cabaniero Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Duży V-Strom - mam go od nowości - przebieg 25000 km - nie wziął ani kapki oleju - korek od oleju jest ruszany tylko podczas przeglądów. Sypnęło mi się za to całkiem niedawno łożysko pod zębatką na tylnym kole - ale podejrzewam gamoni z serwisu że jak zmieniali napęd to coś spieprzyliPzdr To że łożysko tylnego koła w DLu siada szybko to nic nowego... już podawałem ten link w tym wątku... zapodam go jeszcze raz http://11109.rapidforum.com/topic=10117654...pacer&startid=1 . Chodzi o to, że tulejki dystansowe są o 2 mm przesunięte i pod wpływem obciążenia zębatka pracuje zbyt mocno na gumowych amortyzatorach i zbyt mocno się wychyla, przez co łańcuch nie pracuje na niej w linii a i łożysko jest narażone na zmienne obciążenia... W linku jest wszystko wyjaśnione... dodam, że ja w swoim KLV zastosowałem ten patent... i póki co jest ok... A co do spalana oleju to zarówno mój TL nie brał ani grama i tak samo jest z KLV i przeglądając fora rapidforum też nie zauważyłem żeby ktoś wspominał o spalaniu oleju przez dużego DLa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Mam DL1000 z tym wadliwym koszem (K2). Muszę to zrobić bo bydlę hałasuje... i tu cztery pytanka: 1) słyszałem, że jest jakiś patent, który pozwala usunąć problem na stałe - jakieś naciąganie sprężyn w sprzęgle czy coś takiego :icon_question: 2) który serwis w Warszawie znałby się na tyle, żeby potrafił naprawić takie sprzęgło i zastosować "ów patent"? 3) ile może kosztować taka naprawa? 4) co się mogło stać jeśli motocykl za długo tak jeździł (kupiłem go już z grzechoczącym sprzęgłem)? pozdr LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 O takim patencie nie słyszałem... z zagranicznych forów jednak wynika, że reanimacje tego sprzęgła nie dawały znacznej poprawy... najlepszym znanym mi patentem jest np wstawienie sprzęgła od SV 1000. bądź ze Stromów powyżej 2003 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek.Wesołowski Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 Po dwóch tygodniach kupiłem w SUZUKI instrukcję obsługi i po przeczytaniu trochę mu odpuściłem. Bo do 600 km można wkręcać go tylko do 5000 obrotów a do 6000km do 7500 obrotów. W mojej instrukcji (K8) stoi jak wół, że do 600 km max. 5000 obr, do 1200 max. 7500, potem hulaj dusza. Ale za to chłopcy z Suzuki Jaskłowski objechali mnie za kręcenie do 9000 obr przy 1500 km przebiegu, przywołując właśnie jakiś tekst o docieraniu do 6000 km przebiegu. Ci sami kolesie nalali mi na pierwszym przeglądzie minerala, co zarówno niezależny mechanik, jak i mechanicy z PolANDPosition określili jako co najmniej dziwne. Wyszło na to, że pierwsze 6000 przejechałem na mineralu, ale docierałem do 1500 km, potem pełen zakres obrotów. Mi bierze 0.25-0.50 l oleju między przeglądami, z tego co wiem to jest w dolnych granicach normy, tym bardziej przy jeździe po zakorkowanym mieście (częste półsprzęgło, dużo mieszania biegami, trochę odkręcania...). Każdy motor olej zużywa i zużywać musi - taka ponoć natura. Dlatego dziwią mnie wypowiedzi ludzi, którzy mowią, że im "ani kropelki" - nie spotkałem się z żadnym mechanikiem, który by powiedział, że motor może nie brać. I jedyne co mnie nadal zastanawia (bo "martwi" to za dużo powiedziane) to ta rozbieżność między instrukcjami (1200 a 6000 km). Żeby mi suzuki nie wyciagnęło spod lady tej "lepszej" instrukcji, kiedy przyjdę zareklamować silnik ;) Jak macie w instrukcjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greko Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 "Każdy motor olej zużywa i zużywać musi - taka ponoć natura. Dlatego dziwią mnie wypowiedzi ludzi, którzy mowią, że im "ani kropelki" - nie spotkałem się z żadnym mechanikiem, który by powiedział, że motor może nie brać. " Wiecej wiary w ludzi :icon_biggrin: , mam kawe i wymiana oleju co 12000km - nie dolewam NIC pomiedzy serwisami , pisze to nie po to by sie wymadrzac ,ale by przedstawic Ci fakty ,natomiast boxer w BMW bral duzo kiedy mial maly przebieg natomiast uspokoil sie po 20000 ale ciagle trzeba mu dolewac,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek78 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam, od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem DL 650A K8 i w mojej instrukcji proces docierania opisany jest w sposób następujący : pierwsze 800 km poniżej 5000 obr./min. do 1.600 km poniżej 7500 obr./min. powyżej 1600 km poniżej 10500 obr./min. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Pany jakby ktoś reflektował, to mam do sprzedania nowy nie używany Power Commander do DL 1000. Cena 900 zł.... dla porównania ten sam PC III u polskiego importera kosztuje 1400 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-049 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Witam ja właśnie mam zamiar być posiadaczem Dl 1000 z 2003 r (wpłacona zaliczka) - oglądałem jeździłem -ok lecz właśnie hałasuje sprzęgło można z tym jeździć? czy coś może się stać z silnikiem , czy tylko efekt dźwiękowy. Może jak dojdzie kupno do skutku w najbliższych 2 tygodniach to bym chętnie kupił od Ciebie to sprzęgło (kosz). i mam jeszcze jedno pytanie -można dokupić(dorobić) :biggrin: szybę turystyczną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina75 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 wejdź na vstromclub.pl i tam znajdziesz wszystkie ważniejsze kwestie. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-049 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 wejdź na vstromclub.pl i tam znajdziesz wszystkie ważniejsze kwestie. Pozdr Witam nie bardzo mogę tam coś zobaczyć, ponieważ są tam tylko ogólne informacje (chyba , że trzeba się zapisać) WŁAŚNIE DZIŚ KUPIŁEM V STROMA 1000 ŻÓŁTEGO Z 2003 R i jestem szczęśliwym posiadaczem tylko papiery zrobić i zarejestrować ADAM G :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 mi sprzęgło też hałasuje, rozbierałem i kosz w stanie idealnym, kosz przeniesienia na skrzynię również idealny. Wymieniłem tarcze przekładki, były w dolnej granicy wymiaru i co?? i dalej se hałasuje, prawie jak Ducati, no tyle że "prawie" robi różnice... Przejeździłem cały sezon i niec nie popsuło wrażeń z jazdy, po prostu bajka :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Cześć, Założyłem wątek w mechanice: http://forum.motocyklistow.pl/Kosz-sprzegl...02-t110395.html Czy ktoś ewentualnie chociaż słyszał o wkładaniu kosza sprzęgłowego z DL-i 2004+ do starszego modelu? pozdr LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi-049 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 mi sprzęgło też hałasuje, rozbierałem i kosz w stanie idealnym, kosz przeniesienia na skrzynię również idealny. Wymieniłem tarcze przekładki, były w dolnej granicy wymiaru i co?? i dalej se hałasuje, prawie jak Ducati, no tyle że "prawie" robi różnice... Przejeździłem cały sezon i niec nie popsuło wrażeń z jazdy, po prostu bajka :crossy: Cz. czyli nie robic nic skoro i tak się hałasu nie pozbędzie ?( kupiłem DL1000 2003r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra.dzik Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 nie pisalbym w tym watku gdybym nie stal sie jak to sie zgrabnie nazywa, szczesliwym posiadaczem motocykla co sie zowie v-strom 650A niebieski k8 :bigrazz: pozdrawiam wszystkch co na tych motocyklach jajka i nie tylko klada :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EARL Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 wejdź na vstromclub.pl i tam znajdziesz wszystkie ważniejsze kwestie. Pozdr Moim skromnym zdaniem to forum jest nic nie warte. Prawdziwa kopalnia wiedzy znajduje się pod tym adresem: http://www.stromtrooper.com/ pozdrawiam E" W mojej instrukcji (K8) stoi jak wół, że do 600 km max. 5000 obr, do 1200 max. 7500, potem hulaj dusza. Ale za to chłopcy z Suzuki Jaskłowski objechali mnie za kręcenie do 9000 obr przy 1500 km przebiegu, przywołując właśnie jakiś tekst o docieraniu do 6000 km przebiegu. Ci sami kolesie nalali mi na pierwszym przeglądzie minerala, co zarówno niezależny mechanik, jak i mechanicy z PolANDPosition określili jako co najmniej dziwne. Jak widać sami sobie przeczą - skoro docieranie do 6kkm to powinien być zalany minerał, a skoro zalewają syntetyk to docieranie... Wyszło na to, że pierwsze 6000 przejechałem na mineralu, ale docierałem do 1500 km, potem pełen zakres obrotów. No i prawidłowo - i tak największe znaczenie ma pierwsze kilka-kilkadziesiąt km. W żadnej znanej mi instrukcji do DL650 nie widziałem nic o docieraniu przez 6kkm. W mojej instrukcji: do 800 km poniżej 5krpm do 1600 km poniżej 7,5krpm powyżej 1600 km poniżej 10,5krpm (co mnie nie dziwi :) ). Osobiście docierałem w inny sposób niż zaleca instrukcja i nie bałem się używać pełnego zakresu obrotów od pierwszych km (z zachowaniem szeroko pojętej ostrożności i zdrowego rozsądku). Pierwsze wymiany oleju to minerał, po 1kkm półsyntetyk, następnie syntetyk. Czas pokaże czy dobrze to sobie "wykombinowałem". pozdrawiam, E" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.