skilos Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Elektronika powinna podejść od innego motonga , ale żeby w naszym kochanym triumphie takie rzeczy ? :biggrin: Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 http://www.flickr.com/photos/dclarson/4011646796/in/photostream/ Nie wiem czy widzieliście, ale motocykl po dodaniu usd wygląda obłędnie...Chyba po tigerze przesiądę się na STka z taką modyfikacją... Tutaj opis: http://www.triumphrat.net/sprint-forum/102102-the-definitive-usd-fork-conversion-for-sprints-thread-32.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krytek Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam Panowie czy macie drgajace lekko lusterka przy wiekszych predkosciach ? Mi szczegolnie drga lewe i nie mam pomyslu jak to wyeleminowac. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Tez tak mialem luzuje sie na nicie tam gdzie jest skladane nic z tym nie zrobilem wyjsciem moze bys sklejenie tego jakims dobrym klejem na sztywno ale wtedy nie bedzie sie skladalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krytek Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 ...no wlasnie. Rozebralem te lusterko jak sie tylko dalo myslac ze podkladke dam tam gdzie ten nit ale bez rezultatu.Coz pozostaje jezdzic wolniej aby nie drgalo :)... Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Miałem Triumpha 1050 - jak dla mnie najlepszy motocykl jaki był kiedykolwiek. Piękna linia (jak ścigacz), dobre osiągi, jest krótki, krótszy od pozostałych. Wspaniały stelaż na kufry, którego w ogóle nie widać. Kufry oryginalne mało pojemne. i jaka gada nawet na seryjnym wydechu. Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Miałem Triumpha 1050 - jak dla mnie najlepszy motocykl jaki był kiedykolwiek. Piękna linia (jak ścigacz), dobre osiągi, jest krótki, krótszy od pozostałych. Wspaniały stelaż na kufry, którego w ogóle nie widać. Kufry oryginalne mało pojemne. i jaka gada nawet na seryjnym wydechu. Trudno się z tym nie zgodzić, ale jest małe ale.. hamulce - to chyba największa bolączka ST1050. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu87 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Witam, od jakiegoś czasu jestem (prawie) szczęśliwym posiadaczem TRIUMPH'a SPRINT'a. Walczę aby doprowadzić go do odpowiedniego stanu i co chwile coś niefajnego odkrywam...Ostatnio przy szybszych winklach zauważyłem że moto strasznie tańczy, praktycznie ósemkuje. Pojawia się to zazwyczaj po przekroczeniu 180km/h... Dodam że mam świeże oponki dunlop sportmax qualifier II, wiatru nasypane po 2,9 bar, tak jak przewiduje producent.Podejrzewam że problemem jest centralny amortyzator bo faktycznie nawet na najtwardszym ustawieniu jest dość miękki... Co zrobić żeby potwierdzić tą tezę?Amortyzator od Hagona kosztuje 299 funtów plus przesyłka, taki standardowy.Amortyzator od Nitrona kosztuje od 394 do 563 funtów plus przesyłka.Nie wiem ewentualnie który wybrać, jak myślicie?Są jeszcze jakieś możliwości dlaczego motocykl tak się zachowuje? Oprócz tego jest jeszcze sprawa obrotów, czasem na wolnych chodzi na ok 1300 a czasem podbija do prawie 2000, nie wiem dlaczego. Tak samo czasami podczas jazdy, zazwyczaj na niskich biegach i niskich obrotach (ok 3500) jak puszczę gaz on dalej ciągnie... Co Wy na to? Dzięki za pomoc i pozdrowienia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 2.9bara w obu oponach ? Możesz synchronizacje przepustnic trzeba zrobić. Ile ma przjechane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu87 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 2.9 z przodu i z tyłu. Tak przewiduje producent, w sensie Dunlop. Może już czas na synchro... Mam bodajże 18000 mil... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Według mnie to dużo za dużo jeżeli chodzi o przód :blink:Tył pompuje 2,9 ale przód 2,4-2,5 tak jak podaje serwisówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Według mnie to dużo za dużo jeżeli chodzi o przód :blink:Tył pompuje 2,9 ale przód 2,4-2,5 tak jak podaje serwisówka. W Speedzie serwisówka mówi 2,35 przód i 2,9 tył. W sprincie będzie raczej tak samo. Zacznij od ustawienia prawidłowego ciśnienia z przodu! Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Piniu ale ja mam prawidłowo :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Piniu ale ja mam prawidłowo :Phehe, miało być: Endriu87! Zacznij od prawidłowego ustawienia ciśnienia w przedniej oponie :-)W serwisówce strona 112 (2,5 i 2,9)http://www.nirvana-motorcycles.com/Triumph%20Sprint%20ST%201050%20Owners%20Handbook.pdf Sorry Syrek! Edytowane 6 Maja 2014 przez PiniuFF Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Też bym obstawiał przód 2.5 a tył 2,9 Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.