Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o biały przewód wpięty w + za stacyjką, to wydaje mi się żę jest to tak, jeśli nie zadziała alarm z innych czujników to z pewnością zadziała po przekręceniu stacyjki, wyłapując napięcie

 

Panowie czy jest jakaś różnica czachy z modelu gaźnikowego i wtrysku, czy te wloty powietrza są identyczne???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegow! Jezdze codziennie Honda CB 750 seven Fifty po Warszawie w pracy i wszedzie, a takze kilka razy w roku wyjazd do domu na Ukraine 1150 km w jedna strone. I mam takie pytanie czy XX bedzie odpowiedni na codzien po Warszawie, a takze wyjazdy turystyczne na Ukrainie? Tez mam dosc dlugie nogi, a slyszalem ze XX ma dosc malo miejsca od siedzenia do podnozek? Czego brakowalo mi w CB za malo mocy 73 koni, a mam trzy kufry i plecaczek czesto ze mna podrozuje i brak owiewek. Myslalem o VFR 800 Fi, ale boje sie, ze bedzie mi znow brakowalo mocy! Co doradzicie VFR 800 Fi (bo jezdze dopiero od roku i mniej chyba pali) czy odrazu XX (ale wiecej pali, zamiast za to duze mozliwosci na szybka turystyke)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, w momencie kiedy zastanawiałem się czy ktoś podwyższał XXa to pomyślałem, że na pewno SirAdam :) W związku z tym parę pytań do Ciebie. Oczywiście jeżeli ktoś jeszcze jest w temacie również poproszę o opinie.

 

Czy rzeczywiście, warto w to inwestować?

Jaki ma to wpływ na prowadzenie motocykla?

O ile cm siedzenie idzie w górę ?

Szukałem na sieci takich zestawów, ale są tylko do obniżania. Zatem gdzie tego szukać?

W kwestii technicznej: ile el. wchodzi w skład takiego zestawu?

 

Generalnie prośba o parę ( 100 - 140 :biggrin: ) słów na temat.

Z góry dzięki

 

pozdrawiam

K

 

PS. Jak najprościej ( najszybciej) dostać się do tylnego amortyzatora żeby go utwardzić?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SirAdam

Najszybszy sposob to jest wymienic tzw. trojkaty;

Tutaj masz takie do kupienia;

 

http://www.bikefarmmv.de/hoeherlegung/zeig....php?fid=200193

 

35 euro + 12 euro wysylka do Polski.

 

35mm to jest sporo, ale:

-nie trzesz tak szybko podnozkami w zakretach

-wiecej ciezaru na przednim kole

-moto "samo" sie kladzie w zakrety (i ta roznica jest ogromna !)

-i wiele innych

 

Ja mialem i nie zalowalem, polecam.

 

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, w momencie kiedy zastanawiałem się czy ktoś podwyższał XXa to pomyślałem, że na pewno SirAdam :) W związku z tym parę pytań do Ciebie. Oczywiście jeżeli ktoś jeszcze jest w temacie również poproszę o opinie.

 

Czy rzeczywiście, warto w to inwestować?

Jaki ma to wpływ na prowadzenie motocykla?

O ile cm siedzenie idzie w górę ?

Szukałem na sieci takich zestawów, ale są tylko do obniżania. Zatem gdzie tego szukać?

W kwestii technicznej: ile el. wchodzi w skład takiego zestawu?

 

Generalnie prośba o parę ( 100 - 140 :biggrin: ) słów na temat.

Z góry dzięki

 

pozdrawiam

K

 

PS. Jak najprościej ( najszybciej) dostać się do tylnego amortyzatora żeby go utwardzić?

 

Osobiscie uwazam ze nie warto ,w przypadku XX ,zmieniac tzw.dog bone,tzn trojkaty.

 

Najtansza,najszybsza i latwo przeprowadzalna metoda to uzycie podkladki,czy tez podkladek pod gorne mocowanie amortyzatora.Generalnie ludzie uzywaja ich o grubsci 3-6 mm,radze poeksperemyntowac,zobacz co bedzie najbardziej odpowiadac.Molo jest uniwersalnych prawd w temecie pracy zawieszenia,co odpowiada jednej osobie to innej moze byc kompletnie do pupy.

Oczywiscie efektywne wydluzenie amartyzatora zmieni geometrie ramy na bardziej agresywana,motocykl latwiej bedzie pochylic kosztem teoretycznego spadku stabilnosci motocykla.Ale XX jest mega stabilna,nikt nie mial z tego powodu problemu.

 

Podkladki mozna zmodyfikowac w ksztalt "U",wtedy ich zamiana jest badzo latwa.

Zmiana dlugosci amortyzatora mniej wiecej jest trzykrotnie zwielelokrotniona przy osi tylnego kola,np podkladki o grubosci 3mm podnisa tyl o okolo 10 mm,itd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie SirAdam i tomekd wielkie dzięki :notworthy:

 

Najpierw sprawdzę temat podkładek.

Co do trójkątów......mam dostęp do odpowiednich materiałów i maszyn, także z dorobieniem nie będzie problemu tylko potrzebuję rys. techniczny z wymiarami. Wystarczy nawet długość boku trójkąta bo jest on równoboczny. Jeśli ktoś ma dostęp, albo wiedzę to prosiłbym o taki rys. Jeśli będą chętni to spokojnie mógłbym wykonać parę kompletów więcej (kosztach max do 100 PLN), tylko potrzebny mi rys. :)

 

Pozdrawiam

K

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do gaźnikowców:

w którym miejscu na wskaźniku temperatury znajduje się wskazówka jadąc na trasie??

wymieniał ktoś termostat??? jakieś porady jak można??

 

w moim znajduje się na samym dole pola. Wygląda to tak jakby był cały czas zimny, ale kiedy w gorący dzień stanę na światłach idzie do połowy więc wszystko ok. Termostatu nie zmieniałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałeś już może nowe sprężyny, jest jakaś odczuwalna różnica???

 

Wiec tak - zalozone tydzien temu nowe sprezyny - nowy olej i lozysko w glowce

Poprawilo sie kolosalnie przy wolnej jezdzie - nie mam uczucia za luznej sprezyny

teraz jest duzo pewniej i stabilniej.

Przy wiekszych predkosciach jest tez lepiej - moto jest bardziej chetne do wspolpracy

Dodatkowo zniknely na razie wibracje przy predkosciach pow 140 - mam nadzieje ze na zawsze :)

Mozliwe ze jest to spowodowane dodatkowo tym ze wpuscilem go dosc mocno w dol

teraz mam ok 2 cm pozostawione przy kierownicy - bo po zlozeniu przodu

moto podnioslo sie bardziej do gory i troche nieladnie wygladalo :)

 

Tak ze polecam wymiane sprezyn - koszt nie jest kosmiczny a zawsze mozna cos poprawic :)

 

Pytanie - czyje to moto ? http://moto.allegro.pl/item683752290_honda...r_blacbird.html :)

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cd tematu chłodzenia. Niestety dalej mam z nim kłopoty. Wczoraj na skrzyżowaniu temperatura skoczyła mi do 119 stopni, wcześniej jak było chłodno to było w miarę ok. A tak, to znowy płynu mi trochę wywaliło, potem było go za mało i temperatura dalej rosła, dolałem wody i trochę się obniżyła. Nie wiem już co robić, może to jednak uszczelka, ale innych objawow nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cd tematu chłodzenia. Niestety dalej mam z nim kłopoty. Wczoraj na skrzyżowaniu temperatura skoczyła mi do 119 stopni, wcześniej jak było chłodno to było w miarę ok. A tak, to znowy płynu mi trochę wywaliło, potem było go za mało i temperatura dalej rosła, dolałem wody i trochę się obniżyła. Nie wiem już co robić, może to jednak uszczelka, ale innych objawow nie ma.

 

Nie sadze zeby to byla uszczelka - bo wywalilo by Ci zaraz plyn - wtedy cisnienie idzie do plynu czesto.

Sproboj wymienic plyn na Motula motocyklowego - takiego do 120 st - moze cos pomoze

Czysciles chlodnice ?

 

I dlaczego dolales wode a nie plyn ? - woda wrze przy ilu stopniach ? :D

A 100 to czesto normalna temperatra w X-ie

 

Ostanio moje moto stoi w garazu i nie wiem jak teraz przy wiekszych upalach bedzie z temp

ale normalnie w trasie to tak 80-85 st bylo i przy korkach do 105 dochodzilo max...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...