sprzegło , przedni... i dopiero wsiadalemna wyzszysch biegach nawet nie prubowałem zabardzo , moze raz jak przypadkowo po zgasnieciu zredukowałem do 2 zamiast 1 to wtedy utwierdziłem sie w przekonaniu ze na 1 najłatwiej Edytowane 16 Lutego 2008 przez wagabunda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość livgren Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Pytanie brzmiało, czy da się...odpalałem vs1400 na pych- lepsze od siłowni :buttrock: Parę razy się udało, czasem potrzebna była pomoc...generalnie zauważyłem, że najlepiej na 3 biegu (to samo było z vn750), ale nie polecam :icon_eek: PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.