Ivan Opublikowano 1 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 MONDIAL: NEW FOR 2004 Mondial can definitely not be described as a production line motorbike producer: every motorbike is individually assembled by hand, giving the certainty that everything is accurately done and then tested on in the lab and on the road by professional mechanics.This attention to detail is Mondial's personal philosophy as it aims to grow. After launching the Piega model, at the Eicma Milan show they unveiled the Piega Evo, the RZ Nuda and the RZ Starfighter all examples of quality, aesthetics and safe handling, proving yet again that bikes with the Made in Italy label is still an a guarantee of quality. Piega Evo is a 999cc sports bike with a twin-cylinder V 90 degree engine that produces 105Nm of power at 10,000 revs. RZ Nuda is a naked bike without giving up the comfort of a Mondial bike and the company has announced the price will be particuarly competitive compared to other producers. GENERAL Model 2004 Mondial RZ Nuda Category Naked bike ENGINE Type 999 cc, Liquid cooled, 90° V-twin, 4-stroke Bore x stroke (mm) 100 x 63.6 Compression ratio 10.8:1 Valve train DOHC, 4 valves per cylinder Fuel system Electronic injection Transmission Chain Gears 6 speed Power 140 hp (102.1 kW) @ 9800 rpm Torque 100 Nm @ 8800 rpm Starting system Electronic CHASSIS Front suspension ĂHLINS type , 120mm travel Rear suspension PROGRESSIVE ADJUSTABLE SHOCK-absorber OHLINS ON SPECIFIC MONDIAL , 120mm travel Brakes front dual 320mm discs with radial-mounted 4-piston calipers Brakes rear single 220mm disc with 2-piston calipers Tires front 120/70-17 Tires rear 180/55-17 Rake / Trail 26 degrees DIMENSIONS Length 2000 mm (78.7 inches) Height 1000 mm (39.4 inches) Seat Height 820 mm (32.3 inches) Wheelbase 1420 mm (55.9 inches) Fuel Capacity - reserve 17 l (4.49 gallons) - 25 l (6.61 gallons) Dry Weight 178 kg (392.5 pounds) GENERAL Model 2004 Mondial RZ Starfighter Category Naked bike ENGINE Type 999 cc, Liquid cooled, 90° V-twin, 4-stroke Bore x stroke (mm) 100 x 63.6 Compression ratio 10.8:1 Valve train DOHC, 4 valves per cylinder Fuel system INJECTION ELECTRONIC Transmission Chain Gears 6 speed Power 140 hp (102.1 kW) @ 9800 rpm Torque 100 Nm @ 8000 rpm Starting system Electronic CHASSIS Front suspension OHLINS TYPE UPSIDE-DOWN STELES FROM 43MM ADJUSTABLE TIN ON DETAILED LIST MONDIAL, 120mm travel Rear suspension PROGRESSIVE ADJUSTABLE SHOCK-ABSORBER OHLINS ON SPECIFIC MONDIAL, 120mm travel Brakes front dual 320mm discs with radial-mounted 4-piston calipers Brakes rear single 220mm disc with 2-piston calipers Tires front 120/70-17 Tires rear 180/55-17 Rake / Trail 26 degrees DIMENSIONS Length 2000 mm (78.7 inches) Width 990 mm (39 inches) Seat Height 820 mm (32.3 inches) Wheelbase 1420 mm (55.9 inches) Fuel Capacity - reserve 18 l (4.76 gallons) - 38 l (10.05 gallons) Dry Weight 178 kg (392.5 pounds) RZ Starfighter has a special design by Massimo Zaniboni of Studio Arkema. Powerful and trustworthy, it is easy to ride but does not go unnoticed. Components and finish are top of the range. No dla mnie cud - miód i delicje!. :twisted: CYBER! CYBER!Gruss!I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2003 jak dla mnie za bardzo "rozebrany" no ale jak bym taki miał w gararzu, to bym nie wydziwiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Wyglądają, jakby ktoś ich nie dokończył ... ceny też będą kosmiczne ... ogólnie: wrażenia negatywne (pewnie walory użytkowo-zabawowe również poniżej poziomu wyznaczanego przez popularną konkurencję, tak jak w przypadku Piegi)PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 2 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2003 Totalny Hard Core 8O Zero kompromisu i uniwersalności, jak dla mnie motocykl do oglądania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafer Opublikowano 3 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2003 Moim zdaniem jest to motocykl tylko dla szpanu.A wyglas tez pozostawia duzo do zyczenie.Wygladaja jakby je kto zrobił z czesci które znalazł na wysypisku i poskładał mało starannie.Szczerze mówiac bałbym sie wsiasc na ten motocykl i pojechac ponad 100km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaaro Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Uważam, że kosmos i ogólnie super. Lubię takie "egzotyczne" maszyny, zwłaszcza spod ręki włoskich stylistów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Jeśli chodzi o zastosowane technologie, elementy, wykończenie to zdecydowanie wypas. Design to już kwestia gustu. Najważniejsze jak jeżdżą?! Jak do tej pory testy w których widziałem Mondiale(te plastiki na z silnikiem od VTRySP) nie wypadały rewelacyjnie- nie dość że konkurencja wielokrotnie tańsza była równie dobra a nawet lepsza to strasznie awaryjne te Mondiale były. Ekskluzywane zabawki jak dlamnie- gdyby nawet mnie było na nie stać to bym sie raczej nie skusił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuzzek Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Rozkosz dla oczu! Ten wahacz i rama! Pewnie, że to zabawka dla bogatych chłopców (albo synów bogatych tatusiów), ale komu to przeszkadza? Moto wygląda super i mam nadzieje, że równie dobrze jeździ (bo nigdy tego nie sprawdzę, he he).A silnik to konstrukcja własna czy jakaś pożyczka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 16 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Zdecydowanie na nie design to mi sie w ogóle niepodoba.Nielubie jak rama składa się z rurek i jeszcze ten wahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.