Joajer Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Witam, choć nie ma ich dużo to może usłyszę jakieś opinie o tym modelu. Jako użytkownik takowego napiszę parę słów: fajny turystyk i nie taki ciężki (z wyglądu i z wagi) jak goldas, choć na mnie troszkę jakby maly (mam 192cm i dość dużo kg). Moto wygodne, zwrotne, trochę sportowe i z wyglądu i z osiągów bo max zapakowane i 2 os(ze mną to jakby 3 os) osiąga bez problemów ponad 200km/h (ale wtedy trochę zaczyna pływać) a przy trochę wolniejszej jeździe mieści się w normie poniżej 6l. Nie pali nic oleju, chodzi zawsze tak samo, niektóre sprzęty chodzą codziennie inaczej, nic mi się nie popsuło więc nie znam jego wad w tym temacie, 28l zbiornik pozwala nie zaprzątać sobie głowy częstym tankowaniem, kufry wielgachne nie są ale da się pomieścić i wyglądają zgrabnie, dodatkowa maxia też bardzo pomocna, i wszystkie można w kilka sekund zdemontować i zabrać ze sobą np na kwaterkę na nocleg. Trzeba uważać gdzie się wjeżdża bo wy.cofać się może być dość ciężko, sam moto waży ok 300kg. Nie ma idealnego motocykla ale europa ma zdecydowanie wielkie zalety i chyba niewiele wad, a do wypadów ,nawet tych parotysięcznokilometrowych nadaje się doskonale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 ciesze sie ze sie cieszysz ze swojego moto :buttrock: :crossy: :clap: pzdr :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 no żeż do cholery żeby paneuropa była komuś mała?! przecież to tramwaj 5-cio osobowy!swoją drogą ciągle jestem ciekawy: czy ktoś miał okazję pojeździć którymś z turystycznych bmw i porównać z st1100? w mojej ocenie (kiedy wybierałem moto) estek został odrzucony w półfinale ze względu na dużą masę, gabaryty, i mało oszczędny silnikjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Troszaczke jezdzilem ST1100 i BMW r1100rtl.Opinia w bardzo duzym skrocie ? Jak by sie ktos ozenil zespol napedowy z ST z BM-ka to by byl bardzo udany sprzet. Rolniczy silnik boxer od BMW do mnie nie przemawia,sorry,ale reszta motocykla pracowala bardzo dobrze,tzn hamulce i zawieszenie plus motocykl prowadzil sie bardzo dobrze biorac pod uwage gabaryty i przeznaczenie.ST duzo bardziej krowiaste ,gorsze hamulce i zawieszenie. To moje osobiste zdanie,ale motocykl szosowy powinien miec przynajmniej 3 cylindry ,chyba ze jest to Ducati. :D Nie ma chyba lepszych polykaczy kilometrow niz ST czy tez BMW R 1xxx Rxx,,,, Goldwing ?,wolalbym Mazde Miata (MX-5) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Nie ma chyba lepszych polykaczy kilometrow niz ST czy tez BMW R 1xxx Rxx,,,, FJR ka dla mnie jest idealnym polłykaczem kilometrow w turystyce :D dobre proste zawieszenie skuteczne chamulce z ABS em wysoka regulowana elektrycznie szyba szyba fabryczne kuferki i wał kardana przy pojemnosci 1300 i ponad 140 konikach zadowala nawet wybrednych pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Troszaczke jezdzilem ST1100 i BMW r1100rtl.Opinia w bardzo duzym skrocie ? Jak by sie ktos ozenil zespol napedowy z ST z BM-ka to by byl bardzo udany sprzet. Rolniczy silnik boxer od BMW do mnie nie przemawia,sorry,ale reszta motocykla pracowala bardzo dobrze,tzn hamulce i zawieszenie plus motocykl prowadzil sie bardzo dobrze biorac pod uwage gabaryty i przeznaczenie.ST duzo bardziej krowiaste ,gorsze hamulce i zawieszenie. To moje osobiste zdanie,ale motocykl szosowy powinien miec przynajmniej 3 cylindry ,chyba ze jest to Ducati. :icon_mrgreen: Nie ma chyba lepszych polykaczy kilometrow niz ST czy tez BMW R 1xxx Rxx,,,, Goldwing ?,wolalbym Mazde Miata (MX-5) zgadzam się, że ST jest świetnym sprzętem - mówię tu oczywiście o Ducati ST2 (ten co ma dwa cylindry :icon_mrgreen: ) Nie zgadzam się, że ST'ka jest krowiasta - bardzo dobrze daje sobie radę zarówno przy przyspieszaniu jak i z hamowaniem (jednak Brembo daje sobie radę z ponad 220 kg wagi motocykla - nie licząc oczywiście kierowcy :icon_mrgreen: ). pozdrawiam wszystkich ST'ko (i oczywiście Ducato) maniakówKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 (edytowane) a dla mnie ST1100 jest duzy i krowiasty , ale ja mam ledwo 175 cm i 65 kg wagi,muszę patrzeć gdzie parkuję bo wycofać go trudno ,kufry ma w sam raz choć nie wzgardził bym głębszymi pokrywami silnik genialny , bez wibracji , jak elektryczny ,można zejsć na V biegudo 1500 obr /min i rozpocząć przyspieszanie bez szarpnięć . dynamikę jazdy psuje trochę masa motocykladuża akcesoryjna szyba MRA i zestaw deflektorów sprawia że jazda jest b. komfortowa. Edytowane 22 Grudnia 2007 przez Polo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Nie jeździłem jeszcze na ST wiec to nie moje zdanaie. Napisze co słyszałem. Kolega ze swoim towarzystwem był w tym roku na Rumunii. Wiadomo, lato, upał straszny. Kolega opowiadal, że ten jego znajomy jechał na PanEuropenie i straszliwie du...pa go bolała, kręcił sie ponoć straszliwie. Doiero koc kilkakrotnie złożony cos zdziałał. Z Londynu jadąc przez Polske, juz w Niemczech miał problemy z tym.Ale.... jakieś 2-3 lata temu rozmawiałem z człowiekiem. Opowiadał, że smigał ST. Całe moto jest ok, lecz z tego co pamietam, również narzekał na ból kręgosłupa, tyłka. Może to kwestia dostosowania kierownicy, podnóżków itp. a moze odpornosci na trudy podróżowania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 no żeż do cholery żeby paneuropa była komuś mała?! przecież to tramwaj 5-cio osobowy!swoją drogą ciągle jestem ciekawy: czy ktoś miał okazję pojeździć którymś z turystycznych bmw i porównać z st1100? w mojej ocenie (kiedy wybierałem moto) estek został odrzucony w półfinale ze względu na dużą masę, gabaryty, i mało oszczędny silnikjsz Dla mnie jest mała, kolanami zawadzam o owiewkę :) PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Janusz ....OPIS 195 cmi 125 kg...-----------tak na oko.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dobrze kojarze , że ta lokomotywa ma rozrząd na paskach zębatych ?? Czy coś popieprzyłem i to nie ta bajka ... ???? :buttrock: Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joajer Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Dobrze kojarze , że ta lokomotywa ma rozrząd na paskach zębatych ?? Czy coś popieprzyłem i to nie ta bajka ... ???? :flesje: PzdrPrawie dobrze, jest tylko jeden pasek, a określenie lokomotywa pasuje pod warunkiem że ktoś jest malutki, ja mogę np GSX 750 nazwać motorynką :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 AA czy ktos miał przyjemność .. uzytkować model z silnikiem 1300 ..? jakieś opinie itp... co do porównania z 1100 ..? tak sie pytam bo może za jakiś czas mi wpadnie ,,pomysł" jakis głupi....Co prawda FJRa teżżż mi si epodoba ale hmmm został bym przy hondzie.... Oczywiście jako moto numer 2 .... bo At by została... ale to dopiero .............za jakieś dwa lata........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Rozumiem ,ze nikt nie posiada St1300 ? Szkoda bo zastanawia mnie fakt St1300 a FJR-a rocznik dla przykladu 2003 a roznica na cenie kiela 10 tysi :icon_biggrin: Fjr - kosztuje mniej .. i zastanawia mnie skad taka roznica .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joajer Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Rozumiem ,ze nikt nie posiada St1300 ? Szkoda bo zastanawia mnie fakt St1300 a FJR-a rocznik dla przykladu 2003 a roznica na cenie kiela 10 tysi :biggrin: Fjr - kosztuje mniej .. i zastanawia mnie skad taka roznica ..Róznica pewnie dlatego że to Honda a to Yamaha, to tak jak sony i samnung Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.