Skocz do zawartości

Samochodowy płyn chłodniczy w motocyklu


fabi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niby smieszna pytanie ale mnie kiedys w warsztacie powiedzieli aby nie lac zwyklych plynow tylko brac od nich albo kupic koncentrat na stacji Shell i rozrobic z woda 2:1

 

Jeżeli naprawdę tak Ci powiedzieli to napisz proszę w którym warsztacie motocyklowym ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby smieszna pytanie ale mnie kiedys w warsztacie powiedzieli aby nie lac zwyklych plynow tylko brac od nich albo kupic koncentrat na stacji Shell i rozrobic z woda 2:1

 

Mogę zrobić zdjęcie butelki płnu do chłodnicy do Skody. Oryginalny płyn kupiony w skodzie, na butelce napis wytłuszczony: POD ŻADNYM POZOREM NIE MOZNA WLEWAĆ BEZ ROZCIEŃCZENIA. Na opakowaniu jest tabelka i wyszczegolnione wartość temperatur i podany stosunek ile wlać wody a ile tego koncentratu. Jest on różowy, zalewam według tabeli i jest ok. (oczywiśćie do auta) W motocyklu mam obecnie petrygo oczywiśćie nie rozcieńczane :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nufry nie musisz robić fotki bo o ile się nie mylę SKODA nigdy nie robiła motocykli a silnik motocykla to nie silnik samochodu, pamiętaj bo może się przydać.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby smieszna pytanie ale mnie kiedys w warsztacie powiedzieli aby nie lac zwyklych plynow tylko brac od nich albo kupic koncentrat na stacji Shell i rozrobic z woda 2:1

 

Jeśli "koncentrat" to glikol etylowy, woda jest odmineralizowana a proporcja 1:1, to rzeczywiście wyjdzie z tego płyn do chłodnic zalecany np. przez Hondę do mojego motocykla.

Oczywiście glikol etylowy z dodatkami do układów chłodzenia z elementami aluminiowymi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

moze temat troche starawy ale niewyczerpany. Z płynami sprawa jest prosta. przede wszystkim nie mieszac kolorów bo maja inny skład i moga się zważyć, po drugie temperatury brać min 115stopni i powinno być gitarra. :]

 

Wszystkie inne teorie spiskowe można wsadzić miedzy bajki.

 

mowa byla o olejach ale to juz zupełnie insza inszość.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.W Pegaso 650 przerobiłem zarówno mieszanie kolorów jak i koncentrat z wodą destylowaną i nigdy nie było problemu.Problem mam z RMZ 450-często się gotuje.Zanim zainwestuje w powiększone chłodnice chce dobrze przepłukać oryginalne i zalać koncentratem(teoria zasłyszana na torze-ponoć ma wystarczająco wysoką temperaturę wrzenia i powinno być git).A pytałem bo może jest cos co powinienem wiedziec a nie ma tego na etykiecie na butelce.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o tor crossowy :bigrazz:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...