prince Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 pewnie cos kolo 40-60 tys PLN Buchachaa xD Chyba miałeś na myśli koszty produkcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Nawet jakby zrobiono reaktywację auta marki SYRENA. Też by poszło. To jest granie na sentymantach. A chodzi wyłącznie o kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Syrena?????ja jestem za!!!!! na gwałt potrzebuje silnika!!!:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Syrena?????ja jestem za!!!!! na gwałt potrzebuje silnika!!!:-)Granat - odbierz PW..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Buchachaa xD Chyba miałeś na myśli koszty produkcji? To miała byc wersja optymistyczna.... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Mowcie co chcecie mi sie tam podoba ;) Bardzo ladna stylistyka nawiazujaca do tradycji marki, gdybym mial wolne te kilkadziesiat klockow zapewne pozwolibym sobie na to cacko :biggrin: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlo Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Mowcie co chcecie mi sie tam podoba :clap: Bardzo ladna stylistyka nawiazujaca do tradycji marki, gdybym mial wolne te kilkadziesiat klockow zapewne pozwolibym sobie na to cacko :biggrin: Mi również się podoba, nawet bardzo :crossy: :icon_question: Cytuj SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Mnie również sie nie podoba, bardzo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Mnie również sie nie podoba, bardzo :flesje: Za kase którą kosztuje taki nowy indyk wolał bym kupic Drifter'a i za reszte kupić zabytkowego indiańca na wschodzie i pewnie starczyło by na remont . Najwyraźniej dobry smak rodzi się z czasem ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus_Drifter Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 reaktywacja indiana miała być już w styczniu 2008 roku ale jak widać nie-udało-się czy to będzie udany motocykl? trudno powiedzieć mam nadzieję że zrobią oprócz tych świecących jakieś model retro.co do silnika to nie widzę powodów aby w obecnych czasach projektować całkowicie nową jednostkę napędową.ta z HD wydaje się tutaj dość dobrym wyjściemzresztą tak już było od 99-03 ten model pokazany że niby na 09 to nic innego jak wersja z 03 z drugą tarczą hamulcową innym trochę zacisiekm albo obudowąstoi taki chief z 02 w poznaniu przy bukowskiejjak narazie nie widzę powodów aby kupować nowego indianauważam że dużo lepiej wygląda drifter po drobnych zmianach za 2 miesiące powinienem składać swojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 (edytowane) Podczas poprzedniej reaktywacji firmy, holenderski podobno " generalny " dystrybutor udostepnil Chiefa do programu "Motobike" ktory co 2 tyg emitowany jest na DSF'ie. Ekipa troche potestowala ale juz w polowie dnia sprzet zastrajkowal i odmowil posluszenstwa. Totalna klapa, nici z reklamy. Nie wiem jak Wy ale ja jezeli kupuje pojazd to pierwszym warunkiem jaki ma on spelniac to; on ma jezdzic i mozliwie bezawaryjnie. Sa na swiecie ludzie ktorzy wybecaluja 42 000,- € po to aby postawic sobie ta "relikwie" w pokoju czy biorze ) i patrzyc sie w nia jak w ikone. Tak z reka na sercu ilu takich znamy osobiscie. Co do "reanimacji" marki wszystko pieknie, nie potrzeba patrzec daleko, PL Junak 250 ( V2 ) no przeca zajefajna maszyna :biggrin: :icon_mrgreen: Edytowane 2 Stycznia 2008 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Junak 250 to nie jedyna renimacja polskiego sprzętu. Pamiętacie wspaniałą WFM - pierwszy polski motocykl na 2 kołach? Teraz tez ją reanimują, pomimo że w PL i przez polskich konstruktorów to jednak połowa podzespołów pochodzi z plugawego Mińska 125...silnik, zawieszenia, koła....czy to nadal jest WFM? Chętnei kupiłbym taką WFM ale pochodzenie częsci mnie przeraża. Miałem do czynienia z czymś znanym jako Mońsk Romet 125 i był to "zły dotyk". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczes Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Hehe, też miałem do czynienia z Mińskiem i mam podobne doznania :) Ale od czegoś trzeba zacząć.. liczy się inicjatywa która mimo wszystko jest godna pochwalenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 (edytowane) Nom. Inicjatywa spoko. Sam jestem zagorzałym fanem polskich moto i mam 3 SHL-ki oraz WFM ale pojazd na takihc plugawych cześciach to porażka. Chętni bym kupił jedną z tych WFM i wstawił spowrotem silnik S 01 np. od WSK. hehe. Ale narazie 2 SHL-ki i WFM-ka czekają w kolejce do remontu. Foto w podpisie... Edytowane 2 Stycznia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.