Skocz do zawartości

"Forumowy klub V-Stroma" ( DL 650 , DL650 , DL 1000 , DL1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

Mam DL-a 1000 od niedawna, wrażenia pozytywne - po 15-tu latach przerwy w jeżdżeniu trudno o porównania. Może ktoś z użytkowników mi wyjaśni jak ustawić zegar. Próbuję wszystkich kombinacji przycisków z prądem i bez i nic. Jeszcze jedno : jest tu kontrolka 6-tki ? Dziękuję

 

Kontrolkę już znalazłem - miałem starą instrukcję do K2 i tam jej nie było. Dzięki kolegom z Forum ściągnąłem do K7. Ale problem zegara pozostał - robię tak jak w instrukcji a nie działa ...

Edytowane przez 5Stan8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekopiowane z naszego forum Vstromclub - pisał to posaidacz dl1000 k7, sprawdziłem, u mnie w 650ce to działa:

 

"1) wkładasz kluczyk do stacyjki i przełączasz na ON

2) jeśli masz alarmy itp to wyłączasz, wrzucasz również na luz tak aby zniknął Ci napis CHECK

2) wciskasz jednocześnie (potrenuj :)! ) przyciski SEL i ADJ aż zaczną migać minuty

3) ADJ - usatawia konkretną wartość liczbową, SEL przełączy Cię na ustawianie godzin a potem znowu ADJ ustawienie odpowiedniej wartości

4) kolejne SEL zatwierdzi usawienie godziny"

 

Dodam od siebie, że warto najpierw wcisnąć ADJ, a potem SEL (trzymając cały czas ADJ). Powodzenia i radości z jazdy życzę!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim - udało się wreszcie. Ale wcześniej też tak robiłem i nie chciało wejść w tryb migotania ... Tak na boku, założyłem klakson Stebel Nautilus - polecam wszystkim. Wszyscy dookoła szukają wzrokiem jakiejś ciężarówki a to ja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem juz jednym z tych ktorzy wiedza ze na pewno chca miec ten model.

Konkretnie DL 650.

 

Jestem teraz na etapie szukania konkretnej oferty.

poczatkowo myslem o czyms uzywanym za cene ok 15000zl.

Ale teraz sobie przeliczylem i jak widze ze sa oferty nowych sztuk za okolice 25 a nawet 22tys (model 2008) to jednak chyba kupie nowy a z faktura wyjdzie faktycznie neiwiele wiecej niz kilku letni sprzet....

 

Jak wspomnialem jest do kupienia nowa sztuka ale model 2008. Czy sie rozni od modelu 2009? Optycznie to widze ze ma inne (pomaranczowe a w 2009 biale) klosze kierunków. cos jeszcze cos z mechaniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie udało mi się znaleźć w materiałach informacyjnych żadnych konkretnych zmian konstrukcyjnych dl650 k8 do k9, zwykła kosmetyka, inne malowanie, inne wyposażenie dodatkowe... Hmm szczerze mówiąc to ostatnia jakaś zmiana (dłuższy wahach) była w K7...

Bierz K8, kierunki sobie założysz białe po pierwszej glebie poza asfaltem:) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bierz K8, kierunki sobie założysz białe po pierwszej glebie poza asfaltem:) :) :)

 

niestety spoznilem sie a niewatpliwie byla to okazja :/

 

jak ze to juz przepadalo po glowie chodzi mi troche jednak dl 1000 .....

 

czy ktos z was jezdzil i 650 i 1000? i na ktory sie po tym zdecydowal?

 

 

Na trasie wiadomo pare km i Nm wiecej sie przydaje...

 

A w miescie mniejsza porecznosc 1000 jest mocno odczuwalna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Stan

 

Jakiegoś linka do tego klaksonu podeślesz?

I może fotkę jak to na twoim moto wygląda?

 

Pzdr

 

http://cgi.ebay.co.uk/STEBEL-Nautilus-Air-...=item1e5750f5c6

 

http://zapodaj.net/3ec1455afa34.jpg.html

Edytowane przez 5Stan8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest ktoś z was zainteresowany poprawieniem jakości dźwięku w waszych V-Stromach? Robiąc małą modernizację tłumika można uzyskać dowolną głośność tak niezbędną w korkach ,piękny mięciutki bas miły dla ucha,można wywalic katalizator co poprawi moment obrotowy i dźwięk w dolnym zakresie obrotów.Przerabiałem już jeden oryginalny tłumik do DL650 ,wywaliłem katalizator a w końcówkę tłumika wstawiłem przelot z rury perforowanej o średnicy ok 48mm ,wokół niej zastosowałem wytłumienia mineralne które zmiękczają dźwięk .Robiłem też dwie SV650 po przeróbce brzmią przepięknie i nie głośno.Dysponuję fotostory z przeróbeki .Koszt takiej przeróbki jest nie współmiernie niski do ceny akcesoryjnych tłumików a efekt końcowy wcale nie jest gorszy.Na potwierdzenie link do mojego wątku o przeróbkach:

 

http://forum.motocyklistow.pl/TUNING-UKLAD...GO-t106189.html

 

Mogę również pomóc jeśli ktoś by chciał wykonać to samemu ale w tym wątku wszystko jest.

Edytowane przez edzio

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

po co kupować coś co możesz całkowicie za darmo i legalnie ściągnąć ze strony suzuki ???

 

http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=instrukcje

 

Dzięki, właśnie skorzystałem, ale teraz mam inny problem, szukam repair manuala do mojego ale te dostępne na forum dotyczą modelu sprzed 2005 a ja mam K8 - czy macie może jakieś działające liniki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Właśnie została podjęta decyzja o zakupie DL1000 :cool: lecz mam w związku z tym pewien problem, co byście polecili rocznik 2002 (full dodatki ok 70 kkm) czy może nowszy 2005 (nieco uboższy ok 35 kkm) ? (różnica w znalezionych modelach to ok 2000PLN)

 

Poza tym czy może wie ktoś jak został rozwiązany problem rozrządu w tych silnikach czy jest to łańcuszek czy może bardziej tryby hmm?

 

Dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dl1000 do 2004 roku były jakieś wady "fabryczne"kosza sprzęgła, który potrafił hałasować na potęgę. Od K4 te usterki usunięto, więc pewnie lepiej wziąć ten 2005 i najwyżej dozbroić go samemu.

Rozrząd jest na łańcuszku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaG_1975 dzięki za odpowiedź, niemniej jednak po przeczytaniu całego wątku stwierdziłem że jak nadejdzie czas to sprzęgło zrobi się raz a dobrze... pisali o tym aby wymienić na sprzęgło z innego modelu. Model 2002 wygrał pojedynek cenowy a i sprzedający robił wrażenie porządnego chłopa :D Do modelu 2005 musiał bym musowo wymienić opony i dokupić kuferki (nie wiedząc co jeszcze bo to sztuka sprowadzona i sprzedawana w komisie) a to już podbija cenę niestety za bardzo :(

 

Rozrząd wolałbym na trybach Jak prawdopodobnie każdy ale jak mus to mus, napaliłem się ja jak i żona więc już się nie zmieni ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że już zanabyłeś Sztorma, gratki! Jeżeli to był wybór między maszyną 2002 ale od jej normalnego użytkownika, a będącą niewiadomą maszyną 2005 od handlarza to chyba dobrze wybrałeś...:) Po wiedzę i plotki :) dotyczące stricte tego modelu zapraszam na Forum Vstrom :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po nieprzyjemnej sytuacji zwiazanej z jakimis typami spod ciemnej gwiazdy, ktore wlamaly mi sie do garazu i rozebraly pol mojego ukochanego horneta wlasnie jestem na etapie szukania malego sztromika :) Niestety ogloszen malo, albo na drugim koncu polski :/ Ale do wakacji powinno sie cos znalezc :)

 

Nie chce ktos z was moze sprzedac swojego ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...