Mar_Cin Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Fajnie, że wątek XX-a się znalazł. Sorry za zamieszanie, ale dobrze wyszło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Jeżeli szukasz więcej info o motocyklu CBR 1100 XX to zapraszam na stronę CBR XX Owners Club Poland: http://cbr-xx.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 A ja mam pytanie, mój XX jeździ fajnie tylko jak na postoju i na luzie puszczę sprzęgło to słychać jak coś się głośniej kręci. Kiedy wcisnę klamkę wszystko cichnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 (edytowane) A ja mam pytanie, mój XX jeździ fajnie tylko jak na postoju i na luzie puszczę sprzęgło to słychać jak coś się głośniej kręci. Kiedy wcisnę klamkę wszystko cichnie.a gdzie się robi głośniej? może to być kosz sprzęgłowy i tym się nie przejmuj - ten typ tak ma. pzdr Edytowane 24 Marca 2011 przez rahu Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Nie wiem gdzie to tak szumi, jak wcisnę sprzęgło to jest cicho, kiedy puszczę to szumi. Poza tym zastrzeżeń nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Może trzeba jeżdzić z wciśniętą klamką? :icon_rolleyes: W moim Xie też tak jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) w czym tkwi haczyk że większość cześci na allegro jest do XX 97-98 rok, regulator, sprzęgła, świece itd mógłbym wymieniać... oprócz wtrysków wiele sie zmieniło po roku 99? wtryskowe wersje w obejsciu wiele sie różnią od gaźnikowych? i tak przy okazji co powiecie o tym ogłoszeniu?1100XX Edytowane 9 Maja 2011 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Z ym koszem sprzęgłowym ja również mam wariacje. Jak wcisnę sprzęgło jest cisza, ale jak puszczam na luzie to warczy na mnie strasznie:) zastanawiam się czy dużo jest pracy żeby się tego pozbyć. Robił to ktoś?? poczytałem rownież trochę,że efekt po naprawie nie jest długotrwały:/ nie wiem czy coś się w pewnym momencie nie rozpadnie przy dalszym takim uzytkowaniu. I takie inne pytanie: nie ma ktoś na sprzedanie centralnego kufra GIVI z podstawą?? Kupiłem boczne ale brak cetrala. Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Chyba u każdego tak jest :) Od dwóch tygodni również jestem posiadaczem iksa w wersji wtryskowej. Przesiadłem się z Zygzaka 1100. Pierwsze co mnie zaskoczyło to właśnie ten kosz sprzęgłowy ale koledzy kazali to zostawić i spokojnie jeździć. Tak też robię. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Panowie, ja szukałem moto dla siebie. Była TDMa, Diverka 900, ale trafił się XX. Na 99% go biorę, kolor niebieski. Motocykl sprawdzili znajomi mechanicy, zawsze podobał mi się ten sprzęt. Tylko teraz pytanko do Was, czy pozycja za sterami w miarę wygodna jest? Mam 186 cm i waga około 105 kg. Siedzenie jest po przeróbce, więc może pasażerka nie będzie narzekać też? Dodam ,że wcześniej śmigałem na VFR750 i mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć XXa też. Wszak to sprzęt o wiele mocniejszy niż wspomniana VFR. Wracając do jeżdzenia z placaczkiem to jak z wygodą z tyłu? Tragedia? czy da się wyżyć? Szykuje się na 2000rok, model z wtryskiem. Wg danych regulacja zaworów jest tam bodajże co 6 tys km, trochę krótko, ale jak to wygląda w rzeczywistości? Bo doszły mnie słuchy, że ludzie robią dwa a nawet i trzy razy tyle i po sprawdzeniu zaworów nie trzeba nic robić. Jak to z tym jest? Przepraszam, że tak na krzywy ryj piszę, ale nie dałem rady przeczytać wszystkich postów z tego tematu. Spalanie jakoś około 6 litrów przy spokojniejszej jeździe zdaje się. I jeszcze chciałem zapytać o dostępność kufrów i stelaży do tego modelu. W jakich cenach, co gdzie jak :) Zawsze jeździłem z rolką bagażową ,więc w tematyce kufrów średnio się orientuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 jest b. wygodnie (tez mam 187/107), plecaczek nie narzeka - wręcz przeciwnie, zawory co 24kkm, spalanie 7-11, kufry itd: allegro, ebay. kupisz - nie pożałujesz. pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Tylko teraz pytanko do Was, czy pozycja za sterami w miarę wygodna jest? Mam 186 cm i waga około 105 kg. Miałem okazję przejechać się X-em z 2003. Przy wzroście 192 opieram się na nadgarstkach. Wg właściciela komfort jazdy uzyskuje się przy 160 km/h, wtedy pęd powietrza przeważa nad grawitacją. Szykuje się na 2000rok, model z wtryskiem. Wg danych regulacja zaworów jest tam bodajże co 6 tys km, trochę krótko, ale jak to wygląda w rzeczywistości? Regulacja płytkowa, co 24 tyś km. Cytowany model przy przebiegu 60 tyś km nie wymagał żadnej zmiany płytek,wszystkie luzy zaworów w granicach nominalnych.Krótko zaś jest z łańcuchem, "530" wystarcza na ok 8 tyś km. Tylna opona też w tych granicach.Ta sztuka ma 230 KM na kole, więc "normalny" silnik powinien obchodzić się łagodniej z napędem.Kolega używa zestawu kufrów Givi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Hun996 z tymi 230 konikami to przesadziłeś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 230 koni na kole ??? to co on tam ma ?? Jestem ciekawy :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Panowie, a jak to jest z tym napinaczem? Oglądany egzemplarz ma taki lekki hałas przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach, od 2 tys obr około. Łańcuszki wytrzymują dużo i ponoć te napinacze tak hałasują, jak to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.