ilek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 (edytowane) Moje moto jest zalane Mobilem tak mi doradzili w serwisie, chodzi o plyn do chlodnic... :notworthy: Edytowane 2 Stycznia 2008 przez ilek15 Cytuj Pozdrawiam Ilek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Niby smieszna pytanie ale mnie kiedys w warsztacie powiedzieli aby nie lac zwyklych plynow tylko brac od nich albo kupic koncentrat na stacji Shell i rozrobic z woda 2:1 Jeżeli naprawdę tak Ci powiedzieli to napisz proszę w którym warsztacie motocyklowym ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Skoro temat o chłodnicy to mam pytanie: jakiego specyfiku użyć do przeczyszczenia układu i jak to najlepiej zrobić.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Niby smieszna pytanie ale mnie kiedys w warsztacie powiedzieli aby nie lac zwyklych plynow tylko brac od nich albo kupic koncentrat na stacji Shell i rozrobic z woda 2:1 Mogę zrobić zdjęcie butelki płnu do chłodnicy do Skody. Oryginalny płyn kupiony w skodzie, na butelce napis wytłuszczony: POD ŻADNYM POZOREM NIE MOZNA WLEWAĆ BEZ ROZCIEŃCZENIA. Na opakowaniu jest tabelka i wyszczegolnione wartość temperatur i podany stosunek ile wlać wody a ile tego koncentratu. Jest on różowy, zalewam według tabeli i jest ok. (oczywiśćie do auta) W motocyklu mam obecnie petrygo oczywiśćie nie rozcieńczane :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Koncentrat to chyba najlepsze wyjscie;) niewiem dlaczego ale wydaje mi sie ze jest pewniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 nufry nie musisz robić fotki bo o ile się nie mylę SKODA nigdy nie robiła motocykli a silnik motocykla to nie silnik samochodu, pamiętaj bo może się przydać. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Piotrze wiem, chcialem tylko napisać, że widziałem taki płyn :icon_razz: Nie zaśmiecam już forum, nie jestem taki znawcą. pozdrawiam :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Niby smieszna pytanie ale mnie kiedys w warsztacie powiedzieli aby nie lac zwyklych plynow tylko brac od nich albo kupic koncentrat na stacji Shell i rozrobic z woda 2:1 Jeśli "koncentrat" to glikol etylowy, woda jest odmineralizowana a proporcja 1:1, to rzeczywiście wyjdzie z tego płyn do chłodnic zalecany np. przez Hondę do mojego motocykla. Oczywiście glikol etylowy z dodatkami do układów chłodzenia z elementami aluminiowymi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Skoro temat o chłodnicy to mam pytanie: jakiego specyfiku użyć do przeczyszczenia układu i jak to najlepiej zrobić. pozdro Odświeżam bo sam jestem ciekaw jak to powinno się zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 http://allegro.pl/listing.php/search?order...&category=18903 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 moze temat troche starawy ale niewyczerpany. Z płynami sprawa jest prosta. przede wszystkim nie mieszac kolorów bo maja inny skład i moga się zważyć, po drugie temperatury brać min 115stopni i powinno być gitarra. :] Wszystkie inne teorie spiskowe można wsadzić miedzy bajki. mowa byla o olejach ale to juz zupełnie insza inszość. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Dzięki za podpowiedzi.W Pegaso 650 przerobiłem zarówno mieszanie kolorów jak i koncentrat z wodą destylowaną i nigdy nie było problemu.Problem mam z RMZ 450-często się gotuje.Zanim zainwestuje w powiększone chłodnice chce dobrze przepłukać oryginalne i zalać koncentratem(teoria zasłyszana na torze-ponoć ma wystarczająco wysoką temperaturę wrzenia i powinno być git).A pytałem bo może jest cos co powinienem wiedziec a nie ma tego na etykiecie na butelce. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 chyba chodzi o tor crossowy :bigrazz: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Na torze to się leje wodę, a nie płyn chłodniczy. Destylowaną :wink: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Oczywiście chodzi o tor motocrossowy.O ile na torze z dłuższymi prostymi z twardą nawierzchnią nie ma problemu to na kretych lub grząskich gotuje się bardzo szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.