Skocz do zawartości

Najszybsze seryjne motocykle świata


Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego Agusta sie nie dostosowala i nie zrobila tak jak reszta bo przeciez po cos to jest? Nie uznaje tego zwyciestwa :lapad:

 

uznawać nie musisz, nikt nie wymaga takiego poświęcenia

a dlaczego nie uznała? bo nie miała ochoty..? niektórzy producenci samochodów też ograniczyli elektronicznie prędkość maksymalną do 250kmh, a nie ma to żadnej mocy wiążącej dla reszty świata

teoretycznie takie ograniczenie świadczy o dbałości o klientów, ich bezpieczeństwo. w praktyce... może tzw. wielka czwórka uznała, że ten wyścig zbrojeń jest dla nich za drogi..? trudno powiedzieć. ocena intencji pewnie byłaby czystsza, gdyby przynajmniej 2 z tych firm nie próbowały przez kilka lat konkurować o miano "najszybszego" - z resztą praktycznie bez wyraźnej przewagi którejkolwiek z nich :bigrazz:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chodzi o najszybszy seryjny motocykl "SERYJNY" czyli na razie wstęgę za najszybszy posiada MV Agusta i sprawa jest bezdyskusyjna.

 

No niestety nie, Tez tak uwazalem ale po przetestowaniu Agusty przez wiadomo kogo ;) chlopaki doszli do tego, ze niestety moto nie przekracza 300 km/h.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie, Tez tak uwazalem ale po przetestowaniu Agusty przez wiadomo kogo :icon_mrgreen: chlopaki doszli do tego, ze niestety moto nie przekracza 300 km/h.

 

:icon_razz:

 

No to ja też zamieniam się w ciekawość... Czekamy na konkretne argumenty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no faktycznie wyleciała mi z głowy.

 

A wracając do Y2K, ile to ma koni, ile to pali, jakie sie leje paliwo, ile to ma pojemności i ile to kosztuje...?? :P :)

 

Info z Wikipedi

 

"Znany również jako Y2K Turbine SUPERBIKE. Produkowany przez firmę MTT w Luizjanie, USA motocykl napędzany Turbiną gazową. Jednostka napędowa Rolls-Royce Allison 250, stosowana przede wszystkim w lotnictwie (np. w helikopterach Bell JetRanger 206), wytwarza ona moc 286 KM przy 52000 obr./min, co pozwala motocyklowi osiągnąć prędkość około 400km/h i przyśpieszyć od 0-320km/h w mniej niż 15 sekund. Przyśpieszenie od 0-100 km/h nie jest znane. Jako paliwo do MTT Superbike może być stosowana nafta lotnicza lub olej napędowy. Rzeczywista prędkość maksymalna tego motocykla waha się w graniach 395-400km/h. Maksymalna prędkość zmierzona przez niezależnych ekspertow wynosi 365 km/h. Silnik pracował na paliwie diesla. "Może spalać cokolwiek, od normalnej benzyny, po tequilę, a nawet perfumy Chanel" - twierdził Travert, prezes MTT. Długi, opływowy kształt Y2K stwarzał dużą przestrzeń dla kierowcy, który mógł mocno się pochylić, aby skryć się przed naporem powietrza zwłaszcza, gdy wykorzystywał on do maksimum osiągi motocykla.

 

MTT Y2K Superbike jest najdroższym i najszybszym seryjnie produkowanym motocyklem świata, kosztuje ponad 150000 dolarów USA"

 

 

ale patrząć na wiki, to po za mtt, dwa pierwsze miejsca mają Agusty, z tym, że prym wiedzie cc a nie 312 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MV Agusta F4 R312 niby najszybsz motocykl seryjny swiata ale jesli Honda, Suzuki, Yamaha, Kawsaki nie ograniczalyby sie do 299 to mysle ze by ja pobily. Dlaczego Agusta sie nie dostosowala i nie zrobila tak jak reszta bo przeciez po cos to jest? Nie uznaje tego zwyciestwa :)

Dokladnie.

Gdyby Japoncy nie blokowali v-max w swoich moto to kazdy ich litr (no moze poza 1000RR) zjadl by taka Aguste.Nie mowiac juz o Hayabusie czy ZZR1400.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a ja jestem ciekaw czy by zjadł, i czy przypadkiem Agusta do tych 312 nie jest blokowana. W sumie agusta cc ma 200 km a agusta 312 ma 183 km, co jest wynikiem lepszym od hajki, xx-a, czy zzr 1100.

 

Po za tym Japońce blokują więc nie ma o czym gadać :)

 

co by było gdyby ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie.

Gdyby Japoncy nie blokowali v-max w swoich moto to kazdy ich litr (no moze poza 1000RR) zjadl by taka Aguste.Nie mowiac juz o Hayabusie czy ZZR1400.

 

CO BLOKUJĄ???

 

no a ja jestem ciekaw czy by zjadł, i czy przypadkiem Agusta do tych 312 nie jest blokowana. W sumie agusta cc ma 200 km a agusta 312 ma 183 km, co jest wynikiem lepszym od hajki, xx-a, czy zzr 1100.

 

Po za tym Japońce blokują więc nie ma o czym gadać :)

 

co by było gdyby ...

 

CO BLOKUJĄ???

 

Czy jak silnik wyje na 13 tysiącach to jest według Was zablokowany? Oj specjaliści, specjaliści...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO BLOKUJĄ???

 

Jeszcze nie wiesz "specjalisto"???

Czy jak silnik wyje na 13 tysiącach to jest według Was zablokowany? Oj specjaliści, specjaliści...

Przejedz sie specjalisto jakimkolwiek nowym 1000-em to zobaczysz ze predkosc 299 osiagaja juz na 5 biegu i czasem jest jeszcze zapas obrotow.A mamy jeszcze 6 bieg (ktory nie jest nadbiegiem).

 

no a ja jestem ciekaw czy by zjadł, i czy przypadkiem Agusta do tych 312 nie jest blokowana. W sumie agusta cc ma 200 km a agusta 312 ma 183 km, co jest wynikiem lepszym od hajki, xx-a, czy zzr 1100.

Taaa...312 i jeszcze zablokowana hahaha....

Ma 183 KM i jest mocniejsza od Hajki?Moze od starej ale nie od nowej (i wydaje mi sie ze ze stara Agusta tez by miala klopot).

Od Agusty jest jeszcze silniejsza ZZR1400 czy GSXR1000 K7.

Edytowane przez Angel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie.

Gdyby Japoncy nie blokowali v-max w swoich moto to kazdy ich litr (no moze poza 1000RR) zjadl by taka Aguste.Nie mowiac juz o Hayabusie czy ZZR1400.

 

Kumpel zmienil chipa w ZZR 1400 i podniusl moc o 20% predkosc byla powyzej 300 licznikowe 345 km/h

 

no a ja jestem ciekaw czy by zjadł, i czy przypadkiem Agusta do tych 312 nie jest blokowana. W sumie agusta cc ma 200 km a agusta 312 ma 183 km, co jest wynikiem lepszym od hajki, xx-a, czy zzr 1100.

 

Po za tym Japońce blokują więc nie ma o czym gadać :D

 

Marcin sorry ale zastanow sie czasami co piszesz

 

Nawet i CBR 1000 moglaby byc szybsza, trzeba byloby ja jedynie moze inaczej przelozyc. ( tak jak i mozna by inne japonce )

 

:banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiesz "specjalisto"???

 

Przejedz sie specjalisto jakimkolwiek nowym 1000-em to zobaczysz ze predkosc 299 osiagaja juz na 5 biegu i czasem jest jeszcze zapas obrotow.A mamy jeszcze 6 bieg (ktory nie jest nadbiegiem).

Taaa...312 i jeszcze zablokowana hahaha....

Ma 183 KM i jest mocniejsza od Hajki?Moze od starej ale nie od nowej (i wydaje mi sie ze ze stara Agusta tez by miala klopot).

Od Agusty jest jeszcze silniejsza ZZR1400 czy GSXR1000 K7.

 

Dobrze mój Panie :bigrazz: Jakoś w moim litrze nie miałem blokad i innego dziadostwa... Ale skoro tak mówisz, najwidoczniej za Tobą stoi ogromne doświadczenie i niech zostanie tak jak napisałeś ;)

 

Ty masz na prawdę 13 lat???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy japoński motocykl sportowy od roku bodaj 2001 czy 2002 ma prędkość ograniczoną elektronicznie do 299 km/h, o ile oczywiście jest w stanie ją przekroczyć. I to blokowanie nie polega na tym, że jedynie na zegarze jest 299, a koza dalej przyspiesza. Nie ma tu co deliberować Patriko, takie są po prostu fakty.

 

Zajebiste są te zimowe tematy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Angel napisał:"Przejedz sie specjalisto jakimkolwiek nowym 1000-em to zobaczysz ze predkosc 299 osiagaja juz na 5 biegu i czasem jest jeszcze zapas obrotow.A mamy jeszcze 6 bieg (ktory nie jest nadbiegiem)."

Sprawa pierwsza niech ANGEL poda przełożenia skrzyni biegów gdzie 6 bieg nie jest nadbiegiem.

Sprawa druga - kolego Angel masz dużo szczęścia że w tym temacie nie mogę Ci przydzielić należnych procentów lub posłać Cię na krótki urlop wypoczynkowy abyś ochłonął.

Nie podoba mi się Twój opis w profilu i jak tego szybko nie poprawisz to śię postaram i polecisz.

czekam na odpowiedź.

Który to motocykl ma takie skrzynie?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo japońskie motory są blokowane do 299km/h tylko one już więcej nie dają rady jechać(zbyt duże opory powietrza) potwierdza to test ZZR 1400 w "Świecie motocykli" gdzie kawa jechała 296,4km/h(zmierzone GPS-em), natomiast licznik pokazywał dużo więcej.

 

Przy takich prędkościach tylne koło sie ślizga i licznik może sie mylić nawet o 30 km/h tak więc prędkość zależy od przyczepności(im lepsza tym szybciej) :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...