batman659 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 tak jakby zawory czy łancuszek rozrządu motor ma przejechane od nowości 18 tyś km i na wolnych szczególnie słychać pukanie przy dodaniu gazu pukanie ustaje prosze o pomoc dodam ze te pukanie jest takie jakbym uderzał gwozdziem o metal pozdrawiam i prosze o odp :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 do działu mechanika prosze...ja niestety nie pomoge. Przy tym niewielkim przebiegu nie wiem co mogło sie stać. Kiedy ostatnie regulacje były robione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman659 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 do działu mechanika prosze...ja niestety nie pomoge. Przy tym niewielkim przebiegu nie wiem co mogło sie stać. Kiedy ostatnie regulacje były robione?[/quote właściwie to nie wiem kiedy motor miał ostatnie regulacje dopiero kupilem od gościa z niemiec który mial go od początku i malo jeżdził praktycznie wcale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Napisz, który to rocznik?Z tego co wiem, na początku produkcji były problemy z napinaczem rozrządu.Sam mam w silniku takie stuki (metaliczne i dość głośne) ale z powodu braku diagnozy śmigam już z tym ponad 8 tyś km. Słychać je szczególnie w pierwszej fazie zagrzewania silnika (ale nie odrazu po odpaleniu) i na gorącym już jest cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Sam mam w silniku takie stuki (metaliczne i dość głośne) ale z powodu braku diagnozy śmigam już z tym ponad 8 tyś km. Słychać je szczególnie w pierwszej fazie zagrzewania silnika (ale nie odrazu po odpaleniu) i na gorącym już jest cisza. Jeżeli to takie objawy, to masz zawory do regulacji..... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Problem polega na tym, że zawory są dobrze ustawione.Poprzedni właściciel (mój kolega) też się z tym borykał, ale żaden serwis (a był w kilku) nie znalazł przyczyny.Więc idąc za radą mojego mechanika nie rozbieram silnika, tylko czekam, aż coś się wydarzy.Póki co hałas się nie nasila i nie zmniejsza, wiec jeżdżę dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman659 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 na wiosne podjade do mechanika i chyba to zawory dziekuje i pozdrawiam a rocznik to 94 i przebieg jest naprawde orginalny poza tymi stukami wszystko ok motor pali szybko i to dopiero pierwszy moj problem z tym motorkiem zobaczymy co mi powie mechanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam, z tego co mówisz, że jak dajesz gazu to odgłosy ustają, moja diagnoza oparta o moje doświadczenie z poprzednim motocyklem brzmi w następujący sposób:"luźny łańcuszek rozrządu." Przyczyna: może być już zbyt wyciągnięty choć przy tym przebiegu jak dla mnie jest to mało prawdopodobne. Idziemy więc dalej. Prawdopodobnie może to być napinacz łańcuszka. Nie wiem czy mam racje. Gdybym uslyszal te dzwięki na żywca to pewnie bym coś więcej stwierdzil dlatego też są to moje przypuszczenia ktore wydaja sie mi najbardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Igor: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda Wawa Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 ' date='30 grudzień 2007 - 20:55' post='1109250']Witam, z tego co mówisz, że jak dajesz gazu to odgłosy ustają, moja diagnoza oparta o moje doświadczenie z poprzednim motocyklem brzmi w następujący sposób:"luźny łańcuszek rozrządu." Przyczyna: może być już zbyt wyciągnięty choć przy tym przebiegu jak dla mnie jest to mało prawdopodobne. Idziemy więc dalej. Prawdopodobnie może to być napinacz łańcuszka. Nie wiem czy mam racje. Gdybym uslyszal te dzwięki na żywca to pewnie bym coś więcej stwierdzil dlatego też są to moje przypuszczenia ktore wydaja sie mi najbardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Igor: ) odświeżę ten temat troszkę, a więc tak owe stuki-puki to jest typowa przypadłość każdej Hondy CB500 żaden napinacz czy inne tego typu bzdety, po prostu wali kosz sprzęgłowy i tego się nie da naprawić - uwierz mi wielu próbowało i nicnie uszkodzi ci to silnika a stuka tylko na zimnym po rozgrzaniu znika więc nie ma co się martwić szerokości p.s. nawet najnowsze roczniki mają ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 To sie oczywiscie da naprawic, jezeli rzeczywiscie jest to kosz sprzeglowy, tyle ze w normalnych warunkach jest to dosc klopotliwa naprawa, ktora moze sie najlepiej zajac sam wlasciciel - warsztaty zwykle wola wymieniac czesci, niz naprawiac cokolwiek. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Adam, mógłbyś rozwinąć myśl...?osobiście mnie to interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 z własnego doświadczenia to kosz sprzęgłowy, nie ma sie co martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 dobre... batman659 nie użył ani jednego znaku interpunkcyjnego :/przepraszam, że nie na temat, ale nie mogłem się powstrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Adam, mógłbyś rozwinąć myśl...?osobiście mnie to interesuje. Kosz sklada sie z 2 czesci laczonych amortyzatorem.W praktyce sa to jakby 2 kosze znitowane razem ale z mozliwoscia ruchu wzgledem siebie.Maja one na obwodzie wzdluzne otwory w ktorych umieszcza sie sprezyny majace za zadanieamortyzowac moment przechodzacy z silnika na sprzeglo / skrzynie.Z czasem sprezyny siadaja, skracaja sie i zaczynaja latac i stukac w swoich otworach.Naprawa polega na roznitowaniu kosza, wymianie sprezyn na dluzsze i czesto mocniejsze i powtorne zanitowanie nadwymiarowymi nitami.Wyobrazasz sobie ile by to kosztowalo w "serwisie" ???:)No i przede wszystkim trzeba wiedziec jak to zrobic i gdzie kupic czesci :biggrin:Rzeczywisty koszt jest niewielki.Ten objaw mowi rowniez o prawdziwosci przebiegu silnika tej Hondy - nie dzieje sie to oczywisce po18 tys km, ale moze sie stac po 118 tys km :biggrin: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman659 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 ;) witam dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam :biggrin: :lalag: :wink: problem naprawiony luzny łancuch rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.