Skocz do zawartości

EARL

Forumowicze
  • Postów

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EARL

  • Urodziny 04/08/1978

Osobiste

  • Motocykl
    DL650 K8
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    273773
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa Jelonki

Osiągnięcia EARL

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Jeśli chcesz się nauczyć techniki a nie zrobić sobie krzywdę jak odczepisz kółka to zabierz się do treningu w należyty sposób - z tego co widzę jesteś z Warszawy więc masz się gdzie doszkolić. A pomijając wszystko inne uczenie się schodzenia na kolano dla samego schodzenia (może żle zrozumiałem) jest wg mnie nieroztropne. Jak już będziesz tak zapierd... , że będzie Ci potrzebne mocniejsze złożenie w zakręcie to może kolanko się przyda... na torze :). pozdrawiam, E"
  2. Nie mam pewności czy Suzuki jako takie dedykuje oleje konkretnego producenta do swoich motocykli - do mojego serwis autoryzowany leje Shella a wiem, że w innym serwisie stosują Castrola. Gdybym miał sam wybrać olej do swojego motocykla (być może zrobię to po gwarancji bo na samodzielnie dostarczony olej serwis "kwęka") to stawiam na Bel-Raya. Na czym polegają te nie najlepsze doświadczenia? pozdrawiam, E"
  3. Wg instrukcji obsługi do modeli 2003+ obroty na luzie powinny wynosić 1200-1400 RPM (dokładnie tak samo jak dla DL'a). pozdrawiam, E"
  4. GOLIAT, 1. Jeśli czujesz się niepewnie na motocyklu to oczywiście tak. 2. a TAK b TAK (wyjęcie gumek i/lub kupno akcesoryjnej lub zamówienie u tapicera) c NIE do tego ona służy (do ustawienia SAG) d dużo zależy od butów w których jeździsz - enduro mają grubą podeszwę a opierając się nawet jej kawałkiem można to zrobić pewnie. Osobiście jeżdżę małym DL'em który jest lżejszy, więc domyślam się, że w Twoim wypadku podpierania się jedną stopą czy jej częścią może być uciążliwe. Mnie przy wzroście 185 cm 650-tką jeździ się świetnie. Co do samych pomysłów na obniżenie motocykla (i ogólnie do poczytanie) polecam anglojęzyczne forum http://www.stromtrooper.com a w tym wątku http://www.stromtrooper.com/showthread.php...highlight=lower masz informację, że 1/4 cala dłuższe dog bones powodują obniżenie tyłu o 3/4 cala. Modyfikacja tyłu i wyjęcie gumek w siedzeniu to żaden koszt a zyskujesz (tzn tracisz :) ) 3 cm - myślę, że to całkiem sporo. pozdrawiam, E"
  5. Motocykl po gwarancji więc podstawowe rzeczy (jak np wymiana oleju) będziesz mógł zrobić sam. Wymiana oleju bez filtra to 2,3l, z filtrem to 2,7l więc musisz kupić 3l - koszt +/- 150-250 zł w zależności jaki zalejesz (mówię o full syntetykach), filtr oleju oryginalny +/- 70 zł, "podróbka" +/- 30 zł, nasadka do grzechotki którą będziesz mógł odkręcić filtr oleju to 10-15 zł. Czyli max. ile możesz za pierwszym razem wydać to +/- 350 zł a jak postanowisz zaoszczędzić to +/- 200 zł więc jak sądzę nie jest to oszałamiająco duża kwota. Z tego co widzę w harmonogramie przeglądów jeżeli przy przebiegu 18 kkm nie został zrobiony przegląd to należy oprócz wymiany oleju wymienić filtr powietrza a następnie przy 24 kkm należy wymienić świece. Oprócz tego zaleca się wymianę co 2 lata: płynu chłodzącego, i płynu hamulcowego a co 4 lata przewodu paliwowego, przewodu chłodnicy, i przewodów hamulcowych. pozdrawiam E"
  6. Moim skromnym zdaniem to forum jest nic nie warte. Prawdziwa kopalnia wiedzy znajduje się pod tym adresem: http://www.stromtrooper.com/ pozdrawiam E" Jak widać sami sobie przeczą - skoro docieranie do 6kkm to powinien być zalany minerał, a skoro zalewają syntetyk to docieranie... No i prawidłowo - i tak największe znaczenie ma pierwsze kilka-kilkadziesiąt km. W żadnej znanej mi instrukcji do DL650 nie widziałem nic o docieraniu przez 6kkm. W mojej instrukcji: do 800 km poniżej 5krpm do 1600 km poniżej 7,5krpm powyżej 1600 km poniżej 10,5krpm (co mnie nie dziwi :) ). Osobiście docierałem w inny sposób niż zaleca instrukcja i nie bałem się używać pełnego zakresu obrotów od pierwszych km (z zachowaniem szeroko pojętej ostrożności i zdrowego rozsądku). Pierwsze wymiany oleju to minerał, po 1kkm półsyntetyk, następnie syntetyk. Czas pokaże czy dobrze to sobie "wykombinowałem". pozdrawiam, E"
  7. Sugeruję żebyś się zainteresował ofertą firmy STR (Halvarssons). Mam sporo ubrań motocyklowych tej firmy i myślę, że wybierzesz sobie z ich oferty spodnie o ciekawym wzorze. Jedyne co może odstraszyć to cena (ochraniacze na kolana i biodrowe trzeba zakupić oddzielnie). pozdrawiam, E' Co ślepemu po oczach - widzę, że spodnie już kupiłeś...
  8. Stopień skomplikowania żaden jak sądzę - inna przetwornica do palnika i odpowiednie podłączenie żeby można było używać "poganiacza" - a przy samym palniku jest "jakiś" element (nie jestem elektronikiem - może silniczek, może elektromagnes?) odpowiedzialny za sterowanie przysłoną. Tak to wygląda w zestawie made in china z ebay'a do świateł H4. pozdrawiam, E"
  9. Ja odpowiadając na pytanie od ilu lat mam prawo jazdy (fakt, że kategorii B, ale pytanie było mało precyzyjne ;) ) załapałem się nawet na zniżkę nie posiadając jeszcze kategorii A (a może jednak jest jakaś zniżka przy ubezpieczaniu kolejnego pojazdu nawet jeśli nie ma się odpowiedniej kategorii prawa jazdy?) . OC musisz mieć i nie ma prawdę mówiąc znaczenia jakie - w przypadku AC bym nie kombinował i kupił najlepsze/najdroższe na jakie mnie stać. A zwyżkę za wiek o ile załapiesz się na odpowiedni przedział na pewno będziesz miał bo we wszystkich ubezpieczalniach jest wymóg wylegitymowania się aktualnym dokumentem tożsamości. pozdrawiam E"
  10. Nie ma znaczenia, że gdzieś czytałeś - istotne jest to co widnieje w _Twojej_ książce gwarancyjnej i jakie ma wymagania firma od której kupiłeś maotocykl i która jest gwarantem. Nawet prywatni importerzy zalecają przeglądy w ASO ew. tylko w wyznaczonych przez siebie warsztatach (niekoniecznie z autoryzacją) co też jest bardzo precyzyjnie określone. pozdrawiam E"
  11. Dzielny jesteś :clap: pozdrawiam E"
  12. EARL

    LWÓW - 15-18.08.2008

    Ja właśnie odespałem podróż - jak zwykle wycieczka była ekstra. Pozdrawiam, E"
  13. EARL

    LWÓW - 15-18.08.2008

    Mam dwie alternatywne trasy - główna prze Kraków, "boki" przez Brzesko. Pozdrawiam E"
  14. EARL

    LWÓW - 15-18.08.2008

    OK. Jutro dowiem się w serwisie Suzuki co mi grozi za przekroczenie przebiegu pomiędzy przeglądami o więcej niż dopuszczalne 200 km, bo z tą nadwyżką mogę zrobić 1400 km, a to trochę mało... W najgorszym razie zrobię przegląd jutro przy przebiegu 4800 km. Umawiamy się zgodnie z tradycją, czyli 6 rano pod OBI przy Al. Krakowskiej? Gdzie się spotykamy z Poldkiem? Pozdrawiam, E"
  15. EARL

    LWÓW - 15-18.08.2008

    Skoro doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu jechać do Lwowa w zawężonym składzie to trzeba pojechać mniej więcej tam gdzie już wiemy czego się spodziewać. Mnie Eger odpowiada - możemy sobie w nim zrobić bazę wypadową i wyskoczyć jeszcze raz do Budapesztu i gdzie jeszcze nam się zachce :D. Pozdrawiam, E'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...