Skocz do zawartości

luk58

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O luk58

  • Urodziny 11/29/1982

Osobiste

  • Motocykl
    XX `98 Black
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódź

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia luk58

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Wczoraj dostałem części, po wymianie wszystko wróciło do normy :bigrazz: Można kupić nową oryginalnaą membrankę, ale tylko w zestawie z kopułką, częścią w której jest zamontowana i sprężynką. Zestaw taki oryginalny Hondy, koszt 218 zł + przesyłka. Pozdrawiam :icon_mrgreen:
  2. Zamówiłem część korpusu kranika z mambraną (podobno to jest w zestawie) na środę-czwartek powinienem mieć. :buttrock: Nie chciałem używanego bo wydam kase za cały kranik a membrana i tak bedzie stara i może sie posypać. Wydaje mi się, że mogła się uszkodzić podczas zimowych odpalań moto, guma była sztywna i zamiast sie rozciągnąć najzwyczajniej sie rozdarła. Napisze czy pomogło, mam nadzieje że tak. Nadal wszystkie sugestie mile widziane. :icon_biggrin: Jeszcze jedno mam pytanie czy w modelach z gaźnikami nie bylo montowanych żadnych filtrów paliwa oprócz siateczki (sitka) w baku przed kranikiem???
  3. Gaźniki wyregulowały się idealnie i nie było z nimi żadnych problemów także czyszczenie nie było potrzebne zabezpieczały je dodatkowo te filtry paliwa. Filtr powietrza był lekko oczyszczony bo nie był brudny. Moto moc ma, nie ma żadnych innych objawów oprócz tej anomali przy 260 km/h :/ dodam że najprawdopodobniej benzyna sie dostaje w weżyk podciśnienia kranika bo jak go zdjołem to bylo mokro od benzyny, i na posotju po jeździe kapie drugim otworkiem podciśnienia(tym bez weżyka) z kranika. :icon_evil:
  4. Witam Mam Honde XX 98`(gaźniki) juz drugi sezon i moto latało pięknie. W tym sezonie zrobiłem wymiany jak należy, regulacje gaźników, świece (irydowe), nowy olej, kontrola luzów zaworowych. W poprzednim sezonie lecialem 280 km/h z pasazerem i moto jeszcze mogło ale nie cisnołem. Wczoraj na autostradce rozpędziła się do 260 km/h po czym straciła moc i odzyskała dopiero przy 160 km/h :icon_eek: . Nie moge szybciej niż 250-260 km/h bo sie zdławi. Sądzę że problem leży w zasilaniu paliwem. Poprzedni właściciel zmontował filtry paliwa na weżykach dolotowych, zdemontowałem je ale to też nie pomogło, w kraniu mam naderwaną mambrankę czy może to mieć jakiś wpływ????? Jeżeli ktoś miał coś podobnego proszę o radę, lub gdzie można taką membrankę dostać. :notworthy:
  5. Z lewej strony pod tylnym plastikiem. Jak dobrze lookniesz jak zdejmiesz siedzenie to go widać, zależy który rocznik, do 2000r to taki prostokąt przykręcony z boku do stelarza pod siedzeniem, w nowszych chyba już jest użebrowany ale też w tym samym miejscu.
  6. No właśnie nie jeździłem na 180 a powiem szczerze że 190 bardzo pięknie się prezentuje na moto, i tak jest to duże moto a z 190 to naprawde sie duże robi:) pytam bo jeżeli ma mi sie pogorszyc trakcja to zmienie na 180. pytanie kolejne w takim razie czy opona 180/55/17 wejdzie pod ten błotnik?
  7. Mam pytanie. Mam założoną na tylnym kole opone 190/50/17, i mam tez ten dodatkowy blotnik zaraz nad kołemi odległoś między oponą a tym blotnikiem nie przekracza 1 cm, chce wymienić oponę na METZELER ME Z1 190/50ZR17 . Potrzeboje podpowiedzi ponieważ standardowo sa montowane 180/55/17 i czy nowa opona wieksza nie będzie obcierac. czy miał ktośprzypadek uszkodzenia tego błotnika oponą? :icon_question:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...