Skocz do zawartości

yamaha yz125/yz 250f


Rekomendowane odpowiedzi

Tez mi sie marzyła 250 w 4T ale po przeliczeniach kosztów eksploatacji wybrałem 125 2T i muszę powiedzieć ze jestem bardzo zadowolony.Nie lepiej kupić moto za 9000zl i mieć trochę kasy na remonty :icon_rolleyes:(chodzi mi o 125) Tylko jest jeszcze jedna ważna sprawa kupując 2T: jak nie kręcisz to nie jedziesz :biggrin: Ja na twoim miejscu bym to jeszcze przemyślał :wink: pozdro

Dzieki za odpowiedz ael jednak bardziej podoba mi sie jakos jazda 4t. Jezdzilem juz przez jakis czas na suzuki rm 125 a potem na 4t i lepiej mi sie 4t smiga:)

 

Ja jezdze na yz 125 i nie narzekam na to ze dolu nie ma, pod kazda gorke zawsze mozna sie napedzic szybciej, ew strzal ze sprzegla i odrazu jest moc :D na początek jest idealna - zwinna i szybka. To jest tylko gadanie ze w enduro ciezko sie jezdzi ... Jak sie chce podjac wyzwanie i jezdzic powaznie to i na 125 da sie rade nie jedna gore zdobyc :)

 

Pozdro

kolega predator czasami wpada na tor do raciechowic??? mieszka nie daleko. A po 2 jak sie nie myle t orobil strone www o torze tak?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo.

Ja latałem pół sezonu na secie CR i szło jako tako. W czerwcu przesiadłem się na CRF250 i znajomi mówili ze przeskok w jeździe był naprawdę spory chodzi o prędkość, loty itd.. 4t droższe w utrzymaniu ale przy regularnym serwisu ominiemy wszystkie niespodzianki. 4t wybacza sporo błedów!

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega predator czasami wpada na tor do raciechowic??? mieszka nie daleko. A po 2 jak sie nie myle t orobil strone www o torze tak?:icon_mrgreen:

 

A no wpadam, bo przez ten sezon zajmowalem sie tym torem. Takze go przebudowalem. Jak bedziesz jezdzil to zawsze mozemy sie zgadac

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie tez wydaje ze 4t "wiecej wybacza". jak kumpel dal mi sie przejechac na 250 2t i na jednym zakrecie wpadlem w koleine i przekrecilem manetka to od razu motor wyrwalo i gleba;p

 

Własnie chce się pozbyć mojego 2t(rm 250),jeżdziłem wcześniej nz 4t a ten to prawdziwa wścieklizna.Ostatnio połamalem dwie klami i prawie obojczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie chce się pozbyć mojego 2t(rm 250),jeżdziłem wcześniej nz 4t a ten to prawdziwa wścieklizna.Ostatnio połamalem dwie klami i prawie obojczyk.

a ogolnie to jak ci sie sprawuje rm bo mowia ze sie podobno strasznie sypia... ja jezdzilem chwile rm 125 i za krotko jezdilem zeby cos powieidziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj kupiłem 250 4t. Ze względu na przyzwyczajenie do 4t.

Mam jedno pytanie : zawory najczęściej pękały w 2006 czy we wszystkich poniżej 06 ?

Jeżeli chodzi o yadzie to 06 ale jak nie pękły do tej pory to znaczy, że raczej nie masz tej wady fabrycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...