Skocz do zawartości

grzesiek78

Forumowicze
  • Postów

    423
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O grzesiek78

  • Urodziny 11/22/1978

Osobiste

  • Motocykl
    DL 650A, YZ 250F
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa/Wakefield

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia grzesiek78

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

4

Reputacja

  1. Jak monter prawi, normalnie latasz po PL tyle ze musisz mieć dokumenty od moto przy sobie, nie jak w UK
  2. i cala ręka na dźwigni hamulca :D na Polskich dziurach :icon_mrgreen: Domyślam sie, ze tłumaczysz to grubemu, na szczęście nie muszę czytac jego wypocin /opcja ignoruj/, w których nie wie o czym pisze, w dodatku piszac morsem :D Generalnie na marne Twój trud Komandosek, bo on i tak nic nie zrozumie, działa na zasadzie typowego niemca, ma być według rozkazu, a jak jest inaczej to ch*j, inaczej być nie może :icon_mrgreen: Nie można przenosić na Polskie drogi kultury z innych krajów, z tej prostej przyczyny ze nie jesteśmy niczym chronieni, tylko swoim sprytem, refleksem i umiejętnością czytania znaków na drodze. Można próbować ja przenosić samochodem, ale starając się motocyklem, jak ks rider wszędzie głosi, można tylko wylądować na asfalcie, w PL nie jeździ się na zasadzie /może mnie nie widzieć/ tylko /o ku*wa chce mnie trafić/ no ale cóż, zapomniał wół jak cielęciem był, ot co :]
  3. Pogadaj z grubym :D moze sie dowiesz czegos ciekawego od fachury :icon_mrgreen:
  4. Droga jest pełna znaków, tylko trzeba je umieć czytać, polecam sporty ekstremalne, one bardzo dobrze uczą bycia na oriencie. Zdecydowana większość wypadków jest przez to ze ktoś się zamulił, reszta to przypadki losowe typu odpadające kola, wybuch silnika czy spadające niebo na głowę ;) trzeba być skoncentrowanym i pewnym tego co się robi, każdy niepewny ruch jest na nasz minus. Niestety żeby mieć takie podejście do sprawy, potrzebny jest dystans do siebie i sporo pokory, a jak wiadomo my Polacy jesteśmy najlepsi we wszystkim :bigrazz: Monter i Majkel, myślę, w waszym przypadku zadziałał jeszcze jeden aspekt zwany "rutyna" który bezpośrednio ma wpływ na utratę orientu na drodze, ponieważ usypia czujność, w postaci patrzenia na wszystko jako potencjalne zagrożenie :icon_twisted:
  5. Cosmoo dałem Ci plusa, bo mi sie przykro zrobilo, ze Ci przykro :D ps. qurim, można Cie dotknąć ? :D
  6. Niekoniecznie, zdarza się coraz częściej ze składają :)
  7. Z lewej, a ludzie którzy jada np prawym gdy ktoś jest na lewym i odwrotnie, po prostu nie wiedza co robią, mogą wsadzić na minę uprzejmego puszkarza jak i innego motórzyste
  8. Grubo żeś przydzwonił, do medalikowa na kolanach powinieneś się przejść ;)
  9. To wszystko pryszcz, ostatnio w centrum wszawy na al. Jerozolimskich niewidomy wyszedł na ulice, a ze puszki ruszały ze świateł, to polowa zaczęła niego trąbić :icon_eek: gość był w szoku, jak do niego podbiegałem to jakiś burak jeszcze miał pretensje ze mu laska puknął w auto, rece opadaja...
  10. hmm, korki to pół bidy, ostatnio wracając z Częstochowy miałem ze 4 zajechania drogi, ale nie przez puszki tylko przez motocykle :icon_eek: , fakt faktem ze trochę się spieszyłem, tyle ze mój motocykl to nie wyścigówka i myślę ze nie problem go zauważyć, natknąłem się tez na takie zjawisko, ekipa kilku sprzętów na lewym pasie, jadących równo z puszkami na prawym, wyprzedzałem ich chyba z ze 3 kilometry, długie, klakson i ch*j, sama szlachta, nikt nie patrzył do tylu, gorzej jak dno :lapad:
  11. w małym dl-u mam to samo, z kufrem centralnym od 170 zaczyna się robić nieprzyjemnie (bez kufra 200 km/h jest ok), opony mam takie same jak Ty i tez nówki, wcześniej metzelery tourance exp i wszystko było ok, radze sobie tak z tym zjawiskiem, ze staram się nie zwracać uwagi, choć wqurwia mnie to niemiłosiernie. ps. opony sa dobrze wyważone, były optymalizowane pzdr
  12. Na placu u Tomka jest mała ósemka namalowana, mało tego jest świetny tor dla samochodzików RC gdzie można zamykać opony :D Co do kręcenia ósemki, to na spokojnie można ją zrobić bez kombinowania ze sprzęgłem i gazem, trzeba po prostu poćwiczyć ;)
  13. Myslę ze albo ktoś się źle wyraził, albo ktoś źle zrozumiał, wydaje mi się, ze chodzi raczej o efekt "rozciągania" zawieszenia :rolleyes:
  14. Hamulec ustaw z powrotem tak żeby hamował, i idź na jazdy doszkalające do dobrej szkoły, hamuje się zupełnie odwrotnie niż to opisałeś, a to na zdjęciu to dołożona klamka do tylnego hamulca, do wolnej jazdy na gumie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...