Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Gaźniki wyregulowały się idealnie i nie było z nimi żadnych problemów także czyszczenie nie było potrzebne zabezpieczały je dodatkowo te filtry paliwa. Filtr powietrza był lekko oczyszczony bo nie był brudny. Moto moc ma, nie ma żadnych innych objawów oprócz tej anomali przy 260 km/h :/ dodam że najprawdopodobniej benzyna sie dostaje w weżyk podciśnienia kranika bo jak go zdjołem to bylo mokro od benzyny, i na posotju po jeździe kapie drugim otworkiem podciśnienia(tym bez weżyka) z kranika. :icon_evil:

 

 

 

 

Cześć W poprzednim iksie miałem identyczny obiaw,co ciekawe też przy 260km/h miał jakby odcięcie.

Wymiana membrany w kraniku załatwiła sprawe

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć W poprzednim iksie miałem identyczny obiaw,co ciekawe też przy 260km/h miał jakby odcięcie.

Wymiana membrany w kraniku załatwiła sprawe

Pozdro.

Zamówiłem część korpusu kranika z mambraną (podobno to jest w zestawie) na środę-czwartek powinienem mieć. :buttrock: Nie chciałem używanego bo wydam kase za cały kranik a membrana i tak bedzie stara i może sie posypać. Wydaje mi się, że mogła się uszkodzić podczas zimowych odpalań moto, guma była sztywna i zamiast sie rozciągnąć najzwyczajniej sie rozdarła. Napisze czy pomogło, mam nadzieje że tak. Nadal wszystkie sugestie mile widziane. :icon_biggrin:

Jeszcze jedno mam pytanie czy w modelach z gaźnikami nie bylo montowanych żadnych filtrów paliwa oprócz siateczki (sitka) w baku przed kranikiem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem część korpusu kranika z mambraną (podobno to jest w zestawie) na środę-czwartek powinienem mieć. :buttrock: Nie chciałem używanego bo wydam kase za cały kranik a membrana i tak bedzie stara i może sie posypać. Wydaje mi się, że mogła się uszkodzić podczas zimowych odpalań moto, guma była sztywna i zamiast sie rozciągnąć najzwyczajniej sie rozdarła. Napisze czy pomogło, mam nadzieje że tak. Nadal wszystkie sugestie mile widziane. :icon_biggrin:

Jeszcze jedno mam pytanie czy w modelach z gaźnikami nie bylo montowanych żadnych filtrów paliwa oprócz siateczki (sitka) w baku przed kranikiem???

 

 

 

 

Jeszcze jedno,jak ci kapie na postoju z jak to napisałeś 3 otworu w kraniku to na bank membrana.

Jest to właśnie otwór sygnalizujący uszkodzenie membrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem części, po wymianie wszystko wróciło do normy :bigrazz:

Można kupić nową oryginalnaą membrankę, ale tylko w zestawie z kopułką, częścią w której jest zamontowana i sprężynką. Zestaw taki oryginalny Hondy, koszt 218 zł + przesyłka. Pozdrawiam :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

wczoraj zabralem sie za wymiane klocków z przodu. Straszna sprawa: nie mozna bylo odkęcić korków od zabezpieczena klocków. Trzeba bylo odkręcić całe zaciski co spowodowało zapowietrzenie całego układu.

 

teraz pytanie: jak to wszystko odpowietrzyć? chyba trzeba odpowietrzyć przód i tył bo tylni hamulec tez bardzo słaby.

 

Do tego wszystkiego doszło jeszcze łożysko główki ramy:/-dużo jest z tym roboty?? nigdy nie miałem okazji wymieniać.

 

Pozdrawiam

 

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Coś się temat zatrzymał. Jestem po odpowietrzeniu i głowce ramy. Wszystko ok, działa poprawnie.

 

Teraz mam nowe pytanie-może tym razem będzie lepiej z pomocą:)

 

Nie podświetla mi się połowa prędkościomierza od zera do poły oraz zegarek. Mój model ma zegary wskazówkowe, nie elektroniczne. Wie ktoś czy zegar też powinien się podśiwtlać?? jak zabrać się do spalonej zarówki od podświetlenia???

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz sciagnac owiewke, wymontowac tacho, i bedziesz widzial dalej co i jak.

Jak sciagniesz owiewke, to reszty nie trzeba opisywac, bo zaraz bedziesz wiedzial co i jak.

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ostatnio coraz bardziej denerwują mnie wibracje silnika, które pojawiają się przy obrotach ok. 5,5 tys. Na wyższych biegach są bardziej wyczuwalne.

Zastanawia mnie to, czy wibracje zawsze były ale nie zwracałem na nie uwagi, czy jednak faktycznie ostatnio z jakiejś przyczyny się nasiliły.

Jaka jest przyczyna tego?

 

 

Kopi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duzo moze byc przyczyn poczynajac od luznych np.srub mocujacych silnik a konczac na walkach wywazajacych silnik wymagajacych regulacji.

 

Kiedy ostatni raz byly wymienione swiece,sprawdzone luzy zaworowe,zsynchronizowane gazniki/przepustnice czy tez zmieniny olej ? To wszystko ma wplyw na kulture pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz sciagnac owiewke, wymontowac tacho, i bedziesz widzial dalej co i jak.

Jak sciagniesz owiewke, to reszty nie trzeba opisywac, bo zaraz bedziesz wiedzial co i jak.

Adam

A zegar też powinien się podświetlać?? Jest tam oddzielna zarowka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem wszytskim!

 

Jakies 1500 km temu kupilem XX z 2002 r. FRANCJA. Przez ten przebieg przyzwyczailem sie do niego bardzo, ale tez martwi mnie mocno jego moc. ( owszem przesidalem sie z R1 - ale boje sie ze jest zdławiony.) Jak to sprawdzic??

 

ps. Po lewej stronie, na ramie jest naklejka informacyjna. w jej pkt. 3 napisane jest: HM72KW - ktos wie co to moze znaczyc. Nie chcialbym zeby miał 100 KM :/

 

Prosze o pomoc. z gory dziekuje sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrywczy i poprawny politycznie nie będę, ale...

 

Starsze XX, zblokowane na wałkach, szły bez problemu do +/- 220 kmh, a dalej nie chciały. Jeśli Twój leci szybciej bez żadnej zadyszki, to pewnie nie jest dławiony.

 

Jak masz gdzie bezpiecznie sprawdzić, to działaj - oczywiście nie namawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po nr VIN w katalogu Hondy podobniez istnieje adnotacja w stylu brak pelnej mocy czy jakos tak... Wlasciciel Francuz smigał tym 8 lat, załozył przeloty MIG... wiec wydawac by sie mogło ze i tez sobie go odblokował ( po tym jak pewnie przxejezdził rok czy dwa zblokowanym ze wzgledu na rpzepisy). Ale cos mi sie zdaje, ze cos tłumi mojego XX :( Predkości maks nie sprawdzałem, na autostradzie z sakwami i pasazerką dostał zadyszki przy jakichs 230 km/h na 6 biegu. Do tego dał sie obciagnąc z kretesem Audi A4 rs s4 na oko BJ 99 :/ - przy równym przyspieszaniu od 150. przy 214 zrzucilem na piatke a Audi było mocno z przodu.

Nie wiem, moze jestem przewrazliwiony ale 150 konna R1 katapultowała. Zaś tu nie ma mowy o takich przyspieszeniach. Rozumiem ze masa robi swoje ale denerwuje mnie ze trzeba zejsc do 4 czasem i nawet 3 biegu zeby wyprzedzic cos szybciej sie poruszajacego/

 

PS/ 1.ktoś orientuje sie w tej nalepce? Poz. 3 to pewnie jakies kryzy w dolocie. A 11? Czyzby to moduł?

2.wywalenie kryz z dolotu przy pozostawieniu modułu da cos? jak tak to ile mniej wiecej??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...